22.

87 2 0
                                    

„Nechcel by si u mňa prespať?" navrhoval Harvey, keď Gus zastavil pred jeho domom. „Však zajtra ideme do školy."
„To nevadí. Aj tak sa zobudíme a potom aspoň môžeme ísť ráno spolu." plánoval. „To znie ozaj fajn, no aj tak by som mal radšej ísť domov. Tatko... ma kontroluje..." priznal ponížene Gus. „To naozaj? Ako dozorca vo väzení?" nadvihol Harvey začudovane obočie.
„Život s ním je ozaj ako väzenie." podotkol Gus a vzdychol si. „To ma mrzí... kiežby som ti vedel nejako pomôcť..." položil mu Harvey ruku na rameno. Gus mu ju po chvíli stisol svojou rukou.
Potom k nemu vzhliadol a silene sa usmial. „To nemusí. Mne úplne stačí, že si po mojom boku." „Ale nie stále. Nie v noci." „Ja viem... prepáč mi. Ale jeho je dobré nehnevať. Už som ho štval až-až so svojim výzorom, Natalie, kapelou, knihami... No nestojí to za to." „Stojí, ak kvôli tomu nemôžeš žiť normálny život podľa seba a užívať si veci, ktoré máš rád." hovoril mu Harvey.
Gus sklopil zrak. „Pozri sa na mňa." chytil mu tvár do dlaní a nadvihol ju opäť k sebe, aby mu hľadel do očí. „Aj tak som tu stále pre teba, nezáleží na tom, kde sme, alebo čo sa deje. Aj ja som sa musel rozhodnúť čo v živote chcem a... vybral som si teba. Nie z donútenia, ale preto, lebo som si tak sám zvolil." Gusovi to vyčarilo drobný úsmev na perách. „Nuž... trocha som aj myslel, že ma iba ľutuješ a to, ako som na teba naliehal a vylial si pre teba svoje srdce..." zahanbene sa ošíval. Harvey sa uškrnul. „Prosím ťa. Som s tebou, lebo chcem byť s tebou. Páčiš sa mi. Tvoje hĺbavé myšlienky aj zmysel pre humor, vkus na knihy... A keď mi hovoríš krásne lichôtky... dobre sa to počúva." zachichotal sa. „Oh vážne? Myslíš také, že..." zhlboka sa nadýchol pred začatím nových slov. „máš tak nádherné oči, že mám pocit, že sa v nich utopím?"
Harvey už cítil, ako mu začínajú horieť líca. „Že stačí len, aby som sa na teba pozrel a už sa mi podlamujú kolená?" pokračoval. Harvey sa naďalej nervózne chichotal.
„Alebo, že tvoj úsmev je tak jasný, že v porovnaní s ním je slnečná žiara nič. Oh, a tvoje krásne telo... kde by som len začal?..." zamyslel sa. To už Harvey nevydržal a vrhol sa na neho.
Gus spokojne zavrel oči a objal ho okolo pása. Harvey mu slastne oblizol pery. Gus sa zachvel. „Poďme ku mne do izby..." zašepkal mu do úst. „Ty... ty chceš?" dychčal prekvapene Gus. „Nie tak úplne... ale to o čom si mi hovoril v knižnici... môžme niečo vyskúšať." premýšľal o tom. „Naozaj? A čo by si chcel vyskúšať ako prvé?" zvedavo nastražil uši Gus.
„Nuž, chcem ti zlepšiť náladu." „Ale kvôli mne nemusíš robiť nič, čo nechceš..." začal sa cítiť, akoby ho k tomu všetkému nútil. Harvey pokrútil hlavou. „To nie, aj ja..."
„Aj ja by som ťa chcel potešiť." skočil mu do reči Gus. „Môžme sa potešiť aj navzájom." navrhol hanblivo Harvey. „To môžeme." prikývol a pre začiatok na uvoľnenie ho pobozkal.
„A to chceš robiť tu? Vo Wande?" trocha stuhol. „V dome je pravdepodobné, že nás bude počuť tvoja rodina." „No, mama dnes pracuje dlhšie a Ollie má futbalový tréning, čiže sa doma tak rýchlo neukážu. Bol by som tam aj tak sám a trávil čas pri Netflixe, knihe, alebo niečom podobnom, čo si zažil pri našom videohovore. A usudzujem, že nechať si robiť dobre sexy chalanom je omnoho lepšie, ako robiť to sám." zasmial sa. „Tak sexy chalanom, čo?" zaškeril sa Gus a riadne mu to lichotilo.
„Pravdaže..." pohladil ho Harvey prstami po líci. „Tak teda poďme!" vybral rýchlo kľúčik zo zapaľovania a vyskočil von z dodávky.
Harvey ho nasledoval. Studený vzduch vonku mu hneď ošľahal tvár a on zadrkotal zubami. Gus zamkol Wandu kľúčikom a ten si následne hodil do vrecka bundy. Harvey naopak vybral z tašky svoje kľúče od domu a šiel otvoriť vchodové dvere.
Gus mu bol v pätách. Už pri jeho odomykaní ho zozadu objal a začal ho bozkávať na krk. „Ah... G-Gus, ešte chvíľu vydrž. Môžu nás zahliadnuť susedia." smial sa nevrlo.
„Nech sa pozerajú, keď chcú." zašepkal mu do ucha a tiež sa zasmial. Harveymu sa triasla ruka a nedokázal vopchať kľúčik do zámku. Gus mu teraz bozkával uši. Harvey pociťoval prichádzajúci pocit motýľov v bruchu. Už mu vonku ani nebola zima. Gus začal perami jedno z jeho uší jemne žužlať. „A...Augustus... neviem sa sústrediť." zašomral.
„Ja sa sústreďujem len na jedno..." zamrmlal zasnene Gus. „V-Vydrž prosím... inak tu vonku skysneme." „Mne je fuk, kde sme..." „Gus!" mierne sa na neho zamračil.
„Dobre, dobre..." neochotne prestal a o malý krok odstúpil. Harvey si vydýchol a konečne sa mu podarilo odomknúť. Vošiel dnu ako prvý.
Sotva si stihol kľúče hodiť naspäť do tašky, Gus už za nimi zabuchol dvere a ťahal si ho k sebe. Harvey sa v bezpečí domova už nechal unášať ich kontaktom. So zavretými očami cúvali vzad. Rukami sa oblapávali a hlasno dychčali horúci vzduch do svojich tvári.
Odrazu Harveyho zastavil gauč v obývačke. Gus ho rýchlo zvalil na kožené podsedákové vankúše a skočil na neho. Perami mu prechádzal na krk. Harvey slabo zastonal, no po chvíli ho začal od seba rukami odtláčať. „N-Nie... tu nie... Ak by sa náhodou niekto vrátil, tak je lepšie byť zavretí hore v izbe, ako byť načapaní hneď, ako sa otvoria vchodové dvere." vysvetlil mu. „Pravda... Tak teda poď." chytil Harveyho za ruky a vytiahol ho naspäť na nohy. Ale Harvey nechcel chodiť.
Skočil Gusovi do náruče a ten ho od prekvapenia len tak-tak zachytil. „Oh, ty si spontánny. To sa mi páči." zaradoval sa. „Cestu k tebe už poznám." niesol ho na rukách hore po schodoch, čo bolo trocha obtiažne. Harvey sa nahlas smial.
Napokon sa s ním vyšplhal až na poschodie a kráčal s ním do jeho izby. Rukami nemohol, tak nohou vykopol dvere. Harvey sa tým priamym nárazom trochu strhol. „A sme tu." Gus ho hodil na posteľ a už išiel zavrieť dvere. Harvey ležal na matraci a netrpezlivo na neho čakal. Gus sa k nemu otočil a opäť na neho skočil ako dole na gauči.
Okamžite mu začal nadvihovať tričko. Harvey si nohy oblapil okolo jeho trupu. Gus mu prevliekol tričko cez hlavu a odhodil ho na stranu. Harvey ho ťahal za kravatu a priťahoval si ho k sebe bližšie.
Potom prstami rozopínal gombíky na jeho košeli. Gus mu jazykom blúdil po ústach. Harvey lapal po dychu. Rozopol mu celú košeľu a už mu ju strhával dolu. Gus mu bozkami pokrýval postupne celý krk aj hruď. Pomaličky sa perami presúval až na jeho brucho. Harvey predýchaval a prstami mu vbehol do vlasov. Nakoniec sa dostal až k jeho nohaviciam. Začal mu povoľovať opasok a rozopínať zips.
Harvey sa zrazu hystericky zasmial a zvŕtal sa, akoby ho Gus šteklil pod pazuchami.
Zdvihol k nemu hlavu. „Všetko okej?" nadvihol jedno obočie. „Pre-Prepáč... ja len, že... teraz mi uvidíš..." tvár sa mu sfarbovala do sýto červena. „No... hej. To bol môj plán. Ale... ak nechceš byť prvý, tak sa môžem najskôr vyzliecť ja. Cítil by si sa potom sebavedomejšie?" navrhol mu.
„Nuž... ale čo ak moja veľkosť nie je... primeraná?" ošíval sa. „Primeraná? Čo tým myslíš?" nechápavo nadvihol aj druhé obočie. „Veď vieš... Hovorí sa, že vysoký chalani sú viac... obdarení. A ja... Nebudem sa ti páčiť a už ťa nebudem toľko priťahovať..." domýšľal si Harvey sklamane.
„Prosím? Ako na niečo také môžeš vôbec pomyslieť? Možno budem znieť trocha klišé s touto otrepanou frázou, ale na veľkosti naozaj nezáleží. Ani som ťa len nevidel a ty sa tu už obávaš najhoršieho." trocha sa zasmial. „Ty ma nemôžeš prestať priťahovať. To je fyzicky nemožné." nadvihol sa a vytiahol sa naspäť hore k nemu, aby sa mu díval do očí.
Harvey mu uhýbal pohľadom. „Ako si krásny hore, tak budeš krásny aj dole. Nediskutujem o opaku." venoval mu vrelý bozk na ústa. Harvey si trocha vydýchol. „Takže... mám teda začať prvý ja?" spýtal sa ešte raz.
„Ehem... ne-neviem..." prehltol Harvey naprázdno. Gus prevrátil očami. „Alebo to spravme naraz. Poď..." začal si rozopínať vlastné rifle. Reťaze na jeho opasku zarinčali. Harvey ho len mlčky sledoval. „Do toho, pokračuj." vyzýval ho. Harvey teda zošuchol dolu svoje nohavice. Zostal iba v červených boxerkách.
Gus svoje džínsy odkopol na zem.
Teraz tam obidvaja sedeli len v spodnom prádle. „Už teraz vidím, ako sa stadiaľ prediera von." podotkol Gus s blaženým úškrnom a oči mal dole na jeho boxerách. Harveyho tvár pomaly naberala na ich odtieni. „Poď sem..." prisunul sa k nemu Gus bližšie.
Harvey celý v rozpakoch tuho rukami zovieral perinu pod sebou. „Pôjdeme na to pomaličky. Čiže začneme s..." pobozkal ho znovu.
Harvey sa po pár okamihoch nervozity zapojil tiež do aktívnejšieho bozkávania.
„Výborne..." zamrmlal Gus a položil si ruky na jeho hruď. Harvey si tie svoje preplietol okolo jeho krku. Gus sa k nemu priblížil ešte bližšie.
Až jeho hruď nenarazila na jeho vlastné ruky, ktoré mal vyložené na Harveym. Vtedy ich pomaly začal presúvať nižšie a nižšie. Harvey si užíval bozkávanie a začal sa čoraz viac uvoľňovať. Gus sa odrazu dostal až celkom dole a šuchol sa rukou o Harveyho erekciu, ktorá mu narastala v boxerkách.
Harvey okamžite stuhol. „Ššš... ide nám to skvele. Všetko je v poriadku. Dovoľ mi to, prosím." šepkal mu upokojujúco Gus. Pomaly mu na to prikývol.
Gus teda opäť nabúral rukou o Harveyho hrču pod bielizňou a začal ju uchopovať do dlane. Harvey zalapal po dychu. „Aký je to pocit, keď ťa drží cudzia ruka?" zaškeril sa. Harvey sa nezmohol na slovo. Bol natoľko šokovaný, že zvládol len nahlas dýchať. „Oh, robíš si zo mňa srandu?..." mumlal ohromene Gus, keď rukou kĺzal po veci pod boxerkovou látkou.
„Čo? Je to veľmi zlé?" zhíkol náhle Harvey a chcel sa od neho odtiahnuť, ale Gus ho druhou rukou schytil za rameno. „Ani náhodou! Toto je iný level... teraz mám obavy, že ja sa ti nevyrovnám." začervenal sa.
„To vážne? Nikdy mi neprišiel nejaký veľký, alebo čo..." „A tá hrúbka! Ah... a si už poriadne tvrdý... Musím ho vidieť!" slintal Gus a rýchlo mu vbehol do trenírok. Harvey jemne zastonal od údivu. „Nechcem ísť na to tak prirýchlo, prepáč mi, no proste..." zahryzol si do spodnej pery.
„D-Dobre teda... M-Môžeš sa pozrieť..." súhlasil Harvey. „Ale... aj ty môžeš. Navrhol som, že to urobíme naraz, čiže... len do toho." zakrútil mierne panvou. Harveymu sa roztriasli ruky, snažil sa však ovládať. Gus ho zatiaľ mierne hladil palcom a nerobil žiadne prudké pohyby rukou.
Harvey vystrel napokon ruku, no nepribližoval sa ňou. „Ach noták, ty poserko. Pomôžem ti." prevrátil zase očami Gus po pár sekundách netrpezlivosti, schmatol Harveyho ruku a prudko mu ju priložil na svoju vlastnú erekciu. Harvey opäť zhíkol a začal sa chichotať ako malé dieťa, ktoré chce prvýkrát povedať nejaké škaredé slovo. „A aký je to pocit dotýkať sa iného ako len svojho vlastného?" uškrnul sa. Harvey párkrát rýchlo zažmurkal. „Páni... je-je ozaj... dlhý. Však ti začne vytŕčať von!" šepkal užasnuto Harvey. Gus sa zasmial.
„Chce sa totiž dostať až k tebe. Tak už toľko neotáľal." Harvey začal omámene ťahať dolu jeho čierne boxerky. Naskytol sa mu prvý pohľad a on vypúlil oči dokorán.
„Nikdy by som neveril, že v mojom živote nastane táto chvíľa." nevedel sa vynadívať. Gus sa začal čoraz viac pýriť. „A už sa môžem pozrieť teda aj ja?" prosebne na neho urobil psie oči. Dostalo sa mu len odpovede v podobne prikyvovania hlavy.
Gus ďalej nezdržiaval a vyzliekol aj on Harveymu jeho boxerky dolu. „No to ma podrž! Už nikdy sa mi neopováž povedať, že sa mi nebudeš páčiť." zahryzol si do jazyka. Teraz na posteli sedeli už dvaja nahí chlapci.
„A teraz čo?" opýtal sa Harvey trocha vystrašene. Gus na neho pozrel a nadvihol kútik pier. Potom si napľul do dlane.
„Fuj! Čo to..." odťahoval sa od neho znechutene Harvey. „Ale noták. Ide to lepšie, keď je klzký, však to predsa vieš." „Ahá... ale na to tu mám krém." naklonil sa k nočnému stolíku a zo šuflíka vybral krém na ruky. Hodil ho po ňom. Gus ho pohotovo chytil a prečítal si etiketu. „Broskyňová vôňa? To znie celkom lákavo, ale nebude mi to asi priveľmi chutiť." zasmial sa. „A na to tu mám potom aj servítky." ukázal palcom na krabičku vyťahovacích vreckoviek položenú na stolíku. „Ooh... múdre." prikývol na to Gus. „Dobre teda." odšróboval vrchnák na kréme a trochu si vytlačil na prsty. Potom znova uchopil Harveyho dole a tentoraz tuho zovrel svoj stisk.
Z Harveyho úst ihneď vybehol ston. „Toto sa ti páči, však?" škeril sa a začal rukou pumpovať pomaly hore a dolu. Krém sa pekne šmýkal. Harvey sa od potešenia začal zvíjať a zas neovládateľne stonať. „To je dobrý chlapec." Harvey odrazu tiež chytil aj jeho. Gus zatajil dych. „Ach... toto sa už aj mne páči." doširoka sa usmial. „Tu máš trochu krému." vytlačil mu z tuby na ruku.
Harvey mu ho začal rozotierať a taktiež kĺzať hore a dole. Gus teraz už tiež stonal od slasti. Aj on pokračoval v pohyboch. „Oh, Harvey..." dychčal. „Augustus..." šepkal Harvey a oprel si čelo o to jeho, na ktorých ich začali chladiť prvé kvapky potu. Dych sa im obom zrýchľoval a svaly na rukách napínali od pumpovania. „E-Ešte..." prosíkal Harvey.
Gus zrýchľoval tempo pohybu. Harvey sa k nemu pridával. „To je... s-skvelé..." mrmlal Gus od pôžitku. Harvey ho voľnou rukou objal okolo ramien a vlepil mu na pery dlhý bozk, ale po pár sekundách musel pery od tých jeho odlepiť, lebo nevládal s dychom. „Už... už som blí...blízko." oznamoval šeptom Gus. „Len pokra...čuj..." Ešte viac zrýchľovali. Harveymu unikali už aj slabé výkriky. „A-Aj ja už b-bu...budem..." nevládal tú vetu ani len vysloviť. „Áno... daj mi to... ch-chcem to... Urob sa pre mňa..." usmieval sa neprestajne Gus.
„Hmhmm... rýchlejš... AH-AH!" Harvey si zaryl nechty takmer do Gusovej kože. Gus sa vyvrcholil s hlasným zvolaním.
Harvey už striekal na jeho ruku a aj brucho a hruď. Harveymu Gusov výstrek zasiahol až po bradu. Obaja sa triasli od krásneho pocitu.
Srdcia im tĺkli ako o život. Ich pohyby rúk postupne spomaľovali. „T-To bolo..." začal Gus, keď sa pomaly upokojovali, ale Harvey ho prekvapil bozkom. Gus si vydýchol a bozk mu opätoval. „Si neskutočný..." povedal mu so svojim blaženým úsmevom. „Aj ty. Bezpochyby." odvetil Gus spokojne.
„Fúúú, pre začiatok sme sa ale riadne zapotili a to bolo len rukou." prehrabol si čierne vlasy, z ktorých mu kvapkali malé kvapôčky potu. „Och, trochu som ťa..." ukázal prstom na Harveyho bradu. Harvey si to utrel prstami, chvíľu na tekutinu hľadel a potom si prsty oblizol jazykom. „No téda." nestačil sa čudovať Gus. „Chutíš... fakt dobre." mľaskal Harvey. Gus sa zachichotal. „Ozaj?"
„Ešte nikdy som to neochutnal. Ani svoje nie. Všetky skončia vo vreckovkách. Prišlo mi to divné. Ale tvoje je..." strkal si končeky prstov do úst jeden po druhom. „Och... kde je tvoje, ja..." rozhliadol sa Gus po posteli a potom si uvedomil, že to má priamo na hrudi. Rýchlo si to dlaňou zotrel a ochutnal aj on.
„Zo všetkých ľudí, ktorých som kedy ochutnal mi ani jeden nechutil tak ako ty." pochvaľoval. „Koľko ich vlastne bolo?" mierne sa zamračil Harvey. „Ehem... prepáč, zmenme radšej tému. Každopádne to tak je." olízol si pery. Harvey sa hlasno rozosmial. „Myslel som, že všetky spermie majú chutiť rovnako." Gus na to pokrčil plecami. „Nemôžem uveriť, že sme sa práve navzájom naraz urobili a teraz si tu ochutnávame... Je to neuveriteľné." „A rád by som ťa ochutnal aj... celkovo."
„Nechaj ma vydýchnuť, tiger. Aj tak sa musím znovu naplniť." krútil nad ním hlavou Gus. „Hej, ja viem. Ale do tej doby sa môžeme..." rukou ho chytil za krk a pritiahol si ho ku svojim perám. „Hm... Tá broskyňová vôňa je fajn." zamrmlal po chvíli. Harvey sa opäť smial. „Ách, si tak rozkošný a sexy, že o malú chvíľu budem znova pripravený na vec." „Skutočne?" zaškeril sa na neho Harvey a prilepil sa na jeho pery. „Hmh... veľmi čoskoro..." zatajil dych Gus. Harvey sa chichotal medzi bozkami. „Ďakujem ti. Si naozaj skvelý." pozrel na neho po chvíli.
Gus mu hľadel do očí. „Ja ti ďakujem. Ešte nikdy som k nikomu nemal taký cit, ako k tebe. Vždy mi išlo len o sex... ale pri tebe aj keď som... neustále nadržaný," pri tej poznámke sa začervenal. „tak aj tak chcem s tebou tráviť všetok svoj voľný čas, nech spolu robíme čokoľvek. Je to pre mňa veľmi výnimočné." Harveyho pri tých slovách hrialo pri srdci. „Nikdy by som nečakal, že sa aj ja takto dokážem cítiť pri niekom." pohladil ho jemne po líci. „Takže, aké máš pocity, zo svojho prvého sexuálneho zážitku s inou osobou?" nadvihol trocha obočie Gus.
„Neopísateľné. S iným chalanom je to ešte lepšie. Lebo, keďže sme rovnakého pohlavia vieme, čo sa nám páči a v akej intenzite." „Pravda. Občas si hovorím, že sex s chlapcami je lepší než s dievčatami. Obzvláš hlavne pri týchto orálnych a ručných veciach." žmukrol na neho Gus a zasmial sa.
Harvey sa zapýril. „Som rád, že som ťa hneď na prvýkrát nesklamal." „Už dosť toho nízkeho sebavedomia. Si skvelý, si nádherný, si príťažlivý a vo všetkom mi úplne vyhovuješ. S nikým iným by som teraz nechcel byť radšej, než s tebou, Harv." pobozkal ho na líce. „Nápodobne." prikývol na to Harvey.
„Keď sme sa už teraz dostali cez barieru odhalenia a prvého spoloičného orgazmu, tak si myslím, že odteraz už v tomto budem trochu sebavedomejší." „To veľmi rád počujem." usmial sa na neho doširoka Gus. Harvey ho odrazu tuho objal.
„Cítim, ako sa naše lepkavé hrude prilepujú k sebe." zachechtal sa Gus. Harvey sa tiež začal smiať. „Teraz sme spojený. Neoficiálne." zavtipkoval. Gus sa naďalej smial a znovu mu venoval pusu na líce.

Pozri sa na mňa (Prvá časť)Where stories live. Discover now