Of Ares yapıyorsun sen bu işi😎💗
Neyse öptüm sizi, seviliyorsunuz.

Devrim'den
Gözlerimi açtığımda etrafıma bakarken en son Mahirle salonda uyuduğumuz aklıma geldi.
Üstümde olan pikeyi kaldırdım esnerken ve kollarımı gerdim, uyku iyi gelmişti he.
Mahir benden önce kalkmıştı anlaşılan.
Dağınık saçlarımı arkaya doğru taradım ve ayağa kalktım, lavaboya doğru gittim.
Lavabonun kapısına yaslandığımda içeride tıraş olmak için hazırlanan yiğidimi görmemle sırıttım, oy kocam ya.
"Günaydın yavrum." diye yanına gittiğimde "Günaydın balım." dedi gülümseyerek.
Arkasından sarılıp sırt kaslarına başımı yasladığımda gülüşünü işittim, arkasını dönerek yanağımı okşadı ve dudağıma bir öpücük bıraktı.
Dünün aksine ikimizde daha sağlıklı ve iyi gözüküyorduk.
"Bugün ailem gelecek." diyen Mahir ile şaşkınlıkla baktım ona, o ise bana gülümsedi.
"Nereye?" dediğimde o da "Buraya gelecekler." diye cevapladı, yemin ederim dünyam başıma yıkıldı.
Lan ya beni Mahire layık görmezlerse ve bana para önerirlerse ayrılmam için? Tamam kabul ediyorum Semihle televizyon dizilerini fazla kaçırmıştık.
Aynadaki tipime baktım ulan hiç yalan söyleyemeyecektim o kadar kahpelikten ve mental çöküşten sonra bile mi insan bu kadar yakışıklı olur ya?
Yemin ederim insanların kriterlerinin yükselme sebebi benim.
Yanımdaki yavukluma bir bakış attım, belkii tek ben değildim ya.
O yüzünü sabunladığında sırıttım "Ben yapayım mıı?" diye sorduğumda bana döndü ve başıyla onayladı.
Direkt lavabo tezgahına oturduğumda o da bacaklarımın arasına girdi, elime aldığım jiletle yavaş yavaş tıraşa başladım.
Sevgilisini tıraş etmeyende ne bileyim?
Bir yandan bacaklarımı sallarken dikkatli bir biçimde kesmeye devam ediyordum ne de olsa kimse bir sanat eserine zarar vermek istemezdi.
Mahir tüm süreç boyunca sessiz ve mutlu bir şekilde beni izledi, en sonunda işim bittiğinde yüzünü hızlıca yıkadı ve kuruladı.
"Nasıl oldu?" dediğinde sırıttım ve yanağına bir öpücük kondurdum "Mükemmel oldun, çok yakışıklısın." dediğimde gözleri daha da parladı.
"Teşekkürler balım sana layık olmaya çalışıyorum." diye göz kırptığında içimin gittiğini hissettim.
"Lan yerim seni, oyy kimin kocası bu?" diye yanaklarından sıkıca tuttup dudaklarına bir öpücük kondurdum.
Keyifle gülüp öpücüğüme karşılık verdiğinde ben de gülümsedim, bir eli belimi okşarken diğeri sırtımdaydı benim ellerim ise ensesinde birleşmiş bir şekildeydi.
Hoyratça öpüşmeme rağmen onun nazikliğini çok seviyordum, şımarık bir biçimde ensesindeki saçlarıyla oynadım.
En sonunda ayrıldığımızda derin mavilerinin rengi daha da açılmış bir şekilde bakıyordu bana, ikimizde ağıe ağır nefes alırken yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Teen Fiction(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.