Отидох до бара и се усмихнах на красавеца.
-Мм трябва да ти благодаря.-казах
-Няма за какво. Харесва ми това, че се забавляваш.-намигна ми -Аз съм Итън.
-Изабел. Е, отново благодаря.-завъртях се и се върнах при момичетата
-Вие ще пиете ли още?-попитах сестра ми
-Не, само тези двата които ми останаха.-отговори
-И аз.-кимна Вики
-Добре. Еви ние ще изпием ли останалите шотове?-погледнах братовчедка ми
-Не. Аз ще си допия уискита.-поклати глава
-Добре.-въздъхнах
Е, повече за мен. Наздраве. Напарвих си наздраве с двете чашки в ръцете. Изпих ги една след друга и се усмихнах.
---
Добре, вече малко ми се въртеше главата. Седнах до Бритни и въздъхнах.
-Добре ли си?-попита
-Да, просто ме заболяха краката от танци.-отговорих -Ще отида до тоалетната да си измия ръцете.
Станах от диванчето и отидох до тоалетната.
Пуснах водата да тече и си измих ръцете. Спрях кранчето и вратата се отвори.
-Бела..-Кристиан влезе -Как е?
-Мм добре. А при теб?-попитах
-Добре. Виж, става ли да говорим?-преглътнах
-Няма за какво.-отговорих
-Напротив.-доближи се -Виж, наистина искам да говорим. Ще ти се обадя утре и ще се разберем. Нали?
-Добре.-въздъхнах
Вече май и аз мисля, че трябва да говорим. Последния път не си казахме кой знае какво.
Излезнах от тоалетната и първия който срещнах беше Лукас. Добре как точно днес, тази вечер, ще видя всички?
-Охоо, кого виждам?-дойде до мен -Как е?
-Доста добре.-усмихнах се леко -А при теб?
-И при мен.-намигна
-Е, ще те оставям.-върнах се при момичетата
Затанцувах с Вики докато не усетих ръка около талията си. Обърнах се и видях някакъв непознат. Ооо.. не. Не беше непознат. Само че сега не се сещах как се казва. Чудесно.
Погледа ми срещна още един поглед тази вечер. Браян. Бяха тук с момчетата. Намигнах му и се обърнах към момчето. Затанцувахме в такт с музиката. Ръката на момчето докосна крака ми отстрани. Първо - бедрото, а после беше на дупето. Махнах ръката му. Просто я махнах. Не исках да е точно там.
Момчето ме накара да го погледна и се наведе. Отдръпнах се и се поех въздух.
-Какво има?-попита -Не ме ли желаеш вече? Последния път друго казваше.
-Имам нужда да седна. Уморих се.-казах
Отидох при момичетата и погледнах Браян.
-Този направи ли нещо?-попита сестра ми
-Не.-поклатих глава -А те какво правят тук?
-Не знам. Казах му на Мат и след 20 минути се появиха.-извъртях очи
-Здравейте..-момчетата дойдоха при нас -Ще седнем при вас.
Налях си в празната чаша малко алкохол и отпих. Гадост.
-Искаш ли?-попитах го на Браян
-Не.-отговори
-Хубаво. Ела тогава да танцуваш с мен.-дръпнах го
Станахме и го огледах. Беше в черни дънки и черна тениска. Добре.. беше секси. Дори и в нормално дрехи. Затанцувахме, като аз бях с гръб към него. Ръцете му бяха на талията ми, а моите над главата. Отърках се в него най безсрамно и той ме обърна. Увих ръцете си около врата му и прехапах устни.
-Колко изпи?-попита
-Няма значение.-целунах го
Мда, направих го. Не ме интересува кой ни гледа и кой не.
-Да се махаме?-предложи момчето
-Да.-кимнах
Взех си чантата, казах си чао с другите и излезнахме от бара.
YOU ARE READING
Събрани От Съдбата: ДВОЙНА ИЗМАМА
Romance!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Двете момичета постоянно си играеха било то със съдбата или момчетата около тях. Бела не искаше нищо обвързащо с който и да е. Тя не беше от хората които играят по правилата. Искаше да се забалява.. да взема от всичко по повече. В...