Azradan
Arafla yemeyimizi yedikten sonra araf masasına geçip gelen dosyları imzalarken bende yediklerimizi topluyodum. Sarmanında kapağını kapattıktan sonra arkamdaki iki elle küçük bir çılık attım. Arafın kokusu burnuma dolunca gülümsedim ve sırtımı gögüsüne yasladım. Biz öyle dururken araf konuşmaya başladı. "Bunları burda burakalım ve sinamaya gidelim , ne dersin?" Kafamı salladım ve "çok iyi olur ama bunlar burda kalmasın. Birilerine söylede alsınlar bunları burdan eve göndersinler." Beni kendine çevirdi ve dudaklarımı uzunca öptükten sonra "sen nasıl istersen" dedi. Yemekleri öylece bırakarak arafın odasından çıktık ve asansöre bindik. Araf asansörde birilerini aradı ve odasındaki kalan yemeklerin eve gönderilmesini söyledi. YÜCE HOLDİNG den çıktıktan sonra istanbulun en büyük alışveriş merkezine geldik. Üst kata çıktık ve araf bana dönüp. "Güzelim ben biletleri alırken sende şu masalardan birine otur" dedi bende tamam anlamında başımı salladım ve bir sandalye çekip oturdum. Ben arafın gelmesini beklerken karşımdan üvey annem pervin geçti. Beni görmemişti ama ben onu görmüştüm. Biraz ilerledi ve hemen çaprazımdaki masaya oturdu. Karnı şişti. Ve bir dakika Karnı şişti
Karnı şişti
KARNI ŞİŞTİ
İnanmıyorum hamileydi. Bakıldığında 3-4 aylık gibi görünüyodu. İyide ben arafla yaşamaya başlayalı 1 ay olmuştu bu kadın benimle yaşarkende hamilemiydi. Orosbu. Hızla yerimden doğruldum ve hızlı adımlarla yanına geldim. Beni görünce şaşkınlıkla "azra" dedi bende sinirle sert bir tokat attım. Başı yana düşerken gram acıma duygusu hissetmedim. Benim babamın tüm mal varlığına sahip olmuştu ve üstüne birde orosbuluk yapıyodu. Benimle yaşarkende yapıyodu biliyodum ama hamile kalacağı aklımın ucundan geçmezdi. "OROSBU" diye bağırdım öfkeyle sonra devam ettim " Babamın ölmesini firsat bilip mal varlığını üzerimden çekip kendi üzerine aldın. Koskoca 3 holdingi 2 ayda batırdın. Gözümün önünde en yakın arladaşının kocasıyla yattın. Bunlarıda geçtim. Şimdide hamilesin! Sen nasıl bir insansın hiçmı acımadın babama. Yazık sana o kadar seviyesiz,kalitesiz ve düşük bir insansınki senden iğreniyorum. Midemi bulandırıyosun." Diye bağırdım. Pervin bana öfkeyle bakarken bende ona aynı şekilde karşılık veriyordum. Yanımda arfın olduğunu biliyordum. Gözlerim sinirden ve babama yapılan bu hareketten dolayı dolarken gözyaşlarımı hızla geri ittim. Bu kadının önünde ağlamicaktim. Hemde asla. Pervinin yanına bir adam geldi ve- bir dakika bu.. bu.. bu.. adam babamın en yakın arkdaşı salih amcaydı. Odamı ihanet etmişti babama. Araf elimi tuttu ve yanımda oldugunu hissettirmek ister gibi hafifce sıktı. Bende aynı şekilde onun elini sıktım ve salih amcaya döndüm. "Sen nasıl yaptın ya sen babamın can dostum dediği adamdın. siz nasıl iğrenç insanlarsınız." Salih amca kırmızı görmüş boğa gibi bana bakarken haraketlendi ve hızlı adımlarla aramızdaki mesafeyi kapattı ve kolumdan tutarak "kelimelerine dikkat ef kücük apta-" sözü yarıda kesildi çünkü araf salih amcanın üzerine atlamıştı ve sayısız yumruklar atıyodu. "Lan sen kimsinki benim karıma aptal diyebiliyosun. Sen nasıl bir piçsin lan en yakın arkadaşının karısını hamile burakabiliyosun." Dedi ve bir yumruk daha attı. Arafı zar zor salih amcanın üzerinden aldım ve sarıldım. Oda bana sarıldı ve bir süre öyle durduk. Ayrıldığımızda araf hızlı hızlı nefes alıyodu. Pervin ve salih amca yürüyen merdivenlere giderken uzunca arkalarından baktım. Sonrada hiç düşünmeden arafı dudaklarından uzunca öptüm. Hiçbirşey olmamış gibi birbirimize gülümsedik ve birlikte seçtiğimiz filme girdik.
#eminekapar
Arkadaşlar kısa oldu biliyorum. Neyse hiç yorum gelmiyo hikayem bu kadarmı çirkin. Lütfen yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.