Oy ve yorum atmayı unutmayın, iyi okumalar dilerim.
Öpüldünüz.
Motoru son kez kontrol ettikten sonra kaputu kapattım ve terden ıslanmış saçlarımı arkaya attım.
Havalar yavaş yavaş ısınmaya başlamıştı artık daha da rahattım, işim bittiği için keyifle içeriye doğru yürüdüm.
Bir yandan ıslık çalarken diğer yandan da yeni demlediğim çayı bardağa döktüm.
Çaydanlığı yerine koyduktan sonra dumanı tüten çay ile derin bir nefes aldım.
Hayatım iten beter keyfim paşada yoktu anasını satayım, ulan ne güzel çay yapmıştım öyle.
Çayımı hüpürdeterek içtiğimde gülümsedim "Elinden her iş geliyor be oğlum, nesin ulan sen?" dedim kendi kendime.
Saatte baktığımda çıkmama az kalmıştı, işim bittiği için erkenden çıkabilirdim aslında.
Buraya gelen ustamla sırtımı dikleştirdim, ustamı severdim yeri gelmiş beni abi gibi kollamıştı.
"Usta ben bitirdim son geleni haberin olsun, çayım bittiğinde çıkarım." dediğimde o da başını salladı.
"Sen dükkanı kapatırsın o zaman, hadi Allaha ısmarladık." dedi anahtar ve kilitleri masanın üzerine bıraktı.
Başımı salladıktan sonra o da ayrıldı, sıcak ve demli tat dilimi hafif yakarken boğazımı ısıtmıştı.
Çayın canını seveyim be!
Biten çay ile bardağı lavabonun içine koyup masanın üzerindekileri alıp çıkışa doğru yürüdüm.
Islık çalarak kepenkleri kapattırken yanımda hissettiğim bedenle oraya döndüm ve gülümsedim.
"Şemsettin naber oğlum? Tosunum benim." dedim yanımda kuyruk sallayan köpeğe.
Pekala daha dün altıma sıçarak kaçtığım köpekle bugün bu kadar iyi anlaşmamız garipti ama yapacak bir şey yoktu.
Şemsettin normal bir sokak köpeğiydi, kangal kırması gibi gözüküyordu.
Kuyruk sallayarak bana bakarken ben de başını ve kesik kulaklarının diplerini okşadım.
"Gel lan eve gidelim." dedim rahatça ellerimi ceplerime koyarken diğer yandan da onu gülerek izliyordum.
Yanımda ya da önümde yürüyordu, kuyruğu her dakika sallanıyordu.
Saldırmak istese bir bok yapamaz, sıçılmış bok gibi kalırdım ortada ama benim aslanım yapmazdı öyle şey.
Hava iyice kararmıştı, sokak lambaları yolu aydınlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamirci Çırağı| Gerçek Aile (Tamamlandı)
Genç Kurgu(Tamamlandı.) Tamirci çırağı olarak çalışan Devrim hayatı hakkındaki gerçekleri öğrenir.