Selam, iyi okumalar dilerim <3
Öpüldünüz.
"Çıkışta benim eve gelsen olur mu?" diyen Mahirle gülümsedim.
"Hayırdır, eve mi atacaksın beni?" dediğimde kahkaha attı ve yanağıma bir öpücük kondurdu "Nasıl anladın balım ya?" dedi.
"Olur, gelirim." dediğimde gülümsedi o da ve dosyalara geri döndüğünde odaya baktım merakla.
Pek bir değişiklik yoktu aslında ayağa kalkıp merakla Mahir'in yanına geçip dosyayı okumaya başladım.
Oğlum bu nasıl sıkıcı şeydi lan? Ben bunalırdım avukat olsaydım.
Dosyalardan gözlerimi çektiğimde bana bakan mavileri dikkatimi çekti, hüzünlü bakıyordu.
Bu bakışıyla kaşlarım çatılırken Mahir'in bir eli belimden nazik bir şekilde çekti, kendimi anında bacağının üzerinde oturur halde bulduğumda yutkundum.
Yan dönerken bacaklarımı uzattım ve sırtımı göğsüne yaslarken başımı hafifçe kaldırıp çene hatlarına ve yüzüne baktım, güzel gözleri dosyadan ayrılmıyordu ayrıca dudağının yaralı kısmı dikkat çekiyordu.
Dosyayla ilgilenirken diğer eli belimde ve bacağımı ovuşturuyordu, gelen mayışmayla başımı boyun kısmına koyduğumda alnıma hafif bir öpücük kondurdu.
O.. çok güzeldi amına koyayım.
Hayattım boyunca aradığım güveni bana veriyorsun Mahir.. seni seviyorum.
Tüm hırçınlığıma, güvensizliğime ve kaba ağzıma rağmen vazgeçmeden seviyorsun beni.
"Seni seviyorum." dedim kısık bir fısıltıyla ve gözlerimi kapattım gelen uykumla.
"Ben de seni seviyorum, aşığım sana hırçın oğlanım." dediğini duyduğumda uykulu bir halde kıkırdadım.
Herkesten daha çok seviyordum bu adamı.
....
"Balım, oğlanım." duyduğum sesle hafif kıpırdanırken boğuk sesli bir kahkahanın uykumu bölmesiyle kaşlarımı çattım "Bir uyutmadın amına koyayım ya." diye sinirle mırıldanırken yanağımda hissettiğim okşamayla başımı oraya yasladım.
Aniden havalandığımı hissettiğimde gözlerimi hafif araladım, beni karşılayan esmer boyuna bir öpücük kondururken konuştum "Nereye gidiyoruz?" dedim uykudan dolayı boğuklaşmış bir sesle.
"Evimize, sen uyu hayatım." dediğini duydum ve saçlarıma bir öpücük kondurdu.
Beni yanlamasına tutarken hafif hareketlenmemle duraksadı, hâlâ odasındaydık.
"Bir saniye indirsene beni bir bok yiyeceğim." dediğimde nazikçe indirdi, omzuma asılmış ceketimi giydim ve ona döndüm.
"Noldu balım?" diyen sesiyle yutkundum ve başımı tekrar omzuna yasladım "Kucak." dediğimde istediğimi anlayarak hızla bacaklarımın altından tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Novela Juvenil(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.