M9

12K 337 3
                                    

Azradan;
-1 Ay sonra-
1 aydır araflaydım ve günelerimiz harika geçiyodu. Ama geçen gün fark ettiğim gerçek suratıma soğuk su gibi çarpmıştı. Araf bir erkekti ve ihtiyaçları vardı. Beni hiç zorlamıyodu hatta bu konuyu açmıyodu bile ama genede ihtiyaçları vardı işte. Yapıcaktım tüm cesaretimi toplayıp onun olucaktım. Ama ya birşey olurda benimle bir gelecek kurmassa ya beni geleceğindeki evlendiği kadın olarak görmüyosa o zaman napıcaktım. Bu düşünceleri hemen aklımdan çıkardım araf beni nefesi olarak görüyodu. Biz evlenicektik mutlu olucaktık. Bu gerçekti. Hemen oturduğum koltuktan kalktım ve yatak odamıza koştum. Dolabın kapaklarını açtım ve bir eşofmanla uzun kollu bir tişört aldım. Onları giydim ve saçlarımı at kuyruğu yaptım. Mavi gözlerimdeki eyelineri sildim ve ojelerimi asetonla çıkarttım. Şimdi siz ne alaka diyosunuz. Şöyleki arafa akşam yemeği hazırlicaktım ve gecenin sonunda onun olucaktım. Araf şirkete gitmişti ve akşam 6:30 da gelicekti ama gelmemesi gerekiyodu çünkü saat şuan 2:45 di ve ben yetiştiremezdim. Telefonumu aldım ve arafı aradım. 2. Çalıştan sonra açmıştı.
"Güzelim bişeymi oldu"
"Araf bugün eve kaçta geliceksin"
"6-6 buçuk gibi gelirim noldu"
"Şey araf.... Bugün sekizde gelsen"
"Neden"
"Çünkü... sana bir sürprizim var"
Ufak bir kahkaha attı ve
"Sen nasıl istersen güzelim. Seni seviyorum" dedi bende aynı şekilde cevap verdim. "Bende seni seviyorum" dedim ve telefonu kaptıp ufak bir çığlık attım ve hızlı adımlarla mutfağa gittim. Dolabı açtım ve bakınmaya başladım. Tavuğu çıkardım ve tezgahın üzerine koydum. Sosuda aldım ve onuda tavuğun yanına koydum.

6:25

Saate baktığımda 6:25 olduğunu gördüm. Tüm yemekleri yapmıştım. Şimdiyse sıra hazırlanmaktaydı. Hemen yukarı çıktım ve üzerimdekilerden kurtulup banyoya girdim. Banyoda güzel ve kısa bir duşun ardından çıkıp hiç vakit kaybetmeden dolaba yöneldim. Dolabımın yanında elbiselere göz atarken siyah derin sırt dekolteli bir elbise gördüm. Bu elbise harikaydı ve üzerime tam oturmuştu. Ayakkabı bölümünden rugan siyah platform ayakkabıları aldım ve giydim. Makyaj masama yöneldim ve zar zor düzgün bir eyeliner çektim. Kalemide gözüme sürdüm ve farla eyelineri hafif gölgelendirdim. Sıra
dudaklarıma gelince hemen rujlarımın olduğu çekmeceyi açtım ve çilekli parlatıcıyı alarak dudaklarımda gezdirdim. siz ne sandınız kırmızı ruj sürücegimi falanmı? Asla. İşlerim bittiğinde giyinme odasından çıktım ve aşşagı indim. Tam mutfağa yönelicekken kapı çaldı koşarak salondaki masaya göz attım ve herşeyin hazır olduğunu gördüğümde keyifle gülümsedim. Kapının hemen yanındaki dolabın aynasında kendime baktım ve saçlarıma elimle şekil verdim. Kalbim çok hızlı atıyodu çünkü bu gece bedenende onundum. Herşeyimle onun olucaktım. Kapıyı açtım ve hafif geri çekildim. Kocaman gülümsemesiyle bana yaklaştı ve hızla kapıyı kapatıp beni kendine çekti. Dudaklarımda hissettiğim baskı beni benden almıştı. Ben ona karşılık vermeye çalışırken kendini bana bastırdı. Ellerini çıplak sırtımda gezdirirken huylanıyodum ve dudaklarının üzerine kıkırdadım. Bunu üzerine benden ayrıldı ve kafasını boynuma gömdü. İşin derinliğini anladığımda ondan ayrıldım ve dudaklarına minik bir öpücük kondurduktan sonra elinden tuttum ve salona yöneldim. Yemekleri gördüğünde arkamdan sarıldı ve "ben naptımda senin gini birimi hak ettim acaba" dedi bende ona döndüm ve "peki ben naptımda bana aşık olmanı sağladım. Onca kız varken beni sevmeni sağladımda seni hak ettim." Dedim. Gözleri dudaklarıma tekrar kaydı ve uzunca öptükten sonra geri çekildi. Gülümsedi ve "dudakların çilekliydi ama artık degil" dedi ona anlamsızca bakarken devam etti "dudaklarının tadını engellediği için hepsini sildim şimdi daha güzel tadları" dedi. Ona içtenlikle sarıldım ve kokusunu içime çektim. Kulagına doğru "hadi yemeyimizi yiyelim" dedim oda başını tamam anlamında salladı ve boynuma bir öpücük kondurup geri çekildi. Yemegimizi yedikten sonra salonda oturup film izlemeye karar verdik. Ben masayı toplarken araf film seçiyodu. Mutfakta işim bittiğinde salona geçtim. Arafın arkası dönüktü ve beni fark etmemişti daha. Kalbim o kadar hızlı atıyoduki sesini duyabiliyodum. Yanına gittim ve elindeki sidileri yavaşca masaya koydum. Yavaşca arafa yaklaşmaya başladığımda oda bana yaklaşmaya başlamıştı. Sonunda dudaklarımız birleştiğinde birbirimizi tutkuyla öpüyorduk. Ayrıldığımızda hızlı hızlı nefes alıyorduk. Yavaşca anıllarımızı birleştirdim ve nefesimi yüzüne üfleyip "bu gece bedenende senin olmak istiyorum" dedim "herşeyinle" diye fısıldayıp beni kucağına aldı ve yürümeye başladı. Bu sırada hala öpüşüyoduk. Sonunda yatak odamıza girip beni duvara yasladığında hızla elbisemin fermuarını indirdi ve elbise ayaklarıma düştü. Bende rahat durmayıp ceketini çıkardım vegömleginin dügmelerine yöneldim. Üzerimizde sadece iç çamasırlarımız kalana kdar soyduktan sonra yavaşa yataga geçtik. Bu gece tamamen onun olmuştum. Hem ruhum hem bedenim hemde hayallerim.

MAFYAM/DÜZENLENİYOR/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin