Arkadaşlar öncelikle hepinizin kurban bayramı mübarek olsun. Hepinize iyi bayramlar.
-
AzraElifin "mee" diye tekrar bagırmasıyla güldüm ve kızımı kucagıma alıp balkona çıkarttım. Şuan istanbuldaki eski evimizdeydik ve bu gün kurban bayramının 1. Günüydü. Araf ve ekin aşağıda bir adamla bize ait olan koyunları keserlerken. Elif bu sefer babasına doğru "mee" diye bagırdı. Araf kafasını çevirip bizim balkonda oldugumuzu görünce gülümsedi ve kimseye çaktırmadan bir öpücük attı. Bende ona aynı şekilde karşılık verdim ve hava biraz serin oldugu için kızımla içeri girdik. Bayramda kimseye gidemiyor olmak canımı sıkmıştı. Sonuçta kızımın elini öpücegi bir dedesi yoktu. Yada ondan şeker alıcak bir annannesi. Kapı çalınca kızımı oyun parkına koydum ve kapıyı açtım. Mete yanında haleyle içeri girince onlarla bayramlaştık ve mete arafların yanına indi. Hale çok iyi birisiydi. Meteyle 3 aydır sevgiliydiler ve benimlede çok iyi arkadaş olmuştu. Birde melisa vardı. Oda ekinin nişanlısıydı. 1 ay sonra dügünleri olucaktı ve oda çok iyi bir arkadaştı. Biz haleyle mutfaga geçip salatayı ve son birkaç hazırlıgı yaparken , elifin aglama desini duydum. İyide elif oyun parkındayken hiç aglamazdıki. Koşarak salona gittigimde minik melegimin uykusunun geldigini gördüm. Kızımı kucagıma aldım ve onunla konuşarak odasına geldik. Ben elifi beşigine yatırıp saçlarını okşarken kızım uyumuştu bile. Odanın kapısı açılınca oraya döndüm. Araf bize gülümseyerek yaklaşırken arkama geçti ve arkamdan sımsıkı sarıldı. Ben başımı onun sag omzuna yaslayınca sol omzumdan kafasını uzattı ve dudaklarını boynuma bastırdı. Dokunuşu içimi titretirken kendimi arafa buraktım. Boynumdaki dudakları çeneme ordanda dudaklarıma ulaşınca öpücügüne karşılık vermeye başladım. Ayrıldıgımızda burnumu öptü ve "seni seviyorum" dedi. Gülümsedim ve arafın boynunu öpüp "bende seni seviyorum" dedim. Kulagıma dudaklarını yaklaştırıp hafifce öptü ve "hadi ekin mangalı hazırlamaya başladı hazır elifte uyumuşken aşşagı inelim bebegim" dedi. Arafın dudaklarını uzunca öptüm ve "araf inmeden önce sana bir şey söylemem gerek"
"Söyle aşkım" dedi ve merakla ne söyliyecegimi bekledi.
"Aşkım tüm bayramları böylemi geçiricez. Kızımızın bir dedesi bir babannesi yok. Hep böyle yanlız bir şekilde bayram kutlayamaz." Dedim. Gözlerimden bir damla yaş akınca araf fark etmeden silmek istedim ama araf görmüştü. Beni kendine çekip ıslak gözlerimi öptü ve elimi tutup odamıza girdik."Aşkım sen demesen söylemicektim ama annem ve babam elifin doğduğunu ögrenmiş buraya gelmek istiyorlar ama ben reddettim. Eger istiyorsan onlarla tekrar konuşur ve buraya gelmelerine müsade edebilirim."
"Teşekkür ederim çok teşekkür ederim" dedim ve arafın boynuna sarıldım. Sonunda kızımında bayramını kutlayabilicegi bir dedesi ve babannesi olucaktı
Eminekapar
Media: elif
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.