[ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴇʙʟᴏᴏᴅ]
-CHAPTER FIFTEEN-
•┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•
Энд байгаа бүх зүйл +18 болохыг анхаарна уу!
Тэд үнсэлтээ салгалгүй хаалгаа онгойлгон оров.. Жонгүг омегагийн зөөлөн уруулыг амталж хэлээ ам руу нь гулгуулан оруулах үед Тэхён зөөлөн гиншив. Түүний омегагийн уруул чихэрлэг исгэлэн жимсний нарийн амт мэт амттай байв.
Жонгүг зүүн гараараа хаалгаа хүчтэй хаах үед Тэхён үнсэлтээ таслан түүн рүү харлаа.
Жонгүг түүнийг хана руу түлхэн эрүүнд нь нойтон үнсэлт тавихад омега гайхсандаа зөөлөн амьсгаадав.
Тэхён дур хүсэлдээ баригдах мэт уруулаа зөөлөн хазав.
"Жонгүг~" Тэхён зөөлөн гиншин ийн хэлэхэд Жонгүг түүний хүзүүн дээр үнсэхээ болин түүн рүү харахад хар хүрэн нүд нь улаан өнгөтэй болон хувирсан байв.
Тэхён түүний нүдийг харан зөөлөн амьсгалаа гаргахад Жонгүг өрөөний хаалгыг түгжив. Омегагийн номин цэнхэр нүд нь инээмсэглэн бэлхүүсээр нь хүчтэй тэврэх жинхэнэ цуст альфа руу харлаа.
"Чамайг тэврээд авахыг хичнээн их хүсч байсныг минь чи мэдэхгүй" Жинхэнэ цустын гүн шивнэх хоолой омегаг чичрүүлэв.
Тэхён гараа Жонгүгийн хар үсээр гүйлгэн "Хэр их хүссэн юм? Надад үзүүлээч"
Жонгүг инээмсэглэн шууд л тонгойн гараа Тэхёны гуяан доогуур оруулан түүнийг дээш өргөхөд омега бэлхүүсээр нь хөлөө ороож инээв.
Тэхёны нүд нь бүдэг гэрэл, хар өнгийн ханатай тансаг өрөөг тойрон эргэлдэж байв.
Түүний нуруу зөөлөн орон дээр буух үед тэр Жонгүгийн нүд рүү ширтэхэд түүний хар хүрэн нүд нь улаан өнгөтэй болсон байх нь түүнд үнэхээр үзэсгэлэнтэй харагдав. Тэхён Жонгүгийн дазгнаас барин уруулыг нь үнсэхээр доошлуулав.
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐓𝐑𝐔𝐄𝐁𝐋𝐎𝐎𝐃
Werewolf"Хорвоо ертөнц чамайг мангас гэж зүхэж болох ч би хэзээ ч тэгэхгүй." "Надад хорвоо ертөнц чухал биш, зөвхөн чи л чухал." ᴄʀᴇᴅɪᴛs ᴛᴏ ᴊᴇᴛʙʟᴀᴄᴋxsᴏᴜʟ.