Nasılsınız ballarım? Umarım iyisinizdir, ben idare ederim.
Aslında biraz içimi dökeceğim buraya o yüzden böyle bir duyuru yaptım, bilmiyorum belki sonra silerim.
İlk olarak özür dilerim, derslerimden ve daha birçok şeyden dolayı bölüm atamadım.
Son dönemlerde oldukça yorgun ve isteksiz hissediyorum her şeye karşı belki de bu yüzdendir bölüm atmama sebebim bilmiyorum.
Diğer yandan suçlu hissediyorum çünkü diğer oğlanlarıma bölüm atmam için TÇ'yi bitirmem gerek ama neden bilmiyorum bölüm yazmak istemiyorum ve sizi beklettiğim içinde suçlu hissediyorum.
Özür dilerim.
Diğer yandan TÇ'yi yazdığımda bu kadar okunmasını veya bilinmesini beklemiyordum bunun için oldukça mutluyum ve teşekkür ederim.
TÇ yazıldığından beri birçok şey yaşadım, bazılarına bizzat şahit oldunuz bazılarına olamadınız ve belki de bu olaylar biraz yazma hevesimi köreltti.
Arkadaşlar ben hep buradayım, yalnışlarımla ve doğrularımda her zaman burada olmaya çalışacağımda.
Kimseye kitabımı okuyun diye baskı yapmadım, ben buradaydım ve siz geldiniz.
Ben kendi evrenlerimin hatta evimin kapısını açık bıraktım ve siz geldiniz.
Sizi hoşgörüyle karşıladım ve yeni gelen herkesi böyle karşılayacağım ama evimi yıkamazsınız, evime hakaret edemezsiniz.
Sizi seviyorum bunu unutmayın, fikirlerimiz farklı olsa dahi sizi seviyorum ama saygı istiyorum.
Ben kendimi bir yazar olarak görmüyorum, ben kendimin çok çok iyi bir yazar olduğumu da iddia etmedim.
Hatalarım vardır yoktur bilemem, varsa özür dilerim bunlar için.
Ben sadece kendi halimde takılıyordum, bu kadar büyümek aklımın ucunda bile değildi.
Ben bir nebze olsun güzel hissettirmek, saygılı bir ilişki yazmak, güçlü karakterler yazmak istediğim için yazdım ve umarım bunu başarabilmişimdir.
Hata mı yaptım bilmiyorum ama ben daha fazla yazacağım sadece bu aralar kalemim biraz yorgun.
Sizi seviyorum, hesabın bu kadar büyüyeceğini hiç düşünmemiştim ama iyi ki büyüdü! Çünkü sizi çok seviyorum :")
Elimden geldiğince sizinle konuşmak, yorumlarınızı cevaplamak veya okumak beni çok mutlu hissettiriyor ve teşekkür ederim.
Herhangi bir sorununuzda bana mesaj atabilirsiniz hatta sadece öylesine bir şey için bile mesaj atabilirsiniz.
Öperim gözlerinizden, sizi seviyorum.
Not: Yaptığım her yazım yalnışı için özür dilerim, elimden geleni yapacağım.
İyi günler dilerim.
-Ares
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Teen Fiction(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.