13|Yaklaş oğlanıma kırayım boynunu.

12K 903 869
                                    

Nasılsınızz? Umarım iyisinizdir, iyi okumalar dilerim.

Oy ve yorum atmayı unutmayınn.

Öpüldünüz.

Öpüldünüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dün

Kapısının çalındığını duyduğunda Ender bey 'Gel' diye seslendi, Mahir gelmiş olmalıydı çünkü yanına gelmek istediğini söylemişti.

İçeriye giren esmer bedenle yanılmadığını gördüğünde derin bir nefes aldı, neden geldiğini çoktan tahmin edebiliyordu.

Mahir aşkı, sevdiği şey için her şeyi silebilecek bir karaktere sahipti.

Babasından miras aldığı bu yapı Ender beye eski dostunu hatırlatırken ayağa kalktı Ender bey ve önünde ki adama "Hoş geldin Mahir." diye karşıladı.

Mahir başını sallarken "Hoş bulduk Ender amca." dedi eskisi gibi, Mahir işe girmeden önce her zaman böyle seslenirdi Ender beye.

Bu bile artık işte çalışmayacağını belirten bir imaydı, Mahir deri sandalyelerden birisine oturduğunda Ender bey bir şeyler içmek isteyip istemediğini sormasına kalmadan Mahir konuştu.

"Kusura bakmayın sözünüzü bölüyorum ama büyük ihtimalle sizinde tahmin ettiğiniz gibi istifa mektubumu vermeye geldim." dedi Mahir evrak çantasından düzgün katlanmış mektubu çıkartırken.

"Mahir biliyorsun seni çocukluğundan beri tanırım, oğullarımdan bile ayırmadım seni bunca sene ve yaptığın şeyi yine takdir ettiğimi bilmeni istiyorum." dedi Ender bey üzüntğyle mektubu alırken.

"Ben her şey için teşekkür ederim Ender amca ama sevdiğim birisini aşağılayan insanlarla aynı yerde kalamam, ona yapılan her şey bana yapılmıştır." dedi Mahir mavi gözleri git gide daha da soğuklaşırken.

"Devrim'e iyi bak, teşekkür ederim." dedi Ender bey oğlu gibi sevdiği adama bakarken kendi oğlunu en emin ellerde olduğunu biliyordu.

"Benim bakmama gerek olduğuna inanmıyorum ama merak etmeyin, büroma gelirseniz her zaman bir çay vaktim olur sizin için." dedi Mahir gülümseyerek.

Kendine ait bir bürosu vardı zaten hatta babasının sahip olduğu bir hukuk şirketi bile vardı ama o mütevazi bir şekilde kendi kazandığı bürosunda çalışmaya karar vermişti.

Mahir Devrim'i düşünürken sıcacık oldu gözlerinde ki denizler, içinin huzurla dolduğunu hissetti.

Kalbinin devrimi onun için en önemli kişiydi.

.....

"Hm.." dedim yattığım yerden yana doğru dönerek, gözüme gelen güneş uykumu açıyordu.

Kaşlarımı çatarak gözlerimi araladım "Senin gibi güneşin ben anasını sikeyim." dedim homurdanarak.

"Fazla küfürbazsın." diyen Mahir'le onu uykulu bir şekilde onayladıktan sonra başımı tekrar göğsüne yasladım.

Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin