Глава 72

52 3 1
                                    

3 часа по-късно

Всички изказваха пожеланията си, и дойде ред за това на сестра ми.

- Ето малко полезни съвети от мен. Запомнете най-важните думи за успешен брак: "аз ще измия чиниите. Не сглобявайте мебели заедно, освен ако не искате цял ден да си слушате ругатните един по друг..." Извървяхте дълъг път докато стигнете до тук. Гледах ви и ви се ядосвах, защото и двамата сте такива инати, че не си признавахте, че се обичате. Но се радвам, че най накрая сте заедно. Пожелавам ви много щастливи години заедно и с по-малко нерви.-засмяхме се

А ето и някои други пожелания, които бяхме чули тази вечер с Браян и се посмяхме доста:

"Бракът е свързването на двама души - единият винаги забравя годишнините, а другият винаги ги помни."

"Знаете ли кое е общото между стоенето до късно, партита и мотаенето с приятели през уикенда? Вече няма да може да правите нито едно от тях. Поздравления за сватбата ви."

"Не се притеснявайте. 90% от браковете преминават докато единият вика на другия "КАКВО?" от съседната стая. Със сигурност ще се справите! Поздравления!"

"Всички сватби са весели. Животът заедно след това е трудната част."

"Да си женен е като всяка друга работа - не е лошо, ако харесваш шефа си."

"Поздравления, че се ожени за толкова красив човек. Благодарим ти, че доведе в живота ни един прекрасен приятел. Сега най-сетне можем да се отървем от теб!"-това беше поздрав от един, от приятерите на Браян

"Кой е най-добрият начин да накараш съпруга ти да запомни годишнината ви? Оженете се на рождения му ден."

"Да кажеш "Да" е като да натискаш на сляпо "Приемам", докато инсталираш нов софтуер на компютъра си. Правиш го, въпреки че и идея си нямаш какво ще последва. Поздравления за сватбата ви."

"Бракът е вид приключение. Както е и отиването на война. Поздравления, приятели."

"Истинска благословия е да знаеш, че до края на живота си имаш само един специален човек, с когото искаш да се дракаш. Поздравления!"

"Ще има моменти, в които истински ще се обичате... Извън тях ви остава цялото друго време заедно. Поздравления!"

"Един съвет за бъдещето към младоженеца: най-сигурният начин да запомниш годишнината ви е да я забравиш веднъж. Поздравления!"

"Ще ви кажа тайната на щастливия брак. Тя е, че това остава тайна за всички ни! Желая ви всичко най-хубаво за времето напред!"

"Няма нищо по-лошо от това поредният приятел да се жени. Сега нашите ще имат още една причина да ме карат да се женя. Поздравления."

"Все още не мога да повярвам, че някой доброволно се е съгласил да се ожени за теб. Желая му всичко най-хубаво и му поднасям искрени съболезнования, че трябва да те търпи 24/7. Надявам се да се забавлявате заедно. Обичам ви."-това вече беше от Лео

"Ще се вълнувате да се правите щастливи постоянно и да се обичате завинаги. После ще се окаже, че вместо това само се дразните един друг. Поздравления!"

"Вижте се, вече сте женени! Вижте ме мен - аз все още скролвам надясно в Тиндър. Поздравления!"

"Децата порастват и се изнасят. Съпругът - никога. Само казвам. Всичко най-хубаво за сватбата ви."-това беше от леля му на Браян

"На този свят има две неща, които не са за страхливци: да се ожениш и да остарееш. Късмет на всички!"

"Имам кола с шофьор отпред, ако си промениш решението. Ако не - честита сватба!"

Имаше и още много пожелания. 

А всички тези поздравления и съвети си ги бях записала на един лист. Ии сега беше мой ред да кажа нещо. Станах и взех микрофона.

-Благодаря на всички за милите думи, съвети и поздравления.

-Кажи нещо което научи от днес.-извика един от приятелите на Браян

-Повече няма да организирам сватба.-поклатих глава и всички се засмяха, но и ръкопляскаха -И благодаря, че сте тук, въпреки че аз не знаех какво всъщност ще се случи. Предполагах и мислех едно, а то какво се оказа..-свих рамене -Благодаря ви много, че направихте нашия сватбен ден невероятен! Вашето присъствие означава толкова много за нас и ние сме благодарни, че сте в нашия живот.

Всички отново ръкопляскаха.

-Искаш ли да кажеш нещо?-попитах го на мъжа до мен

-Не няма нужда, че ще ге засенча.-засмяхме се всички

Събрани От Съдбата: ДВОЙНА ИЗМАМАWhere stories live. Discover now