Hoş geldiniz, iyi okumalar dilerim.
Umudunuzu kaybetmeyin güzellerim, gözlerinizden öpeim.
Yazar'dan
Mahir iç çekti ve hafif kızarık mavileriyle Devrim'e bakmaya devam etti.
Geceden beri uyumamış ve Devrim'i izlemişti, onun uyurkenki güzelliği onu mest etmiş ve uykudan caydırmıştı.
Dağılmış saçlarını hafifçe arkaya doğru taradığında elinde dağılan yumuşak tutamlarla kalbinin titrediğini hissetti.
Devrim çok güzeldi, Devrim onun için çok güzeldi.
Doğan güneşin ışıkları Devrim'in gözlerine gelirken Mahir elini kaldırıp gözlerine doğru gölge yaptı.
Güneş ışığı ile rahatsızca kıpırdanan Devrim bu hamleyle keyifle uykusuna devam ederken yanağını Mahir'in göğsüne sürtüp uykulu bir mırıltı çıkardı.
Mahir bu görüntü ile yutkunurken gülümsemesini tutamıyordu, o çok güzeldi işte.
Hissettiği sevgiyle Devrim'in saçlarını okşarken diğer eli güneş ışıklarına siper olmuştu.
"Seni seviyorum." diye fısıldadı Mahir uyuyan yüze bir öpücük kondururken "Seni çok seviyorum, ömrümün sonuna kadar seni seveceğim."
Devrim onun tek aşkıydı ve bu her zaman öyle olacaktı.
Tıpkı Devrim'in tek aşkı olduğu gibi.
....
Devrim'den
Oğlum bu ne güzel bir uykuydu ya.
Gözlerimi açarken gelen esneme ile uykulu bir şekilde esnedim, ne uyumuştum be.
"Günaydın balım." diye duyduğum ses ve boynuma konan öpücükle gülümsedim.
"Günaydın." diye mutlulukla konuştuğumda Mahir'in kızarık gözleri- bekle, lan!
Lan birisi uyurken kocama bir şey mi yapmıştı? Sıçardım onun ağzına.
"Mahir" diye korkuyla konuşup yanaklarına ellerimi koyduğumda şaşkınlıkla bana baktı denizleri "Noldu birtanem?" dediğinde konuştum "Gözlerin niye kızarık? Bir şey mi oldu?" dediğimde güldü.
Zalımın oğlu öyle gülünür mü ya? Kalbime geldi.
"Bir şey olmadı, ben gece iyi uyuyamadım pek ondan." dediğinde yutkundum, benden rahatsız mıydı lan acaba? Ulan çok mu deli yatıyordum acaba?
Ne düşündüğümü anlamış gibi alnını alnıma yaslayıp hafifçe sürttü "Senden rahatsız olmadım sadece seni izlemek dhha cazipti." dediğinde gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Novela Juvenil(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.