Araf
Telefonu kapatıp sehpanın üzerine koydum ve telefonumun hemen yanında olan azranın ilk hamile olduğunu ögrendigimiz gün birlikte çekildigimiz fotografa baktım. Elime aldım ve yavaşca azranın yüzüne dokundum. Bu böyle olmicaktı. Evde bekleyerek azrayı bulamazdım. Hemen yerimden kalktım ve kapıya yöneldim. Kapıyı açıp dışarı çıktım ve arabama bindim. Poyraz çetinin elimde olan birkaç adresi vardı. Oralara bakabilirdim.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Elimdeki tüm adreslere bakmıştım ama yoktu. Telefonum çalınca kimin aradığına bakmadan açtım. "Araf bursa yolu üzerinde eski iplik fabrikası var. Fabrikanın sol tarafındaki ormanlık alandan sola dön ve 500 km mesafede devlet üzerinde kaydı olmayan kaçak gizli bir ev var. Poyraz pezevenki yengeyi orda tutuyomuş biz şimdi oraya varmak üzereyiz bence sende hemen gelsen çok iyi olur hava kararıyor" dedi. Meteye "tamam 2-3 saate ordayım" deyince "lan mal. Ne 2-3 saati. Senin buraya gelmen 4-5 saat alır" diye bağırdı. Ona bişey demeden telefonumu kapattım ve 180-200 derken iyice hızlandım ve derin bir nefes aldım
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
Evin önünde arabayı durdurunca 1-2 dakika inmedim. Ekin ve mete inmiş benim inmemei beklerlerken diger 9 arabada park etmişti. Arabadan indim ve metenin yanında durdum. Evin bahçesinde sadece 2 koruma vardı ama bizi göremiyorlardı. Kapı açılınca kendimizi duvarın dibine biraz daha gizledik. Hava karanlıktı ve kimin olduğunu göremiyorduk. Bir anda kişi konuşmaya başlayınca emin oldum bu hayaldi. Orosbu. Hayal telefonla konuşurken bizim oldugumuz tarafa dogru geliyordu. Köşeden dönünce hemen kolundan kavradım ve elimiagzına kapadım. Bana korkuyla bakarken elimi yavaşca agzından çektim ve hayali duvara itip boğazını kavradım. O nefes almaya çalışırken ben daha çok sıkıyordum. Yüzü kızarmaya başlayınca elimi biraz gevşettim. "Ar-a-f" dedi güçlükle. Ekin kolumu tuttu ve beni geri çekti. Mete hayalin kolunu tutup arabaya bindirince Bizde ekinle korumalara yöneldik. Ayakta uyuyormuş gibi bir halleri vardı. Silahlarımıza susturucuları taktık ve ateş ettik. Adamların cansız bedenleri yere düşerken biz kapıyı açmaya çalışıyorduk. En sonunda ekin sinirlendi ve kapının kilidine ateş etti. İçeriye girince "bu gürültü ne lan" diyerek merdivenlerden inen poyraz piçini görünce sadistçe güldüm ve " artık tanışmamızın zamanı geldi ha " dedim. Metede yanımıza gelip silahını poyraz pezevenkine dogrultunca silahımı daha sıkı kavradım. "Sana azrayı vermicem araf yüce" deyince dişlerimi sıktım. "Sen verme ben alırım" dedkm ve sag omzhna ateş ettim. Poyraz şerefsizi omzunu tutarak yere çökerken gökay eve girip poyraz çetinin sag omzunu tutarak kaldırıp götürüyordu bile. Hızla merdivenlerden çıktım ve tüm odalara bakmaya başladım. 3. Odaya girdigimde yatakta c'nin pozisyonunu almış uyuyan melegimi görünce nefesimi dışarı verdim ve "buldum. Buldum melegim buldum" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
Narrativa generaleBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.