Siz harbi Devrim için delirmişsiniz...
Neyse iyi okumalar dilerim, oy ve yorum atmayı unutmayınn.
Öpüldünüz.
Ender ve Mahir ayağa kalkıp yanıma geldiklerinde yutkundum, Mahir denen adam Ender'in iki adım gerisindeydi.
Yüzünde şaşkın bir ifade vardı, mavi gözleri hafif büyümüş ayrıca kaşları biraz yukarıya kalkmıştı.
"Hoş geldin, nasılsın?" dedi Ender bey gülümseyerek sanki her an bana sarılacak gibi bakıyordu.
Yavaş gel dayı.
"İyiyim, siz nasılsınız?" dediğimde o da mutlulukla başını salladı "Ben de iyiyim bu arada.. aile avukatımız Mahir İnci." dedi eli ile saygıyla Mahir'i işaret ederek.
Üzerinde gri bir takım elbise vardı, geniş omuzlarını oldukça iyi oturmuştu.
Saygıyla bana bakarken kulakları hafif kızarıktı, bu detay dikkatimi çekerken gözlerinde gördüğümde içimde beliren garip hisle hafifçe kaşlarım çatıldı.
Niye gözleri bu kadar güzeldi lan? Boğazın sularına kendini kötü hissetirecek gözleri vardı.
Tanıştığımızı söylemedim ama o beni şaşırtarak elini uzattı "Biz daha önceden tanışıyoruz Ender bey, merhaba Devrim." dedi.
İsmim ağzından çıktığında hafif hızlanan kalbimle yutkundum, sikerim belanı yavaşla hemen.
"Merhaba Mahir.. bey." dedim kısa bir duraklamayla.
Kullandığım saygı ekiyle yüzü hafifçe buruşsada hemen düzeltti "Mahir diyebilirsin." dediğinde rahat bir nefes aldım.
Ben alışkın değildim bey falan demeye.
"Pekala.. oturalım o zaman ayakta kalma oğlum." dedi Ender bey ve herkes kendi koltuğunda geçti.
Önüme oturan Mahir'e bakarken o ise önünde ki dosyayla ilgileniyordu.
Siyah saçları daha önce gördüğüm gibi arkaya yatırılmıştı, deniz gözleri ortaya çıkmıştı.
"Herhangi bir şey içmek ister misin?" diye soran adama döndüm, derin bir şekilde nefes alıp veriyordu.
"Hayır, ben sadece konuşmak için gelmiştim ama müsait değilseniz eğ-" dedim önünde oldukça fazla olan ve yığılmış dosyaları işaret ederek. Ender bey hızla başını iki yana salladı.
Lan ne kadar kibar bir şeye dönmüştüm, kibarcık gibi geziyordum bu adamın yanında.
"Müsaitim, işimiz zaten bitmek üzereydi Mahir sen çıkabilirsin istersen." dediğinde Mahir denen adama döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Novela Juvenil(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.