14.

440 51 4
                                    

[ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴇʙʟᴏᴏᴅ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

[ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴇʙʟᴏᴏᴅ]

-CHAPTER FOURTEEN-

•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•

Тэхён тайзан дээр бүжиглэж буй Жонгүгийг хараад гар нь буйдангаас чанга атгав.

Жонгүг Эвагийн ташаанаас атган түүнийг гоёмсог байдлаар эргүүлэхэд түүний нүүрэнд том инээмсэглэл тодорлоо. Эва гараа Жонгүгийн булчин дээгүүр гүйлгэн уруулаа хазаж. Тэдний царай бие биетэйгээ маш ойрхон байгаа нь Тэхёны цусыг буцалгана.

"Тэ...Чи зүгээр үү?" Жимин Тэхёны гараас барин түүнд санаа зовон асуув.

"Би зүгээр байна" гэж тэр шүдээ хавиран хариулж, харц нь Эвагийн үсээг тоглож байсан жинхэнэ цуст дээр тогтов.

Тэд бүжгийн талбайг төгс харагдах VIP хэсгийн буйдан дээр суусан байв.

Жин Намжүүн хоёр романтик хосын бүжиг бүжиглэж байв. Юнги Жимин хоёр ч бас бүжиглэж байсан ч Жимин найзыгаа ганцаараа уурлан сууж байхыг нь хараад завсарлага авлаа.

"Энэ чиний буруу гэдгийг чи мэдэж байгаа, хэрвээ чи түүнд үнэнээ хэлсэн бол тэр уйдахгүй байх байсан." Жимин хайнгахан хэлээд ундаагаа балгав. Тэр Тэхёныг Жонгүг, Эва хоёр руу аймшигтай үхлийн харцаар харж байгааг нь харав.

"Уйтгартай? Жимин тэр намайг мэдэхийг маш их хүсч байсан. Одоо түүнийг өөр янхантай бүжиглэж байгааг нь хар даа. Түүний хувьд бүх зүйл зүгээр л  цаг хугацаа байсан"

Жимин найзынхаа хэлснийг сонсон ундаандаа хахаж орхив.

"Үнэхээр үү? Чи одоо түүнийг буруутгаж байна уу? Тэр чамайг гэдгийг ч мэдэхгүй. Энэ нь чамд л хамаатай." Тэр итгэлгүйхэн толгой сэгсрэв.

𝐓𝐇𝐄 𝐓𝐑𝐔𝐄𝐁𝐋𝐎𝐎𝐃 Where stories live. Discover now