Azra
5 gün sonraHerşey hazırdı ekinin bana çok yardımı dokunmuştu. Ekin dekorasyon şirketinden gelen adamlarla konuşurken yanına gittkm ve "ekin ben arafa hediye almaya gidiyorum" dedim. "Tamam yege ama çabuk gel." Dedi ve işine geri döndü.
Hemen otoparka indim ve arabalara bir göz attım. Kırmızı mini coperı görünce hemen onun yanına ilerledim ve arkadaşımın dükkanına sürdüm.
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
"Bitti canım nasıl" gülbaharın tuttuğu aynadan kuşların oluşturduğu kalbin içindeki yazıya baktım büyük harflerle ARAF yazıyordu. Gülbahara teşekkür ettim ve hemen eve sürdüm. Eve geldigimde herşey hazırdı. Ekin yanıma geldi ve "hadi arafı ara acil buraya gelmesini söyle" dedi bende başımı salladım ve arafı aradım.
"Güzelim" "araf hemen eve gelmelisin" dedim sesimin endişeli çıkmasına özen göstererek. "Azra noldu" dedi oda panikle. İçim sızlamıştı sesinin her yerinden endişe alıyordu. "Araf eve gelmelisin lütfen çabuk ol" dedim ve tekefonu yüzüne kapattım. O sırada beni kıskançlıkla süzen hayali gördüm bunun burda ne işi vardıki. Hemen ekine hayali gösterdim. Ekinde benim gibi şaşırmıştı ama hayalin yanındaki kızı görünce "mirayla gelmişler. Yanındaki kız. Muhtamalen gene kendini acındırdı ve mirayı kandırdı" dedi nefret akan sesiyle. "Ekin hadi ışıkları söndürelim" dedim oda başıyla onayladı ve herkeze saklanıcak biryer bulmasını söyledik. Hayalin yüzünde gene bir sırıtış vardı ve sinirimi bozuyordu. Ben ekinle mutfağa saklandım herkez saklanıcak biryer bulunca ışıkları söndürdük. İçeri "azra" diye bağırarak giren arafla ışıkları açtık ekinle aynı anda mutfaktan çıktık. Elimle karnımı tutarak yanın gittim ve dudaklarını öpüp "iyiki doğdun hayatım" dedim. Bir elini belime diğerinide karnıma koydu ve "size bişey oldu diye ne kaar korktum haberin varmı senin" dedi her kelimeden sonra dudaklarını dudaklarıma bastırıyordu. "Ama bizim bir suçumuz yokki ekin öyle de dedi" dedim ve tüm suçu ekine attım. Ekin hemen yanımızda bitti ve "yalannn" diye bağırdı. Ekinin bu haline herkez gülerken arafın siniri geçmiş gibi görünüyodu.> < > < > <
parti harika gidiyordu. Herkez çok eğleniyordu bu çok belliydi. Araf bir dakika olsun yanımdan ayrılmamıştı. Sıra pastaya geldi ve pastayı ben getirdim. Tabi bu temsiliydi. Mutfakta koaman bur pasta duruyordu ve misafirlere o pastadan dağıtılıcaktı. Pastanın üzerine arafla çiftlik evinde çekildiğimiz resmi yaptırmıştım ve yanınada Bebegimizin ultrason resmini koydurmuştum. Bizim resmimizin yanında hemen bebegimizde vardı. Arafla birlikte mumları üfledik ve pastayı beraber kestik. Hayalin bakışları tüm gece üzerimizde olsada ikimizinde umrunda degildi. Herkez hediyelerini verip dağılırken sıra hayale gelmişti. Elindeki kutuyu arafa uzattı ve tam dudaklarına egilicekken araf geri çekilip benim dudaklarımı öptü ve "gerek yoktu" diye mırıldandı haye doğru. Hayal bozulan suratını saklamak için hemen arkasına döndü ve evden çıktı. Son birkaç kişi daha hediyesini verdi ve ev bomboş kaldı. Hemen Hayalin hediyesini aldım ve yırtarak açtım. Birlikte çekilmiş oldukları bir fotoğrafı çerçeve yaptırmıştı ve altındada not vardı. 'Hayatımın aşkı iyiki doğdun' bu çümle yumruklarımı sıkmama neden oldu. Bu nasıl bir yüzsüzlüktü böyle. Araf elimden çerçeveyi aldı ve yere attı. Ayağıyla uzerini çiğnedi ve elindeki notla yere eğilip çerçevenin içinden fotoğrafı aldı. Cebinden çakmak çıkartıp notla birlikte fotoğrafıda yaktı ve çakmağı geri cebine koydu. Bana döndü ve "hani senin hediyen" diyip sırıttı. Dudaklarını öptüm ve elinden tutarak "odamızda" dedim.ellerimiz birleşince yüzüklerkmiz çarpışmıştı ve metal bir ses odayı doldurmuştu. İkimizde yüzüklerinize baktık ve gülümsedik. Odamıza çıktığımızda hemen üzerimdeki elbiseyi çıkardım ve kilodumida yere attım. Karşısında şuan südyenle duruyordum ama utandığım söylenemezdi. Araf döğmeyi görünce baktı kaldı. Sonra etrafı kızarmış araf yazısının üzerinde ellerini gezdirdi ve defalarca öptü. Anlımıda öptü ve "beni ne kadar mutlu ettiğini bilemessin bu hayatımda aldığım en büyük hediye." Dedi bende ona gülümsedim ve "seni çok seviyorum iyiki varsın" dedim. Kollarımı bedenine sardım ve birlikte yatağa girdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.