20|Özür dilerim

9.7K 852 495
                                    

72 BİN ŞAKA MIDIRRRR? SİZİ YERİMM

ÖPTÜM BAL YANAKLARINIZDANN.

Bu arada ufak bir açıklama, ben tecavüz/taciz güzellemiyorum, evet Devrim tecavüze uğramış karakter ama bu bunu güzellemiş olduğum anlamına gelmiyor tam tersine buna olan güzellemelere karşı çıkmaya çalışıyorum.

Okuduğunuz, okuduğumuz kitapların bazılarında çünkü gerçekten taciz veya tecavüz var ve tacizci karakterler nedense sonda affedilip(?) barışılıyor.

Benim amacım belli bir kitabı bellirtmek değil sadece kendi kitabıma buna yer vermeyeceğimi söylemek.

Devrim ve Mahir o piçlerin içinden geçecek çünkü.

Bu arada bazılarınızın haberi vardır son zamanlarda biraz linç yedim, bunun için şöyle güzel bir söz bırakayım.

"Aşk neymiş bilemiyorlar, yalnış diye geveliyorlar."

Onlar seni, sizi sevmiyorlar Devrim ama sen benim için çok değerlisin oğlum.

Onlar seni, sizi sevmiyorlar Devrim ama sen benim için çok değerlisin oğlum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çekil kenara yavru." dediğimde bana dönen çevresi kızarık mavilere gülümsedim.

Ağlaması biten maviş için bir şeyler yapacaktım, mis gibi bir menemen eminimki tüm gerginliği götürürdü.

Ağladıktan sonra dosyayı bir kenara bırakıp şu anda bu konuyu anlatmak için hazır olmadığımı söylemiştim ve Mahir'de buna saygı duymuştu.

Şimdi ise kahvaltı hazırlayan Mahir'e yardım edip bugünkü kahvaltıyı ben yapacaktım zaten yeteri kadar yoruluyordu kocam.

"Emin misin?" dediğinde elimdeki yumurta ve domatesleri tezgaha koyup ona döndüm gülerek ve yanağını okşadım.

Nedense o ağlamasından sonra ona olan temas isteğim artmıştı, galiba yavaş yavaş alışıyordum.

"Tabii ki yavrum, izle bak kocanı." diye göz kırptığımda güldü, gülüşe bak ulan geleceğimden parlak.

"Peki." diye kenara kayıp arkadaki masadan bir sandalyeyi ters bir şekilde koydu Mahir ve sandalyeye oturup beni izlemeye başladı.

Sen beni öyle izlersen ben öperim ama seni.

Derin bir nefes alıp bakışlarımı malzemelere çevirdim ve gülümseyip domatesi kesmeye başladım.

"Bu arada artık annemle yaşamıyorum." dediğimde arkamı dönmesem bile şaşırdığını hissediyordum.

"Neden? Bir şey mi yaptı?" diyen endişeli ses ve belime sarılan kollarla başımı iki yana salladım.

"Yok lan sadece.. galiba daha fazla onunla kalamayacağımı fark ettim çünkü bazen kötü yerleri ve insanları terk etmek gerekir." dedim mavi gözlerine bakarak.

Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin