21|Sarhoş

8.9K 848 504
                                    

Selam.. bugün inanılmaz önemli bir gün ve niye bölüm attığımı sorarsanız stresten bölüm yazdım.

Çok gerginim.. oy ve yorum atmayı unutmayın.

Her neyse iyi okumalar dilerim, öpüldünüz.

Her neyse iyi okumalar dilerim, öpüldünüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yine çok iyi yapmışım anasını satayım ya." dedim çayımdan bir yudum alıp derin bir nefes çekerken.

Tamirhanedeydim yine, önümde ki tostan birkaç ısırık alırken Utku'nun yanımda dalgın gözlerle yolu izlemesiyle ona döndüm.

"Hayırdır lan? Ne bu surat beş karış?" dediğimde irkilerek bana döndü ve yutkundu.

Utku daha 15-16 yaşlarında bir çocuktu ve kahvehanede çalışıyordu.

"Abi ya.. ben bu haksızlığa katlanamıyorum." dediğinde o dertli dertli bana bakarken ben ise kaşlarımı çattım.

"Hayır yani ne var kahvehanede çalışıyorsam ya da maddi durumum farklıysa? İnsanlar niye bu kadar kahpe anasını satayım ya?" diye sinirle konuştuğunda elimdeki tostu bıraktım.

"Bir sakinleşte olayı anlat, noldu oğlum?" dediğimde sinirle derin bir nefes aldı.

"Abi bir kız var sevdiğim ama nasıl seviyorum var ya anlatamam hani böyle kapısında kul olurum." dediğinde şaşkınlıkla bir ıslık çaldım.

"Hayırlısı olsunda buradaki sorun ne?" dediğimde yutkunarak gözlerini kaçırdı "Ben bununla konuşuyordum falan sonra buluşalım falan diye konuştuk dedim ben çalışıyorum o da böyle baktı yüzüme tip tip sonra nerede çalıştığımı sordu ben de söyledim.." dedi ve sonrada duraksadı.

"Alay etti benle anasını satayım ya, çok kırıldım abi valla ya. Bugün okula bir gittim okuldaki en züppe orospu çocuğunun yanında gülüşüyordu." dediğinde üzüntüyle baktım onu ve omzunu sıvazladım.

"Ya abi çocuk kızın yüzüne bakmıyor ben var ya o kız için her şeyi göze alırdım bırak yüzüne bakmamayı." dediğinde başımı iki yana salladım.

"Ne diyeyim be abim? Kızın kendi seçimi yapacak bir şey yok." dediğimde hüzünle başını salladı "Sana kız mı yok be aslanım? Rahat ol sen." diye güldürmeye çalıştığımda tebessüm etti hafifçe.

"Zenginlerin bize bakmayacağı belli zaten, hepsi kullanıyor bizi amına koyayım." dediğinde aklıma gelen Mahir ile yutkundum "Öyle deme be, hepsi aynı değil mesela Semih abini biliyorsun kardeşim gibidir o da aynı mı?" dediğimde düşünceli bir şekilde durdu.

"Haklısın abi." dediğinde gülümsedim ve saçlarını dağıttım o ise güldü.

"Siktir et, herkesi takarsan boku yersin bu gidişe." dediğimde başıyla onayladı "Neyse abi ben geri gideyim, hadi grüşürüz." dedi.

Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin