Araf...
Gözlerimi açtım ve direk azraya baktım. Burdaydı. Masum bir şekilde uyuyordu. Gülümsedim ve anlına bir öpücük kondurup yatakta dogruldum. Giyinme odasına girip üzerimi deyiştirdim ve geri azranın yanına gittim. Hala uyuyordu melek gibi. Ama yanağında parmak izleri vardı. Tokat atılmıştı benim kadınıma Yavaşca yanına yaklaştım ve dudagına hızlı bir öpücük kondurdum. İrkilerek uyanınca ufak bir kahkaha attım. Bana sinirli sinirli bakıp "ödümü patlattın hayvan" dedi. Şakacıktan kaşlarımı çattım ve agzına vurup "hişt kocaya hayvan denmez" dedim. Ufak bir kahkaha attı ve " haklısın sen benim son derece yakışıklı sexsi kocamsın" dedi. Alt taraflarım şişmeye başlayınca azraya uyarı dolu bir bakış attım ve "beni tahrik edip durma. Hamilelik falan dinlemem" dedim. Utanarak başını öne eyince onu ısırmak istedim çünkü çok tatlı görünüyordu. Azranın gözlerini öptüm ve "güzelim benim çıkmam lazım. 3-4 saate gelirim. Geldigimde bavulun hazır olsun. Ekinin tedavisi için amerikaya gidicez" dedim. Gözleri şaşkınlıkla büyüdü ve "ben onu tamamen unuttum. Benim yüzümden tedavisi geç başlicak" dedi. Ellerini tuttum ve parmaklarına öpücükler kondurdum. "Hayır kendini suçlama zaten tedavi tarihi 2 gün sonra" dedim. Gülümsedi ve "peki madem. Sen nereye gidiyosun" dedi. Kadınıma yalan söylemek istemesemde "şirkete biraz işim var" dedim. Başını salladı ve elini karnına koyup "çabuk gel" dedi. Karnını uzunca öptüm ve "zaten çabuk gelicem" dedim. Azra odanın icindeki koltugun üzerinden beyaz hırkasını aldı ve "hadi seni geçirelim" dedi. Beraber dikkatli bir şekilde aşşagı indik ve azrayı son kez öpüp evden çıktım. Ama son anda aklıma parmak izleri gekince azra kapıyı kapatmadan içeri girdim ve azranın konuşmasına izin vermeden "o yanagındaki parmak izleri ne azra" dedim. Azra burukca gülümsedi ve "kaçırıldıgım gün odada kimse yokken yanıma hayal gelmişti onun eseri ama acımıyo" dedi. Ona usulca başımı salladım ve dışarı çıktım. Kapının önündeki 8 korumayı sıkı sıkı tembihledim ve evin arkasına dolaştım. Ordaki 20 korumayıda bir güzel uyardıktan sonra bahçe kapısındaki 2 korumaylada konuştum ve evden tamamen çıkmış oldum. Arabama bindim ve ekinin mesaj attıgı yere sürmeye başladım.
●●●●●●□●●●●●●●●●●□●●●●●●●
"Dur araf yalvarırım çok pişmanım" diye bagıran hayali umursamadan bir tokat daha attım. Benim kadınıma vurmuştu o. Saçını sert bir şekilde geri çekince güçlü bir çıglık attı ama zerre acıma duygusu yoktu içimde ona karşı. Ekin yanıma gelip elimi hayalin saçlarından kurtardı ve "yeter lan. Benim işim var daha onla." Dedi. Ona başımı salladım ve bizi umursamaz bir şekilde izleyen metenin yanına gittim. Mete hafif sesini yükselterek "ekin benimde işim var onunla" dedi. Ekin başını salladı ve hayale YUMRUK attı. Meteyle benim agzım şaşkınlıktan açılırken ekin dünyadan kopmuş gibi görünüyordu. Ekin hayale acımadan YUMRUK atarken hayalin acı çekmesinden keyif aldıgımı hissettim. Mete yerinde huzursuzca kıpırdandı ve "lan iyiki benimde onla işin var dedim" dedi. Ben metenin bu dedigine gülerken o bana kaşlarını çatarak bakıyordu. Sonra omzuma vurdu ve "gülme lan" diye homurdandı. Ekin sinirini çıkarmış olucakki yanımıza geldi. Ekinin gelmesiyle meteyle aynı anda hayale baktık ve "yok artık" diye bagırdık. Ekin bize omuz silkti ve poyraz piçinin oldugu odaya dogru yürüdü ama onu durdurdum ve "beraber" dedim. Başını salladı ve benim yanımda durmaya başladı. Mete yavaşca hayale baktı ve "ekin ebeni siksinler senin. Iyiki benimde işim var dedim. Lan bu kızın yüzü görünmüyo. Kemiklerini kırmıssın sen bunun. Ben buna vursam et yığını gibi gider bu..." diye hala saydırıyordu. Meteyi daha fazla dinlemedik ve poyraz pezevenkinin oldugu odaya girdik. Bizi görünce sırıttı ve "nerdesin araf sen dünden beri. Yoksa azranın koynundamıydın. Ne tesadüf bende dün onunlaydım ama onun haberi yoktu" dedi. Sinirle dişlerimi sıktım ve yanına hızlıhızlı yürüyüp bir yunruk attım. O hala beni kışkırtıcı sözler söylerken daha çok vuruyordum. Belimden silahımı çıkarmıştımki mete önüme geçip. "Önce benim hıncımı almam lazım zaten ekin halal orosbusunu öldürmüş" dedi. Ona başımı salladım ve "senindir" dedim. Mete poyraz piçini öldüresiye döverken sesimi çıkarmadım. Ama bayılmaya başladığını görünce meteyi geri çektim ve silahımı poyraza dogrultup ateşledim. Poyraz çetinin kafası geriye düşerken öylece izledim.
Yorum istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.