Azra
Gözlerimi açtıgımda yatakta olduğumu fark ettim. Hemen yerimden doğruldum ve kapıya doğru yürüdüm. Sessizce kulpu aşşağı indirdim ve açılınca derin bir oh çektim. Çıplak ayaklarımı umursamadan soguk parkeye bastım ve yavaş adımlarla merdivenlerin başına geldim. Tam ilk basamağa adım atmıştımki zilin sesi tüm evde yankılanınca korkuyla yerimde sıçradım. Hemen odaya geri girdim ve hızla kapıyı kapatıp yataga yattım. Ben gözlerim kapalı beklerken merdivenlerden ayak sesleri yakınlaşmaya başladı ve odanın kapısı açılıp içeriyi sigara ve mentol karışımı koku sardı. Ben yerimden kıpırdamayıp ne yapıcagını korkuyla beklerken önümdeki haraketlenmeyle ellerimi yumruk yaptım. Yatakta yanıma uzanmış öylece duruyordu. Sonunda cesaret edip gözlerimi hafifce açınca gülümseyen suratını gördüm bu adam neden bu kadar yakışıklı ya. Hemen bu düşünceyi kafamdan sildim ve yataktan dogrulup ne işin var senin benim yanımda diye bağırdım. Benim bu öfkeli çıkışımla kaşları çatıldı ve "ne demek ne işim var. Benim olnanın yanındayım suçmu" diye konuştu öfkeyle. Korksamda aldırış etmeden "ne zaman senin malın oldum" diye bagırdım. Yerinden bir anda kalkmasıyla dolan gözlerimden iki damla yaş aktı. Benim anladığımı görünce bir anda sımsıkı sarıldı. Kendimi hıçkırarak aglamamak için sıkarken "ağlama meleğim. Dayanamıyorum. Çok özür dilerim güzelim ama ağlama" sesi sanki çok canı yanıyormuş gibi çıkıyordu. Ama gram umrumda değildi. Hızla onu iktirdim ve "uzak dur benden" diye bagırdım. Birşey demeden sinirli bir şekide yataktan kalktı ve kapıyı çarpıp dışarı çıktı.
💎💎💎
İçim içimi yiyordu ve artık gidip beni kaçıran adamla konuşup ne olduğunu beni neden kaçırdıgını ögrenmek istiyordum. Yataktan kalkıp kapıya gittim ve kapıyı açıp merdivenlerden aşşagı indim. Koltukta oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. "Şey... ben" direk yanıma gelip "bişeymi oldu" deyince sadece gözlerine baktım ve derin bir nefes alıp "konuşabilirmiyiz" dedim tek seferde. Bana sıcacık gülümseyip eliyle oturma gurubunu gösterip "konuşalım" dedi. İkili koltuga oturup ona döndüm ve "bak bu yaptıgının nedenini bilmiyorum. Kafam o kadar karışıkki neden beni kaçırdıgını inan çok merak ediyorum. hadi bunların hepsini geçtim ya sen beni kaçırdın niye bana iyi davranıp benimle ilgileniyosun" diye konuştum. Biraz durduktan sonra konuşmaya başladı. "Azra bak... benim seni kaçırma nedenim 7 yıldır seni seviyo olmam. Şimdi sana cidden saçma gelebilir bu ama inan bana. Sana zarar vermem. Senin saçının teline zarar gelse ölmek için hazırım ben. Bana benden igreniyormuş gibi bakman canımı o kadar çok yakıyorki. Yapma meleğim. Beni tanımak iste biraz. Ben seni asla pişman etmem" sadece şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Ne diyecegimi bilmiyordum. Bu zamana kadar beni seven kimse olmamışta o kadar bıkmıştımki hayattan , ama şimdi. Bu çok farklıydı bana kendimi bu kadar degerli hissettirmesi zararlıydı bünyeme.
Titreyen ellerimi yavaşca onun ellerine deydirdim ve avcumun içine alıp sıcacık gülümsedim gözlerine bakıp "bak... anlattıkların çok. Yani ne biliyim off... ya benim hayatım boyunca hiç sevenim olmadı. Şimdi sen böyle deyince içim titredi. Ama keşke böyle olmasaydı yani sen beni kaçırmasaydın. Benimle tanışsaydın. En önemlisi SENİ SEVSEYDİM." Dedim ve sustum. Bir anda bana sarılmasıyla bende kollarımı ona sardım. Geri çekildigimizde bana o kadar içten gülümsüyorduki önüme gelen bir tutam saçı kulagımın arkasına sıkıştırıp derin derin gözlerime baktı. Kalbim yerinden çıkacak gibi hissediyordum. Ellerim terlemeye başlayınca ellerimi hızla saçlarımdan geçirip "şey bana kendini tanıtsana" dedim. Oturdugu yerde biraz dikleşip "adım araf soyadım yüce. Seni korkutucağına eminim ama hem bir iş adamı hemde karanlık bir mafyayım. Annem babam yada kardeşim yok. Bu hayattaki tanıdığım tek akrabam kuzenim ekin. Oda benimle aynı yaşta ve benimle aynı işi yapıyor" sustugunda gram korkmamıştım. Sanırım bu adama güveniyordum. Kocaman gülümsedim ve "aslında sadece ismini soyismini hangi rengi sevdigini. Nelerden hoşlandıgını hangi yemeği sevdigini merak etmiştim." Dedim ve sustum. "Çok masumsun be güzelim" deyip yaklaşmaya başladı bana ben heyecanla yerimde beklerken iyice yaklaşıp saçımdan öptü ve kokumu içine çekti. Ellerimi bir cesaretle ensesine dolayıp sarıldım ve biraz öyle durduk. "Çok istemiştim böyle olabilmeyi. Hep hayalini kurmuştum. Ama hayallerimde beni seviyodun benim seni sevdigim gibi" dedi ve sustu. Ona biraz daha sokuldum ve içimden belki diye geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.