Po zvyšok obedovej prestávky si potom už len čítali.
Harvey ležal Gusovi v lone. Gus ho hladil po vlasoch a určité pasáže knižiek si navzájom čítali nahlas. „Chcel by si sa po škole zastaviť u mňa?" navrhoval mu Harvey, keď spoločne potom už vychádzali von z knižnice.
„To znie skvelo. Dúfam, že to tvojej mame nebude príliš vadiť." „Isteže nie. Páčiš sa jej." poznamenal Harvey. „Ja? Takto?" ukázal prstom na svoj emo výzor.
„Pfff... nie je stará škola. Výzor nerobí človeka, ale činy a správanie." povedal mu. Gus pokrčil plecami. „Mimochodom, dnes si obzvlášť elegantný. To si sa tak nachystal len kvôli mne?" premeriaval si Gusov outfit. „Páči sa ti? Vyberal som si to skoro celé ráno. Chcel som na dnes byť trocha formálnejší." vysvetlil mu. „Hej? A čím je dnešok tak výnimočný?" opýtal sa zvedavo Harvey.
„Tým, že sme sa konečne stretli a sme oficiálne prvý deň spolu ako..." „Pár?" doplnil ho začervenane. „Tak nejak." prikývol Gus. Harvey sa nervózne zachichotal.
„Mal som sa asi aj ja hodiť do gala, čo?" pozrel na svoju vyťahanú košeľu, otrhané rifle a tričko s ošúchanou potlačou Looney Tunes. „Nie je treba. Ty vyzeráš vo všetkom ako princ." odvetil so širokým úsmevom Gus. „Ozaj? Princom ma nazýval aj ten Liam z baru." spomenul si. Gus pri tom prevracal očami.
„Ale určite nie tak vážene ako ja." pomykal s obočím. Harvey sa zasmial. „To je pravda." prikývol. „Od teba to znie ešte viac príťažlivo..." naklonil sa k nemu bližšie a uškrnul sa. Gus sa zastavil v chôdzi. „Ty si príťažlivý." povedal mu rýchlo. „Ty si viac..." zahryzol si Harvey do spodnej pery.
Gus vzrušene zavrčal, zdrapol Harveyho za ruku a ťahal ho na pánske záchody na konci chodby. „Čo to...?" zmätene ho nasledoval.
Gus s ním vliezol do prvej prázdnej kabínky, zamkol za nimi dvere a potom ho pritlačil k stene, vášnivo sa na neho vrhol a začal ho bozkávať na krk.
„Hej, to šteklí!" chichotal sa Harvey. „Čo to robíš, ty blázon? Mali by sme sa poberať na hodinu a nie sa tu..." no po pár sekundách začal podliehať príjemnému pocitu. Zaklonil hlavu dozadu a zavrel oči. „Hmm... pokračuj." povedal mu spokojne.
Gus sa zbesilo prisával perami na jeho kožu na krku. Harvey ho rukami oblapával a vykladal si o jeho bok svoju nohu. Gus sa presmeroval z jeho krku na jeho ústa.
Harvey slastne vzdychal. Gus ho mierne hryzol do spodnej pery. Harvey nabral viacej odvahy a položil si ruky na obe strany Gusovho zadku. Gus mu teraz olízol pery. Harvey zastonal. „Nedokážem byť bez teba na tak dlhý čas..." šepkal nadržane Gus.
Harvey sa pritisol bližšie k jeho telu a opäť sa začal automaticky šúchať cez ich džínsy.
„Ah... Tak zbožňujem, keď to robíš..." vzdychal mu do úst nadšene Gus. Harvey sa jemne zasmial a smiech hneď nahradilo stonanie. Táto túžba po ňom mu úplne zahmlievala mozog. Nevedel to pochopiť. Vedel, že sú práve na verejných školských záchodoch, kam môže hocikto hocikedy vojsť a mali by byť práve teraz už obaja na svojich hodinách, ale bolo mu to jedno. Nedokázal byť diskrétny.
Ešte k tomu, keď to Gus pociťoval rovnako, tak nebol nikto, kto by ich v tom zastavil.
Však predsa len ich moment bol prerušený, keď sa ozvalo spláchnutie v kabínke vedľa nich. Obidvaja okamžite prestali zo všetkým, čo robili a s vypúlenými očami mlčky čakali.
Ich srdcia priam vybuchovali. Adrenalín robil svoje.
Dvere na kabínke oproti sa otvorili. Niekto vyšiel von a opláchol si ruky v umývadle. „Nenechajte sa mnou rušiť. Kľudne pokračujte, akoby som tu ani nebol." zaznel odtiaľ odrazu flegmatický chlapčenský hlas. Harvey si šokovane zakryl ústa a nos rukou.
Gus mykal očami zo strany na stranu.
„V-Vďaka..." odvetil zmätene po chvíli. „Užite si to. Aspoň niekto. Ja som sa nespravil už vyše týždňa. Ale treba podporiť nádejných milencov." Obaja boli prekvapení, aký úprimný je tento chalan. „Tak teda veľa šťastia... a ďakujeme." prehovoril Harvey.
„Diky. Zniete, ako fajn chalani. Lúčim sa s vami a končím." zasmial sa a odišiel zo záchodov. Harvey a Gus sa na seba pomaly pozreli a vzápätí dostali záchvat smiechu.
„Čo to bolo?!" rehotal sa Gus.
„Vôbec netuším, ale fasa chalan. Nuž, po tomto by sme už radšej mali ísť..." „Ale veď nám zaprial príjemnú zábavu." podotkol Gus. „Nebudeme tu robiť takéto veci na školských hajzloch, Augustus!" zamračil sa Harvey. „Oh, keď povieš moje celé meno znie to tak veľmi sexy..." rozplýval sa Gus. Harvey prevrátil očami. „Nenamotávaj sa! Musíme ísť na hodinu." siahol po odomykaní pri kľučke, ale Gus ho zase začal bozkávať na krku.
„Augustus, stačí!" snažil sa od neho vymaniť. „Áno, hovor moje meno..." mrmlal vzrušene Gus. „Prestaň už! Fakt už nemôžeme." snažil sa ho usmerniť. „Och, Harvey..." šepkal a špičkou jazyka mu vyšiel z krku na ucho. Harvey sa zachvel. „Necháš toho? Šteklí to!" pomykal s hlavou nevrlo.
Gus mu perami slabučko žužľal ušný lalok. „Hmmhm..." zamumlal Harvey. „V-Vieš, že si veľmi otravný?" zhlboka sa nadýchol.
„A ty si veľmi sexy." dychčal Gus. Harvey sa červenal v tvári. „Hriešny chlapec..." poštípal mu prstami líce. „Celý hriešny z teba..." roztápal sa pod jeho dotykom. „Pfff, no to iste! Nechajme si to na neskôr. Nechcem meškať na anglinu." „Najradšej by som s tebou hneď teraz odišiel." zasnene vravel Gus. „Lákavé, ale musíme sa už konečne uvedomiť." tentokrát Gusa po líci facol.
„Aah, to sa mi páči. Urob to znovu a teraz silnejšie." zaškeril sa na neho. Harvey zavrčal. „Ako to, že sa ti páči všetko, čo urobím?!" Gus sa zasmial. „To je jednoduché. Si pre mňa totiž dokonalý." usmial sa doširoka.
Harvey nedokázal skryť červeň jeho líc. „Oh, zmlkni!" náhle ho pobozkal. Gus sa k nemu lepil tuhšie.
„Mhm... nie, nie, nie... Zvyšok až po škole." odtiahol sa od neho Harvey a potľapkal mu líce s úškrnom. Gus na neho prekvapene hľadel. „Ale veď..." robil na neho smutné psie oči. „Neobmäkčuj ma už! Tak dobre, posledné..." zachichotal sa Harvey a venoval mu tri dlhšie bozky. Gus špúlil pery a žobronil o viac aj po tom, čo Harvey odstúpil preč.
Odomkol a vyšiel von z kabínky. Gus si vzdychol, ale napokon ho nasledoval. „Dobrý chlapec. Odmena ťa neminie." hovoril mu spokojne Harvey. „Už aby bola..." „Bude. Trpezlivosť bozky prináša." zavtipkoval Harvey. „Neviem sa dočkať..." Harvey sa odrazu zastavil a zostal civieť na svoj odraz v zrkadle pred umývadlami.
„Hľadíš na svoju ohromujúcu krásu?" škeril sa Gus. „Nie... na toto!" prstom ukázal na začervenané miesto na svojom krku. Gusovi zmizol úškrn z tváre. „Ehem..." „Viditeľný cucflek! Augustus!" zamračil sa. „No čo? Nemohol som si pomôcť. A tebe sa to predsa páčilo." „Nuž... hej... ale tie následky sú príšerné!" sťažoval sa Harvey.
„Tak len všetkým povieš, že ťa pri vysávaní vcucla rúra od vysávača, to je celé." pokrčil plecami Gus. Harvey sa na neho chvíľu zmätene díval, no potom vypukol do hlasného smiechu. „Ach, ty si ale debilko." krútil nad ním hlavou a pokračoval ďalej k východu zo záchodov. „Čo? Podľa mňa dobrá výhovorka." nechápavo mu dohováral Gus.
Harvey sa naďalej smial.
ESTÁS LEYENDO
Pozri sa na mňa (Prvá časť)
Novela JuvenilHarvey Scott je osemnásťročný chalan žijúci v Chicagu, ktorý žiaľ ešte nikdy nemal ozajstného priateľa. Má celkom osamelý život a nemá ho s kým zdieľať, kto by bol v jeho veku. Všetko sa však ale jedného dňa zmení, keď sa zoznámi s Russelom, ktorý...