Kissy Missy očividně také slyšela, že někdo jde, protože otevřela nějaké dveře, strčila mě dovnitř a rychle je zavřela. Žádný úžasný komfort tu nebyl a tma tu byla vskutku velká, ale jestli mě to má ochránit před pohledy neznámých bytostí, které by mě chtěly zabít, tak budiž. Naštěstí tu byla klíčová dírka, takže jsem mohl něco vidět aspoň venku. Viděl jsem, že ke Kissy Missy přišel někdo, kdo byl obrysově naprosto totožný s Kissy, takže jsem nemusel dlouho přemýšlet a došlo mi, že je to Huggy Wuggy. "Co tu děláš, Kissy?" zeptal se. "Přemýšlela jsem o tom co bude s těmi lidmi v Playcare." řekla Kissy. "Ach tak. Ani já si osobně nedovedu představit co s nimi bude. Už ani to požírání lidí není to, co bejvávalo. Dříve jsem si to mohl sám ulovit a v klidu si to sežrat, ale teď je buď potřebuje Prototype jako rukojmí, nebo experimenty, nebo krmení pro experimenty. A to nemluvě o zabíjení. Za Poppy bylo možné zabít kohokoliv kdekoliv a bylo tak nějak jedno jestli jsme uspěli nebo ne. Teď ale musíme být skoro neustále na lovu, a když selžeme, s pomocí toho svého aparátu z nás tyto lovecké zkušenosti vydobije a nacpe je do nějakého experimentu, který lépe vyhovuje jeho požadavkům." svěřil se Huggy. Bylo zvláštní sledovat někoho, kdo se nás pokusil zabít, ale teď si ztěžuje na to co má dělat. Pak mi někdo položil ruku na rameno a bylo mi jasné, že ta ruka nepatří člověku. "Mohl bys tu rozsvítit? Vypínač by měl být někde u tebe." řekl mi mužský hlas. Usoudil jsem, že bude moudřejší poslechnout a začal jsem hledat vypínač. Naštěstí to netrvalo dlouho a ihned jsem rozsvítil. Byl tu docela nepořádek, nicméně dominantou tu byla bytost nehezky podobná Mommy Long Legs, ale mělo to modré zbarvení, černý klobouk na hlavě a celkově vypadal více mužsky. "Daddy Long Legs?" tipnul jsem si. On jen přikývl a dodal: "Zřejmě už znáš moji manželku, když jsi to tak krásně odvodil.". "To teda ano, bohužel ji znám jako psychopatickýho zabijáka." řekl jsem. "Ach ano. I já sám musím přiznat, že vraždění zvládá na výbornou. Sice je dost nepříjemná, obzvlášť když se jí nedaří, ale já ji miluji a nechci na ní nic měnit." řekl Daddy. "Řeknu to takhle. Posledně mi sežrala kámoše." řekl jsem. "Ach tak. Ale co děláš tady?" zeptal se. "Hledám své rodiče, kteří tu jsou drženi. Do toho všeho musím ale najít svého bratra, který zmizel po té, co vykolejil ten vlak." vysvětlil jsem. "O tom už vím. Však se taky CatNap chvástal tím jak zase někoho našel a že si zase u Prototypa šplhne." zareagoval Daddy Long Legs. "CatNap?" podivil jsem se. "Jeden z osmi postaviček ze ságy Smiling Critters. Kromě toho, že byli trochu švihlí, tak byli celkem normální. Ale CatNap... to byla jiná liga. Krom toho, že byl z té party nejtišší a skoro pořád spal, tak dokázal vypouštět z huby plyn, který začal okolní živé bytosti oblbovat, až upadli do hlubokého spánku. Lidé se silnou vůlí by byli jen postupně uspáni, přinejhorším měli slabé halucinace, nicméně ostatní lidé by se během toho smáli jak šílení. A co teprve ti slaboduší. Když se tenhle proces několikrát zopakoval, přišli o rozum." začal vysvětlovat Daddy Long Legs. "A to je všechno?" zeptal jsem se. "Zhola ne. CatNap sloužil jako jakýsi druh uklidňujícího prostředku pro děti, jenže kdokoliv kdo usnul vlivem CatNapova plynu, jeho sny se pro CatNapa otevřely a on do nich mohl s plnou parádou zasahovat. Mohl ovlivnit co ve snech dotyčný uvidí, nicméně ať už to bylo cokoliv, bylo to takové, aby to bylo uklidňující. Tuhle bariéru CatNap ale překonal a stal se tak rozsévačem hororu. A ti, kteří se odmítli podrobit spánkovému účinku CatNapova plynu, ti trpěli halucinacemi, které byly tak realistické a nebezpečné, že malý CatNap byl v očích oběti desetimetrová bezbarvá příšera, která dokázala bez obtíží zabít." pokračoval Daddy Long Legs. Já jsem začal zpracovávat to, co mi řekl. Ať už byl CatNap cokoliv, představoval pro nás hrozbu. "A jak s ním souvisí Prototype?" zeptal jsem se. "Je jeho pravá ruka. Dělá všechno, co mu řekne. Vsadil bych se, že by se nechal od něj i zabít, kdyby to Prototype chtěl." řekl Daddy Long Legs. Tak tomu říkám pořádná věrnost, když by se od něj klidně nechal i zabít. "No, rád jsem pohovořil, ale asi už půjdu." řekl jsem, ale když jsem chtěl odejít, něco jsem zaslechl. Byly to kroky a hlasy. Koukl jsem se klíčovou dírkou. Vidím akorát dva stíny osob, nic víc. "Situace se zdá být klidná. Vše jde podle plánu." řekl jeden z nich. Zněl jako Bombas, ten poťouchlý maník, kterého jsme potkávali v Game Station. Co ale dělá tady? "A co vězni?" zeptal se. "Lucky je hlídá co nejpřísněji umí. Zrovna teď nedávno někoho umlátil k smrti. Myslím, že to byla ta holka, co přišla s tou skupinou teenagerů." odpověděl mu druhý hlas. Něco bylo na něm jaksi uklidňujícího. Ale ta holka... nebyla to Eva!? Nechtěl jsem tomu věřit, ale důkazů jsem měl mnoho. Eva byla v naší partě jediná holka a pokud nepřišla nějaká jiná parta před námi, nebo po nás, tak mluvili o ní. A John dokonce psal Radkovi, že prej ten ušák Evu zmlátil. Bože, proč se tohle děje? "Výborně. A co ten vlak?" zeptal se. Takže on o tom vlaku ví? "Už jsem tam byl a našel jsem tam oba dva chlapce. Jednoho z nich se mi podařilo odnést do Playcare, pro druhého jsem se zrovna chystal vyrazit."řekl ten tajemný hlas. A teď mluvili o mě a mém bratru. Jak jsem tak koukal klíčovou dírkou, nakonec jsem uviděl ty dva, jejichž stíny jsem už uviděl. Dle očekávání jsem viděl Bombase, vedle něj však bylo fialové cosi, co mělo nepřirozeně dlouhé končetiny, nepřirozeně velký bezzubý úsměv a temné oči, ze kterých zářily bílé zorničky. A mělo to kočičí hlavu. "Jdu se po něm podívat, Prototype." řekl ten podivný tvor. Ale počkat, proč řekl Bombasovi Prototype? Nechce tím říct, že... "Jen běž. Tvá věrnost a oddanost, které ti dávají sílu plnit mé rozkazy, jsou k nezaplacení, CatNape." řekl Bombas. Teď už to dávalo smysl. Když se CatNap odporoučel, začal jsem si to dávat dohromady. Bombas je Prototype. Proč mi to ale nedošlo už dříve? Možná proto, že se choval jinak? Že byl takový přátelský a že se nás nepokusil zabít? Tolik otázek. Během toho se vrátil CatNap, a jak jsem už očekával, vracel se s prázdnou. "Nebyl tam." řekl. Bombas se najednou podíval směrem ke klíčové dírce, kterou jsem koukal. Nemohl jsem se ale zbavit dojmu, že se dívá přímo na tu klíčovou dírku. "Informuj všechny hračky tady o tom, že se tu v okolí pohybuje jeden chlapec a pokud ho najdou, ať ho dovedou do Home Sweet Home k ostatním lidem. A až se tak stane, budeme moci dokončit to, co začalo před deseti lety." řekl. "Postarám se o to, pane." řekl CatNap a odešel směrem k Playcare. A když odešel, Bombas se vydal směrem ke klíčové dírce, kterou jsem se koukal. Jestli mi teď Daddy Long Legs nepomůže, je po mně.
ČTEŠ
Cesta do pekel
HorreurPablo a Gregory jsou dvojčata. Jejich rodiče pracovali pro Playtime Co., která vyráběla hračky. A proč tohle všechno "bylo"? Ta firma zkrachovala. Když jednoho dne jejich rodiče jdou kolem této továrny, zmizí beze stopy. Pablo s Gregorym musí sehnat...