13 bin olmuşuz ayrıca bxb etiketinde 5. sıradayız.. teşekkür ederim :")
Devrim'i sevdiğiniz için, okuduğunuz için ve her şeye rağmen benden vazgeçmediğiniz için teşekkür ederim.
Oy ve yorum atmayı unutmayın, sizi çok seviyorum ve iyi okumalar dilerim.
Sizi çok seviyorum,öpüldünüz.

3 Yıl Önce
"Senin ben ananı sikeyim Fatih!" diye bağırdım bir yandan daha da hızlı koşmaya çalışırken.
Arkamızdan gelen gürültülü kalabalığa dönüp bakacak vaktim bile yoktu, iki saniye dursak herifler sikecekti bizi.
"Ya oğlum ben ne bileyim tüm aşiret geleceklerini amına koyayım." dedi Fatih nefes nefese önümde koşarken.
"Konuşma dangalak sikecekler şimdi bizi." dedi Ufuk koşmaktan kızarmış yüzüyle.
Semih yanımızda derin derin nefes alarak koşuyordu.
Ne mi olmuştu?
Bu gerizekalı Fatih bir çocukla dalaşmıştı okulda, okul dışına çağırdığınsa rahat rahat gittiğimiz yere bize bakan 20 kişiyi görünce tüm hava kaçmıştı.
Şimdi arkamızdan koşan herifleri atlatmaya çalışıp bir yandanda Fatih'e sövüyorduk.
Gerizekalı herif ölecek bildiğin.
Ulan herifler cılız olsa teklerdimde en az bir tanesi iki katımdı ulan.
Allahın ayısıyla niye kapışayım amına koyayım? Ölüme susamadım.
"Koşun, arayı açtık." diye bağıran Fatih'le sinirlerimin daha da gerildiğini hissettim.
"Bana bak amına koduğumun oğlu biraz daha bağırırda herifler daha çok duysun." dedim bağırarak.
Arkamı döndüğümde gerçekten atlattığımızı görüp hepimiz durduk, nefes almak için yere otururken derin derin nefes alıyordum.
Yanıma çöken diğerleri ile Fatih'e döndüm, kendime geldiğimde ilk bu piçi dövecektim.
Ulan tamam biz dövmek için dört kişi gelmiştik ama yirmi kişi neydi amına koyayım? Aşiret mi bunlar?
Aklımda ki soruyu soran Ufuk ile dikkatimi oraya yönelttim "Aşiret mi oğlum bunlar?" dediğinde Fatih yutkundu.
Hassiktir.. senin ben ananı sikeyim Fatih.
"Aşirete mi bulaştın amına koduğum? Gerizekalı puşt." dedi sinirle Semih tam o sırada durduğumuz sokağa gelen araçla bakışlarımız oraya döndü.
Farları gözümü yakarken elimi kaldırıp görüşümü düzelttmeye çalıştım.
Arabadan inen kişilerle ayağa kalktık, tam karın boşluğumda hissettiğim ağrıyla yüzümü buruşturdum.
Fazla koşmak iyi gelmemişti.
Arabadan inenleri gördüğümde götümden ter aktığını hissettim, herifler arabayla kovalamaya gelmişti.
Fatih yanımdan arabaya doğru yürürken tuttum onu omzundan "Napıyorsun salak?" dediğimde bana döndü.
Terden saçları alnına yapışmıştı, sık sık nefes alırken konuştu "Kanka herifler beni dövmek için arabayla gelmiş amına koyayım, ben bu kadar çabaya değmem gideyim bari kendim dayak yiyeyim boşa kovalamasınlar." dediğinde şokla ona baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Teen Fiction(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.