M14

8.5K 256 2
                                    

Azra
2 hafta sonra düğün
Günü

Tüm hazırlıklar bitmişti. Şu 2 hafta tam bir koşturmacaydı. Yanımda annem veya bir arkadaşım olmadığı için kimsenin görüşünü alamamıştım. Askıda duran gelinligimi aldım ve üzerime geçirdim. Kapı açıldı ve kuaförler içeri girdi. Saçlarımı gelin topuzu yaptırdım ve yanlarından biraz saç buraktırdım. Fazla abartılı olmayan ama kendini belli eden bir makyaj yaptılar ve madikürüme başladılar. Sonunda herşey bittiğinde onlara teşekkür ettim ve kuaförler gittiler. 5-10 dakika sonra araf içeri girdi ve beni kendine çekip dudaklarımızı birleştirdi. Bana özlemle sarılırken "nerdeyse tüm gün seni göremedim" dedi. Bende gülümsedim ve arkamda duran peçetelikten bir peçete alıp arafın dudaklarını sildim. "Hadi aşşağı inelimde herkeze artık resmi olarakta benim olduğunu kanıtlayalım" deyince ufak bir kahkaha attım ve "bencede" dedim. Birlikte aşşağı indik ve gelin arabasına yerleştik. Araba üstü açık ve eski bir modeldi. Tam hayalimddki gibi. Gelinliğime aldırmadan koltuğa çıktım ve elerimi havaya kaldırarak rüzgarı yüzümde ve saçlarımda hissettim. Harika bir duyguydu. Düğünümün yapılacağı yer kır düğünlerinin yapıldığı bir düğün salonuydu. Heryerin beyaz güllerle kapatılmasını istemiştim. Tabi sadece beyaz değil. Pembe ve sarı güllerde olucaktı ama daha çok beyaz ağırlıklıydı. Kapıdan içeri girdik ve direk gelin odasına çıktık. Arafın kucağında otururken kapı tıklandı. Ben hemen koltuğa geçtim ve kimin geldiğini görmek için başımı kapıya çevirdim.
Arafın çok içten güldüğüne bakılırsa değer verdiği biriydi. Uzun boylu arafa benzeyen kahverengi saçlı birisi arafla çok içten bir şekilde sarılıyordu. Adam beni görünce "oooo selam yenge ben ekin bu mafya bozuntusunun kuzeni" dedi söyledikleri beni güldürmüştu. "Meraba ekin bende azra mafyaların en yakışıklışının birazdan karısı olucak kişi" bu söylediğime ekin gülerken. Araf yanıma oturup "işte benim kızım" deyip kulağımın arkasını öptü. Ekin çok eğlenceli biriydi çok şakacı ve güler yüzlüydü. Arafla çok uğraşıyordu ve devamlı aralarında tatlı tatlı

Düğün bittikten sonra~araba

sonunda düğün bitmişti birsürü kişilerle tanışmıştım ve hepsini çok sevmiştim bir kişi hariç. Hayal adında bir kız. Bana devamlı saçma sorular sormuştu ve beni süzüp durmuştu. Ekinin söylediğine göre hayal ve araf eskiden nişanlıymışlar ama hayal orosbuk yapıp. Araf ve ozan diye birini iki anda idare etmiş. Bir ara ekinlede yatmış ama arafla tanışmadan önce. Arafla ayrılmalarının sebebiyse öbür adamdan yani ozandan hamile kalmış ve arafa senden hamileyim demiş. Tabi arafta inanmış ama hayal birgün merdivenlerden düştüğünde acil kan gerekiyormuş arafın kanının bebeğe uymadığını gören doktorda arafa bunu söylemiş. Araf doktoru iyi bir benzetmiş ve inanmamış ama içinde ufak bir şüpeyle hayalin haberi olmadan DNA testi yaptırmış ve bebeğin ondan olmadığını öğrenmiş. Hayali iyi bir hırpalamış ve hayalde sonunda ozandan olduğunu itiraf etmiş araf ozanın yanına gittiğinde ozanda hayal benim sevgilim demiş. Arafta ne zamandır çıkıyosunuz deyince 7 aydır demiş. Yani arafı çıktıkları 2. Ayda aldatmaya başlamış. Ne ucuz kızmış böyle. Birde ekinden arafın doğum gününü ögrenmiştim 5 gün sonra doğum günüydü ve muhtemelen unutmuştu. Eve geldiğimizde arafla hemen indik. İçeri girdiğimizde araf belimden tuttu ve dudaklarımızı birleştirdi. Uzun bir öpüşmenin ardından ayrıldık ve birlikte odamıza çıktık. Araf gelinliğimin fermuarını açtı ve gelinliğimin ayaklarıma düşmesine izin verdi. Birlikte tamamiyle soyunduk ve duşa girdik. İnanılmaz güzel geçen bir banyodan sonra ben arafı arafta beni giydirdi ve sarılarak uyuduk.

Multimediada azranın gelinliği

MAFYAM/DÜZENLENİYOR/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin