Araf...
Kapının çalınmasıyla yerimden kalktım ve kapıyı açtım. Ekin ve mete içeri girdikten sonra mete elindeki dosyayı bana uzattı ve "poyraz çetin. Azranın plotonik aşkı. Piskopat biri ve şu ana kadar yapmadığı pislik kalmamış.
-tecavüz
-çocuklara uyuşturucu satma vb. Gibi birsürü olayı var. Mafya. Yani bizim gibi. Bundan 3 yıl önce akıl hastanesinde yatmış. Anne baba yok. Ve son olarak hayalle iş birligi yapmışlar." Dedi. Kafamı ekine çevirdim ve onun konuşmasını bekledim. "Sana bahsetmiştim yani hiç öyle bakmana gerek yok. Ha araf sırası degil biliyorum ama eylül gelmiş. Seninle konuşmak istiyor ben baya bir zorladım ama dinlemedi. Muhtamalen buraya gelicek" dedi ve sustu. Şuan hiç eylülü düşünemezdim. Kapının tekrar çalmasıyla mete kapıyı açtı. Elinde bir kutuyla geri döndü ve kutuyu bana uzatıp "sana" dedi. Ambalajı yırttım ve kutuyu açtım. Neredeyse 200 fotograflık bir albüm vardı. Albümün ilk sayfasından başlayarak bakmaya başladım. Ilkinde azra karşısındaki kişiye nefretle bakıyordu. Ikinci fotografta gözlerini kapatmış başını çevirmişti. Üçüncüde yanaklarında parmak izi vardı ve azra aglıyordu. Dördüncüde elini karnına koymuş gülümsüyordu. Ve böyle birsürü fotograf. Albümün sonunda bir cd görünce hemen bilgisayara taktım ve açılmasını bekledim. cd başladı ve sarı saçlı mavi gözlü bir adam kameranın önüne gelip oturdu. "Merhaba araf ben poyraz çetin. Evet azraya deli gibi aşık olan poyraz çetin. Neyse sana bir iyilik yapayım dedim. Araf azra şuan uyuyor. Ona bakalımmı." Dedi ve kamerayla birlikte bir odaya girdiler. Kamerayıbir yere koydu ve azranın yanına oturup saçlarıyla oynamaya başladı. "Eee araf senin yerinde olmak içun çok bekledim ama bak şimdi sen ordasın ben burda." Dedi ve azranın boynunu öptü. Şinirden dişlerimi hissetmiyordum. Ellerimin içi sıkmaktan kan olmuştu. Azra hafifçe yan dönüp "araf" diye mırıldanınca kalbimin paramparça olduğunu hissettim. Poyraz denen adi herif yayvanca gülümsedi ve "yakında poyraz dicek" deyip vidyoyu kapattı. Cd'yi bilgisayarımdan çıkartıp öfkeyle bir yere fırlattım ve ekinin yakasına yapışıp "bulacaksınız lan onu. Yerin dibinede girse bulacaksınız. " diye bağırdım. Ekinle mete hızla evden çıkarken ben telefonuma sarılıp en güvendigim adamlarımla görüşmeye başlamıştım bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.