AZRA
Uykumdan aşşağıdan gelen seslerle uyandım. Yanıma baktığımda arafın olmadığını gördüm. Hemen yataktan kalktım ve üzerime sabahlığımı geçirip aşşağı indim. Ekin bir kızı kendine çekmiş sarılırken kızın hıçkırıkları bir türlü dinmiyordu. Ekin beni görünce eliyle gel gel işareti yaptı ve kızın yüzünü avuçladı. Kızın anlını öptü ve bana dönüp "azra güneşle igilenirmisin. Bizim arafla acil çıkmamız lazım." Dedi. Başımı sallayıp arafın yanına gittim ve boynunu öpüp onları uğurladım. Güneşe döndüğümde bu sefer sessizce ağlıyordu. Hemen yanına gittim ve sarıldım. Benden bu tepkiyi beklemiyor olucakki ilk başta tepki vermesede sonra oda bana sıkıca sarılıp sesli bir şekilde ağlamaya devam etti.
##########3 saattir güneşi dinlemiştim. Ailesine üzülmüştüm ama ekinle olan ilk aşkına çok sevinmiştim. Yarım saat önce kavga edip yarım saat sonra birbirlerine aşklarına itiraf edebilirlermiydi çok şaşırmıştım ama güneşin ona aşık olduğu bariz ortadaydı. Ekinde aşıktı bunu güneşe olan bakışlarından anlamıştım. Zil çaldığında hemen yerimden kalkıp karnımı tutarak kapıya ilerledim. Araf önce bana sonrada karnımdaki elime bakarak gülümsedi ve beni kendine çekip dudaklarımızı birleştirdi. Ekinde hemen güneşin yanina gidip onu öperken kendimi kocama buraktım. Ayrıldığımızda ani gelen uykuyla "aşkım benim uykum geldi uyuyalım" dedim başını salladı ve "uyuyalım meleğim" dedi. Birikte yukarı çıktık ve uzerimizi değiştirip yatağa yattık.
Ekin
Güneşin dudaklarıyla kendi dudaklarımı birleştirince seslice inledi. Sonra yanakları kızardı ve geri çekilmeye çalıştı ama onu belinden tutup kucağıma oturttum. Kendini bana bastırınca sertleştigimi anladım. Güneş alt tarafımı hissetmiş olucakki dudaklarımızı ayırdı ve kafasını boynuma gömdü. "Ekin ya sen olmasaydın. Muhtemelen bende intihar ederdim. O gün iyiki çıkmıssın karşıma belki annemi ve kardeşimi kaybettim ama değmiş gibi hissediyorum. Seni seviyorum" dedi. Sırtını okşarken "bende" diye fısıldadım ve saçlarını öptüm. Düzenli nefes alışverişlerinden uyuduğunu anladım. Güneşi kucağıma aldım ve misafir odasına girdim. Güneşi yatağa yatırdım. Üzerimdekileri umursamadan yanına yattım ve dudaklarını öpüp kafamı boyun girintisine koyarak uykuya daldım.
Multimediada Güneş var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
Fiction généraleBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.