M13

9.1K 269 2
                                    

3 ay sonra~

Araftan

3 ay cennet gibi geçiyordu. 2 ay sonra Bebegimizin cinsiyetini öğrenicektik ama ben hissediyordum kız olucaktı. Annesi gibi kokan onun gibi giyinen onun gibi konuşan yani kısaca azranın kopyası olan bir kızım olucaktı. Kızların ilk aşkları babaları olurmuş bende öyle olucaktım ve bu duyguyu bana yaşattığı için azraya minnettardım. Ama oğlum olursada benim kopyam olucaktı. Tamam belki azrayı oğlumdan kıskanabilirim ama dayanıcaz artık. Oğlumla maçlara gidicektik... ve birsürü şeyler. Bu düşüncelere çok dalmış olmalıyımki azranın bana seslendirdiği bile duymamışım. Karnı artık belirginleşmişti. Ona hamilelik çok yakışmıştı. Çok yemek yiyordu ve çok uyuyordu. Doktora bunu söylediğimde normal gibi kısa bir cevap vermişti. Azrayı belinden tuttum ve yanıma çektim. Onun mis kokusu her yere dağılmıştı gene. Eskidende kokusu çok güzeldi ama hamile olduğundan beri kokusu degişmişti ve çok güzel kokuyodu. Boynunu öperken sakallarım battığı için etrafa kahkahalarını bırakıyordu azra. Son bir kerede dudaklarını öptüm ve başımı dizine yaslayıp kafamı karnına döndürdüm. Ben azranın karnını hem okşayıp hemde arada öperken azrada benim saçlarımla oynuyordu. "Araf" dedi azra en sonunda bişey söylemek istiyormuşta söyleyemiyormuş gibiydi. "Söyle bitanem" dedim bende rahat olması için ve karnına öpücük kondurmaya devam ettim. "Araf bebegimiz için isim seçelimmi yoksa çokmu erken." Ne yani diyeceği şey bumuydu. Masum sevgilim benim. Bidakika sevgilim tabi ya azra benim karım değilki. Ee bizim bebegimiz evlilik dışı dünyaya gelicek. Be. Bunu nasıl düşünemedim. Azranın karnı iyice büyümeden evlenmeliydik. Hızla yattığım yerden doğruldum ve azraya "aşkım hadi hazırlan gelinlik almaya gidelim. Sonra nikah işlemlerini halledelim ve düğünü yapalım biran önce. Kimliğini almayı unutma." Dedim şaşırmıştı bu her halinden belliydi. "Neden bu kadar acele ediyorsun araf" dedi. "Bitanem karnın daha fazla büyümeden yapalım düğünümüzü" dedim. Azranın bir anda gözleri doldu ve yukarı çıktı nolmuştuki şindi birden bire- kahretsin salak kafam kıza bir evlenme teklifi bile etmemişken kal hazırlan diyorum. Hemen gökayı aradın ve çiftlik evin hazırlanmasını söyledim. Hemen internetten bir dekorasyon şirketi ayarlayıp istediklerimi söyledim. Yukarı çıktım ve üzerimi değiştirip bize ait olan atölyeye gittim. Orda istediğim gibi bir yüzük yaptırdım ve arabaya bindim.

Eve geldiğimde azra aģlamaktan şişmiş gözleriyle televizyona bakıyordu ve hala ağlıyordu. Yanın gittiğimde beni yeni fark etti ve hemen boynuma atladı. "Beni buraktın sandım. Sana cevap vermediğim için beni bizi buraktın sandım çok korktum araf çok korktum." Dedi ve ağlamaya devam etti. Azrayı kendimden ayırdım ve yüzünü avuçlayıp ıslak gözlerini öptüm. "Ben seni sizi hiç burakırmıyım. Asla burakmam. Hadi şimdi sil gözyaşlarınıda sana bir sürprizim var" dedim ve gülümsedim. Oda hemen gözlerini sildi ve yukarı koştu. 20-25 dakika sonra aşşağı indiğinde gözlerimi azradan alamadım. Siyah karnı geniş bir elbise giymişti. Küpeleride siyah ve kanat şeklindeydi. Ayakkabısı siyah sade bir babetti. Bu beni gülümsetmişti bebegimizi çok fazla düşünüyorduk. saçlarını ensesinden topuz yapmıştı ve kırmızı ruj sürmüştü. Elinden tuttum ve birlikte evden çıktık. 30 dakikalık sessiz geçen yolculuktan sonra çiftlik evine geebilmiştik. Azranın gozkerini bağladım ve eve birlikte girdik. Evi görünce memnuniyetle gülümsedim. Herşey isdediğim gibi olmuştu. Azranın gözlerini açtığımda hayranlıkla eve bakıyordu. Elinden tuttum ve birlikte masaya geçtik. Yemegimizi yedikten sonra azranın elini tuttum ve üst kattaki terasa çıkardım. Terasta heryer mumdu ve inanılmaz güzel bir görüntü oluşturuyordu. Birlikte puflra oturduk ve yıldızları izledik. Saate baktığımda 1 dakika kalmıştı. 1 dakikada geçtikten sonra havai fişekler patladı ve terasın camı açıldı. Havai fişekler bir süre sonra şekil aldı ve gökyüzünde benimle evlenirmisin sevdiğim kadın yazısı ortaya çıktı. Azra ağlıyordu ve birden boynuma atlayıp "evet" diye çıglık attı. Cebimden onun için atölyede özel yaptırdığım eşi benzeri olmayan tek yapılmış yüzüğü çıkardım ve azranın parmağına taktım. Ağlayarak bana sarıldı ve "iyiki varsın iyiki varsınız" dedi. Onu sıkı sıkı sardım ve ellerimle karnını okşayıp anlını öptüm "sende iyiki varsın iyiki varsınız" dedim.

Yorum yapın arkadaşlar lütfen hikaye hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum.

MAFYAM/DÜZENLENİYOR/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin