Poyraz çetin
Azranın bir kız bebeği olucaktı. Adıda elif... düşündükçe sinirlerim bozuluyordu. Hayali o gün onlara kahvaltıya göndermiştim ama salak kız araflara degilde alışverişe gitmişti. Bunu ögrendigimde hayale onunla yatmak istediğimi söylemiştim ve inanıkmaz sert davranmıştım. Buda onun cezasıydı. Sayemde bacak arası kanamış ve yara olmuştu. O kadar çığlık atıp durmam için yalvarmıştı ama o bağırdıkca daha beter olmuştu. Telefonum çalınca "ne var" dedim sert sesimle. Karşıdan hayalin sesini duyunca sinirim bozulsada belli etmedim. "Poyrazz yanına gelebilirmiyim" dedi. "Gel" dedim ve yüzüne kapattım. Sitres atsam iyi olucaktı ve sinirimi hayalin üzerinde çıkarmak zevkliydi. 1-2 dakika sonra hayal heryerini ortada burakan kırmızı geceliğiyle yanıma geldi ve karşımda dikildi. Ona kucağımı gösterince kırmızı dudaklarını yayarak seksi bir şekilde gülümsedi ve hemen oranın üzerine oturup ileri geri haralet etmeye başladı. Bana sürtünüyordu ama benim onunla pek ilgilendiğim söylenemezdi. Azrayı düşünüyordum. Şuan kucağımda azra olsaydı eminimki başını boynuma koyardı ve öyle yatardı. Azrayı ilk tek başına sokakta yürürken görmüştüm. Sonra nedensizce takip etmiştim ve evinin önüne geleisye kadar izlemiştim. İçerde bir kadınla kavga etmiş ve ağlayarak evden çıkmıştı. Adamlarıma azrayı araştırmalarını istemiştim ve azranın tüm hayatını ezberlemiştim. O kavga ettiği kadın üvey sürtük annesiydi azranın babasının arkadaşıyla ilişkiye giriyordu ama azra bunu bilmiyordu. Ve daha bunun gibi birçok şey. Kucağımdaki hayali azra olarak farz ettim ve onu kucaklayarak musafir odasına yöneldim. Hiç bir kızla odamda yatmamıştım. Orası azra ve bana ait olucaktı. Musafir odasına girdim ve hayali hiç vakit kaybetmeden yatağa yatırım hiçbirşey yapmadan işimi hallettim. Beni öpmeye veya sarılmaya çalışmıştı ama ona mani olup bende onu öpmeden veya sarılmadan işimi halletmiştim. Çok bozulmuştu ama göstermemeye çalışıyordu işte bu kadar basit bir kızdı. Sadece biraz daha beklemem gerekiyordu. Sonra kollarımda bu ucuz kız yerine azram olucaktı.
Multimedyada poyraz çetin var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.