M16

9.5K 239 2
                                    

Araf...

Telefonumun melodisi odayı doldururken azramın uyanmamasına dikkat ederek yavaşca yerimden kalktım. Komedinin üzerindeki tekefonumu aldım ve kimin aradığına baktım. Ekranda kocaman harflerle EKİN ismini görünce "ne var lan sabahın köründe" dedim. "Abi" deyince bişeylerin yers gittiğini anladım ve yataktan kalkıp terasa çıktım. "Noldu ekin" dedim çabuk söylemesi için.
"Abi poyraz çetin evinizi izletiyo."
"Ne demek lan evinizi izletiyo"
"Dün partide Gökay adamlarından birini bulmuş partinin tadı kaçmasın diye bişey söylemedim adamı istanbulun çıkışındaki depoya aldırdım. Zor oldu ama konuştu. Şansa bakki poyraz çetinin herşeyini bildiği, anlattığı biriymiş. Zorla konuşturdum. Poyraz çetin azra yengeye plotonik aşıkmış ve azra sana aşık diye canını almak istiyormuş. Seni öldürdükten sonrada azrayı kendine aşık edicekmiş planı buymuş." Ekinin söyledikleriyle yumruklarımı sıktım. Bu ne cürretti böyle. Kendini ne sanıyordu bu. Arkamı döndüğümde gözleri dolu azrayı gördüm beni duymuştu telefonun sesi en sonda olduğu için ekinin söylediklerinide duymuştu. Hızlı adımlarla yanıma geldi boynuma sarıldı. Bende kollarımın birini beline birinde karnina doladım ve azraya sarıldım. "Korkuyorun" dedi yavaşca bu cümle kaşlarımı çatmama sebep olmuştu. Ne demek korkuyorum ben varken asla korkamazdı. "Sakın korkma sana ve bebegimize hiçbirşey olmicak" dedim sakince daha çok ağlamaya başladı ve "hayır senin için korkuyorum ya sana birşey olursa" dedi. Meleğim benim kendi için degilde benim için korkuyordu. "Güzelim banada hiçbirşey olmicak sakinleş bu kadar stres bebegimize zarar hem ha" dedim sakinleştirici bir tonda. Ellerimi dövmesinin üzerine getirdim ve kocaman ARAF isminde ellerimi gezdirdim. Dizlerimin üzerine çöktüm ve döğmesini defalarca öptüm. "Araf uykum geldi benim hadi geri yatalım" dedi küçük kadınım. Dudaklarını öptüm ve "yatalım meleğim" dedim. Birlikte yatağa girdik ve azra uyuyasıya kadar saçlarını okşadım. Ellerimi karnına getirdim dokundum. Baba oluyordum ve bu sevdiğim kadındandı. Hayale inanmıştım benim çocuğum sanmıştım ama ozan denen adamın çocuğuydu. Orosbu ikimizide aynı anda idare etmişti. Ama azrama bakınca herşey geride kalıyordu o benim tek gerçegimdi. Karanlığımdaki aydınlığımdı o benim. Kimseye vermicektim onu. Poyraz çetinede gününü göstericektim. Yürek yemişti galiba bu adam. Düşüncelerime bir son verdim ve yanımda yatan meleğimin boynuna kafamı gömüp derin soluklar alarak tekrar uykuya daldım.

Poyraz çetin

Planım tıkırında işliyordu. O adamı bilerek yakalatmıştım. Azra benim olucaktı. Kimseyle paylaşamazdım onu ama kendini araf yüceye vermişti ve hamile kalmıştı. Ama bu benim için sorun değildi. Azra beni bir sevsin o bebeği istemicekti ve o yaratığı aldırıcaktık. Belki sonra azra benden hamile olurdu evet kesinlikle benden hamile kalıcaktı onun bedeni benim olucaktı. Bu işte hayal bana çok yardımcı oluyordu onun istediğide araftı. Adamıma sahte palanımı anlatmıştım ve ekin inanmıştı. Hayal azraya zarar vermek istiyordu ama asla zarar verdirmezdim azrama. Hayale bunu açık bir şekilde söylemiştim ve oda gülüp "
'Nesini seviyorsunuzki şu kezbanın ondan daha güzelim' demişti. Güzelmiş neren güzel senin be. Boya küpü gibi suratın var. Ama bunu sorun etmemiştim. Hayal geldiği ilk gün benimle yatmıştı. Bende onu geri çevirmemiştim tabikide. Ama azra farklıydı. Bekaretini sevdiği adama vereceğini bilirdim ama arafa vereceğini düşünmezdim. Sevdiği adam araftı hatta belkide aşık olduğu adam arftı ama hiçbirşey vazgeçilmez degildi tıpkı araf gibi. Ona kök söktürücektim ve sevdiğim kadın benim olucaktı. "Hayal" diye bağırdım gür sesimle. Minicik neon sarı eteği ve içini belli eden bir gömlekle içeri girdi ve ince sesiyle "noldu poyrazz" dedi. "Git ve kahvaltılık bişeyler al sonrada arafın evine git ve kahvaltıya geldim de azra orda yokkende dudaklarına yapış. Ama azranın görmesini sağla. Sonra azrayı sinir et ve plan başlasın" dedim. Yanıma gelip dudaklarımı öptü ve "hemen" diye fısıldadı dudaklarıma doğru. Salak beni tahrik edebildiğini sanıyodu ama Hayır edememişti. "DEFOL GIT İŞİNİ YAP. BENİ SİNİR ETME" dedim ve odadan çıkışını izledim. Odadan çıktıktan sonra telefomumu elime aldım ve azranın instegram hesabına girdim. Profil resmi araflaydı ve çıplaktılar. Üzerlerinde sadece kırmızı bir örtü vardı. Bu azranın ona ilkini verdiği gün olmalıydı. Bunu hemen geçtim ve diğerlerine baktım. Tüm resimleri araflaydı. Hafifce güldüm. Yakında o fotoğraflarda araf degil ben olucaktım.

Multimediada poyraz çetin var. ;)

MAFYAM/DÜZENLENİYOR/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin