Azra
"Araf burak artık şu çocuğu" dedim ve kızımı babasının elinden alarak emzirmeye başladım. Araf rahat durmayıp öbür gögüsümüde açtı ve agzına aldı. Alt taraflarım yanmaya başlayıp arafı istemeye başlayınca uyuyan melegimi aldım ve salondaki hastanede kullandıgımız park beşige koyup yanına Telsizini sessizce yerleştirdim. Arkamı dönmemle araf dudaklarıma yapışınca bende onu öpmeye başladım. Birbirimize özlemle dokunurken araf beni kucağına aldı ve yatak odamıza çıktık. Araf beni yataga yatırıp üzerindekileri çıkarırken ben camdan tavanımızdan yıldızlara bakıyorduk. Araf tekrar üzerime yerleşince bacaklarımı beline doladım. Araf hem öpüşme karşılık verip hemde benim üzerimdekileri çıkartırken çırılçıplak kalmamız uzun sürmemişti.
~~~~~~~~~~●~~~~~~~~~Kapıyı açıp kucağımdaki elifin pusetiyle içeri girdigimde gördüklerim belkide bu dünyadaki yaşadıgım en büyük hayal kırıklıgıydı. Elifi düşürmem korkusuyla yavaşca yere koydum ve göz yaşlarımın akmasına izin verdim. Araf sonunda kucağındaki kadını koltuğa burakıp bana şaşkınlıkla bakan arafa çevirdim bakışlarımı. "Azra ben-" diye konuşmaya başlicaktıki onu elimle durdurdum ve " sakın konuşma" dedim. Araf bana alayla gülümsedi ve "zaten sana açıklama yapmicaktım. Bunu senin görmen iyi oldu. Ben senden ve kızından sıkıldım ve sanırım artık seni sevmiyorum" dedi ve biraz durup arkasındaki kadına "gel sevgilim " dedi. Üzerinde kırmızı göğüs dekolteli ve aşırı mini bir elbise ve dudaklarındaki kırmızı ruj ve siyah saçlı yeşil gözlü kız yanımıza gelince gözlerime inanamadım. Bu kız barda çalışan kadınlara benziyordu belkide öyleydi. Araf kızın boynunu öptü ve "bilgeye aşığım " dedi. Hiçbirşey söylemeden kızımıda alarak evden çıktım ve koşarak ana yola gelerek bir taksi çevirip bindim ben araf olmadan ne yapıcaktım.
☆☆☆☆☆
Sıçrayarak yayaktan dogruldum ve elletimi saçlarımdan geçirdim. Arafta uyanıp beni kendine çekince aglayarak başımı gögüsüne yasladım. Araf en sonunda dayanamamış olucakki "Bebegim noldu" dedi. Çıplaklığımızı umursamadan arafın kucagına oturdum ve elimi alt tarafına koyup onu içime aldım. Araf inleyip beni altına alırken arafın hala benim olduğu düşüncesi içimi ısıtmıştı. Biz geceye devam ederken araf boynumu öpmeyi burakıp hala haraket ederken nefes nefese konuştu "neden ağladın. Rüyanda bişeymi gördün yoksa" dedi. Ona gülümsedim ve terli boynunu öpüp "seni kaybediyordum" dedim. Gülümsedi ve kafasını alt bölgeme gömmeden önce göbegimi öptü ve "seni asla burakmicam" dedi.
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Telsizden gelen melegimin aglama sesiyle uyandım ve "hadi ama biraz daha" dedim. Araf huzursuzca kıpırdanıp çıplak bedenlerimizi birbirine daha çok çekince hafifçe kıpırdandım ve istemeden arafa sürtündüm. Araf hırlayıp beni altına alıcagı sırada telsizden bir çıglık daha kopunca oda durdu ve hemen kalkıp üzerime kendi t-şörtünü verdi iç çamaşırımı ve arafın t-şörtünü südyensiz üstüme giyince hemen aşşağı indim. Kızım çığlık atarak aglarken benimde gözlerim doldu ve hemen melegimi kucagıma alıp göğüsüme yatırdım. Bir süre bekledim ama uyumayınca t-şörtü kaldırarak güzel kızımı emzirmeye başladım. Kızım emdikce canım yanıyordu fakat bunları araf yaptığı için hiçte pek umrumda degildi. Kızımın burnunu öptüm ve "baban çok doyumsuz" dedim. Ensemdeki nefes ile ürpersemde belli etmedim. Araf kafasını boynuma uzattı ve öpüp "annede çok güzel aşkım" dedi. Kızımıza aşkım diye hitap ediyordu. Uyuyan kızımı kucagıma aldım ve yanımda aragla yukarı çıkmaya başladım. Kızımın odasına girdim ve beşigine yatırıp ayak altındaki 2-3 oyuncagı oyuncak odasına koyup geri geldim. Evet kızımızın bir oyuncak odası ve banyosu vardı. Aslında oyuncak odası büyüdüğünde giyinme odası olucaktı ama şimdilik oyuncak odası olarak dizayn etmiştik. Melegimin telsizini yanındaki komedine koydum ve melegimin kokusunu içime çekip odadan çıktım. Merdivenleri çıktım ve kendi odamıza geldim. Araf yatakta boxsırıyla uzanmış yıldızları izliyordu. Ben yanına uzanınca beni çıplak gögüsüne çekti ve yıldızları izlemeye devam ettim. Bir süre sonra gözlerim agırlaşmaya başlayınca kafamı biraz daha gömdüm aşık olduğum adamın gögüsüne. Oda saçlarımı okşayıp öptüve "hadi uyu güzelim çok yordum seni" dedi ve sessizce gülüp anlımı öptü ve "iyi geceler" dedi.
Veee özel bölümümüz geldiii. Sizi çok bekletmek istemedim. Açıkçası bölüm sayısını 40'da burakmayı düşünüyorum ama şuanki bölüm sayımız 43. Yorum bekliyorummmm ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYAM/DÜZENLENİYOR/
General FictionBeni seven tek insan oldu. Benim masum kalbim tek onu görürmüydü. Peki araf beni bırakırmıydı.