EvvalBac adlı kişiye iltihafen♡
Eve geldigimizde kapıyı melek yüzlü karım açtı. Hemen ekine sarılıp iyi olup olmadığını sordu. Ekin kendi evine gitmek isteyince onu durduramadık. Ekinin evindeki yardımcı hatice hanımı aradım ve ekinle ilgilenmesini söyledim. Tam kapıyı açmıştımki mete ayagımın ucuna duştü. Burnunu tutarak ayaga kalktı ve ekini görünce sırıtıl "kardeşim valla öldün sandım" deyip boynuna atladı. Ekin onu kendinden ayırmaya çalışırken bir yandanda "lan siktir git. Mete sülükmüsün oglum burakmıyon. Mete lan bi burak" diye bagırıyordu. Ben onlara gülerken melek yüzlü karım anlamsızca meteye bakıyordu. Azramı kendime çektim ve "meteylede çocukluk arkadaşıyız birde deniz var. Küçükken evlerimiz yan yanaydı. Yani çocukluk arkadaşıyız. " dedim. Anladım anlamında başını salladı ve bana daha çok sokulup elini karnına koyup gülümsedi. Azranın sarı saclarıyla oynamaya başlayınca mete azrayı yeni fark etmiş olucakki "anaamm yenge. Naber kız. Karnıda büyümüş. Şimdi ben amca olucam demi. Aynı ben olucak hissediyorum ben. Gelemedim kusura bakma. Senin bu zalim kocan tüm işleri bana yıkıp evinde göt devirirse olucagı o tabi" mete sonunda sustugunda ekin metenin yanında oldugu icin metenin ensesine bir tane yapıştırıp "ne çene var lan sende bi sus" dedi. Ekinide ikna edip bizde kalmaya mecbur burakınca ekinde bizde kaldı. Azra 2 musafir odasınıda ekin ve mete için hazırladıktan sonra gece boyunca oturup konuşup eylendik.
Arkadaşlar kısa çünkü bu bir geçiş bölümüydü size meteyi tanıtmak istedim. Milti mete. ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.