Gerçekten bu bölüme geldik inanamıyorum :")
Pekala.. güzel bir finaldir bu oğlanlara yakışan, umarım bunu yazabilirim.
Öpüldünüz, son kez oy ve yorum atmayı unutmayınız.
Sizi seviyorum ayrıca sondaki teşekkür notunu okumadan geçmeyiniz.
Devrim'den
Derin bir nefes alarak son kez geldiğim tamirhaneye baktım, bugün son kez burada çalışacaktım.
Yıllarımın geçtiği, yeri geldiği evimden bile daha çok benimsediğim yer olan bu tamirhanede son kez çalışmak yürek burkuyordu ama yapabilecek bir şey yoktu.
Hayat devam ediyordu ve her zaman bir yerden bir yere gidecektik.
Derin bir nefes alarak gazetesini okuyan ustaya baktım, yeri gelmiş bir baba gibi bana sahip çıkmıştı.
Ona minnettardım.
"Usta," diye yanına gittiğimde gazetesinden gözlerini çekip bana baktı, o da biliyordu son günüm olduğunu.
"Ben artık gideyim.." dediğimde ayağa kalktı ve bana baktı şefkatle "Demek artık gidiyorsun ha soytarı? Çok bile durdun." diye alayla konuştuğunda kahkaha attım.
"Hadi Allaha emanet ol." diye elini uzattığında elini boşverip ona sarıldım, bana sıkıca sarıldı ve söylendi "Kaç yaşında adam oldum ulan beni ağlatamazsın." dediğinde güldüm.
"Her şey için teşekkür ederim." dediğimde sırtımı okşadı "Hayat incitmesin seni, dikkat et kendine." dediğinde gülüşüm büyüdü.
En sonunda ayrıldığımızda üzerime deri ceketimi geçirdim ve arkamı dönüp son kez gülümsedim.
Babacan bir tavırla bana gülümseyip el salladı "Hadi git artık." dediğinde gülümseyip son kez seslendim "Kolay gelsin usta, ben çıktım."
Dışarıya çıktığımda beni karşılayan soğuk havayla gülümsedim ve mırıldandım.
"Amına koduğumun havası bir kere sıcak olsa rahatlayacaktım." diye mırıldanıp beni bekleyen araca doğru yürüdüm.
İçeriye girdiğimde beni karşılayan mavilere gülümsedim o ise hızla yanağımı öptü "Balım benim, hoş geldin. Nasıl geçti günün?" dedi Mahir gülümseyerek.
Bir yandan üstündeki ceketi üstüme örtüyordu, arabanın klimasının sıcaklığı ile yavaş yavaş mayışmıştım.
Ona baktığımda yakışıklılığıyla yutkundum, siyah saçlarını özenle arkaya doğru taramıştı.
Bu hareketi mavi gözlerini ortaya çıkarırken esmer teni sağlıkla parıldıyordu, üzerindeki siyah takım elbisenin her detayı özenliydi.
Bu özenle kaşlarım çatıldı, oğlum sen hayırdır lan? Birini mi bekliyon?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Novela Juvenil(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.