Oy ve yorum atmayı unutmayın, iyi okumalar dilerim.
Öpüldünüz.
"Yani sen Ege değilsin değil mi?" diyen Deniz ile gözlerimi devirdim, çakacaktım artık.
At gibi giden it gibi döner lafının özeti olarak şirketin önünde kavga etmeyip Ender beyin odasına geri dönmüştüm.
Beyaz tenli ve anneme benzeyenin ismi Deniz'di, en küçük abiydi ayrıca gerizekalıydı anlaşılan.
Ortanca abi Baran'dı esmer teni ve kahverengi gözleri vardı, beni dikkatle süzüyordu.
En büyük abi Yakup'tu, gözlerinde gördüğüm tiksinme ile gözüm sinirden seğiriyordu.
Ve en son olarak ikizim, bir yaşına kadar birlikte olduğum Ege.
Ne kadar güzel bir tablo..
"Ben gidiyorum." dedim ayağa kalkarak o anda ise Ege önüme çıktı "Hayır!" dedi bağırarak.
Ne bağırıyorsun lan?
Ona şaşkınca bakarken o ise "Devrim yıllar sonra seni bulmuşum ben seni neden bırakayım?" dedi hızla ben ise yüzümü buruşturdum.
"Ne diyon lan?" dedim şaşkınlıkla ona bakarken.
Lan çocuk sanki yıllardır ikizinin çıkmasını bekliyordu, ne lan bu heves?
"Ege." dedi uyarıcı bir sesle Yakup kardeşinin yanına gelirken diğer yandan da beni süzüyordu.
Sinirle elimi yumruk yaptım, kimse beni küçümseyemezdi.
"Abi yıllar sonra ikizimi bulmuşum neden sanki kötü bir şey yapmışım gibi davranıyorsun?" dedi Ege şaşkınlıkla.
Vücudum gerilirken Yakup'un bakışları bana döndü ve alayla bir homurdanma çıkardı.
Hadi bir laf söyle.. nolur bir laf söyle de kırayım o ağzını.
"Bunun gibi bir ikizin olamaz hele ki o kadının yetiştirdiği birisi asla olmaz." dediğinde sinir ve alay karışımı bir gülüş döküldü.
"Bunun gibi derken?" dedim boynumu kıtlatarak.
"Senin gibi bir sokak çocuğu ailemize layık değil." dediğinde durdum.
Senin gibi bir sokak çocuğu.
"Başında adam akıllı bir aile olmadan büyümüş, terbiye nedir bilmeyen ve.. ne kokuyorsun sen?" dedi sonda yüzünü buruşturarak.
Adam akıllı bir aile olmadan büyümüş.
Terbiye bilmez.
Orospunun oğlu.
Annen gibisindir sen.
Götveren.
"Egzoz ve benzin bir de araba yağı cidden mi?" dedi alayla gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Ficção Adolescente(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.