30|Huzurlu Gün

5.1K 602 235
                                    

Oy ve yorum atmayı unutmayın, SİZİ ÇOK SEVİYORUMM!!!

Finale çok ama çok az kaldı :")

öpüldünüz.

1 Hafta Sonra

"Paşam, hadi aslanım benim" dedim tasmasından tutarak kapıdan dışarıya çıkardığım Paşayla.

Bugün Mahirle Paşayı tanıştıracaktım.

O hastane olayından sonra olayları arkadaşlarıma anlatmıştım, yıkılmışlardı.

Özellikle Ufuk o gün yanımda olmadığı ve beni ilk gördüğü vakit yumruk attığı için ağlamıştı.

Beraberde ağlasak artık biraz daha toparlanmıştık bu hafta, bu haftada hoşuma gitmeyen tek şey kocamın oldukça meşgul olmasıydı.

Zaten meşgul bir adamken bir de benim dava olaylarım oldunca pek görüşememiştik yine de her gün telefonla konuşuyorduk.

En sonunda işleri azaldığından bugün beraber Paşayı gezdirecektik.

Evde bunalmıştı hayvan, tek arkadaşları Cafer ve Prensesti.-Ufuk'un sahiplendiği kurbağaydı-

Prensesi o gün bahçede bulan Ufuk garip bir şekilde bağlandığı kurbağayla baya mutluydu, sabahları prenses omzundayken kahve yapması oldukça rutin bir görüntüydü artık.

"Ben çıktım." diye içeriye seslendiğimde "İyi gezmeler." diye bağıran Semihle gülümsedim ve kapıyı kapattım.

Yavaş yavaş parka doğru yürürken etrafa heyecanla bakan Paşaya sırıttım, aniden aklıma Semih'in üstüne sıçan Cafer geldiğinde yutkundum.

"Paşa" dediğimde dili ağzından sarkan oğluşuma baktım, susamıştı "Güzel oğlum sen diğer babanla mı tanışacaksın? Oyy yerim seni, sakın beni Cafer gibi rezil etme tamam mı aşkım?" dediğimde sanki anlıyormuşcasına havlamıştı.

Tekrar yola devam ettiğimde kulaklığımı kulağıma geçirdim ve tam o sırada yansımama bakıp sırıttım.

Yarabbim biliyorum beni yaratırken bir tık zorlandın.

Üzerime yapışmış ve fit vücudumu belli eden siyah tişört ayroca altına giydiğim rahat gri eşofmanla oldukça sportiftim.

Yanımda olan Paşa zaten havama hava takarken zincirinden biraz daha tuttup yürümeye devam ettim.

Tasma olarak boyun ve göğüs kullansamda zinciri göğüse takıyordum, boyun tasmaları gezdirirken kullanmak özellikle enerjik köpekleri boğuyordu bildiğin.

En sonunda geldiğim parkla gülümsedim, şimdi tek olay kocamı beklemekti.

Kenardaki büyük ağacın altına oturduğumda Paşa'da hızla yanıma uzanmıştı, sıcaktan dolayı daha şimdiden yorulmuştu.

Gölge ikimize de iyi gelirken çantamdan onun için aldığım su kabını çıkartıp çantamın kenarındaki sudan içine döktüm.

Hızla suyu içmeye başladığında gülümsedim ve gözlerimi kapattıp başımı geriye yasladım.

Paşa'nın bir huyu vardı, ben komut vermediğim sürece yanımdan ayrılmazdı.

Bunun nedenini ilk anlamasamda veterinere götürdüğümde çipli ve sahipli olduğunda şok yaşamıştım ve bu şok Paşa'nın sokağa atıldığını öğrenmemle sinire dönmüştü.

Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin