-Ами обича много торта с орехи.-каза тя - В Холандия, яде такава, когато излезнахме едната вечер.
Тц, той е алергичен към орехи.
-Също обича котките. Можеш да му подариш.
И към котки беше алергичен.
-Мм той не обича изненадите до колкото знам.-каза
О, напротив. Обича ги. Ако наистина не го познавах толкова добре на Мат, и й се доверя на нея за казаното, директно щях да си разваля отношенията с него. И най много да ме намрази.
Сервитьорката остави двете напитки на масата. Благодирхме й, и тя се оттегли.
-Нещо друго?-попитах я на Кристин
-Ами какво те интересува?-попита
-Ами.. обича ли да пътува?-зададох следващия си въпрос
-Не. Доста рядко пътува, от това което ми е разказвал.
Истината беше, че те почти не са си писали. Знам го, защото разгледах чата. И как нямаше?
-Хмм, добре.
Подпрях се на масата. Това беше знака който чакаше Бела, за да дойде при нас.
-Е...-подсмихнах се -Благодаря за лъжите.
-Моля?-блондинката се направи на объркана
-Всичко което каза е лъжа.-поклатих глава -Знам го. Познавам Мат.
-И какво? Сега ще отидеш да му изпееш всичко?-Кристин се засмя
-Виж какво..-започнах, а Бела седна от другата й страна без тя да усети -Не си прави илюзии.
-Момиче, той не е влюбен в теб. Аз го познавам по-добре.-блондинката се смееше леко -Той ще те остави. Знам, че той е влюбен в мен. Просто не иска да го признае, за да не нарани теб и чувствата ти.
Кристин се обърна и щом видя Бела, отново ме погледна мен. Така направи няколко пъти пискайки. Честно, това ме разсмя.
-Аз, аз...-момичето стана от диванчето -Извинете. Сетих се, че имам работа.
Остави пари и излезе от кафенето набързо. Двете с Бела се спогледахме, а после се засмяхме.
-Добре де, мислех, че поне ще я заплашиш.-каза сестра ми
-Тя не ми даде възможност.-отвърнах и отпих от шейка ми -Но съм сигурна, че няма да припари до Мат.
---
Прибрах се у нас и видях майка ми на дивана.
-Хей, мамо.-усмихнах се
-Хей, как си?-попита
-Доста добре. А ти?-седнах до нея
-И аз. С баща ти утре сутрин ще пътуваме до Калифорния. Ти искаш ли да дойдеш?-зададе следващия си въпрос -Попитах и Бела, но тя каза, че ще си остане тук.
-И аз ще остана. Може би някой друг път ще дойда.-отговорих
-Добре.
-Аз ще се кача горе.-станах и се качих по стълбите за горния етаж
Влезнах в стаята и видях, че Мат седи на леглото ми.
-Хей..-усмихнах се -Какво правиш тук?
-Мм реших да те изненадам.-отговори
Отидох до него и увих ръцете си около врата му.
-Добре.-усмихнах се -Изненада ме честно казано.
-Сега обаче мисля да те открадна.
-Моля?-бях объркана
-Мм да. Хайде, вземи си най важното.
-Къде ще отидем?-попитах
-У нас.-отговори -Не успях да ти се насладя сутринта, достатъчно.
-Добреее.-прехапах устни
Отидох в дрешника и се преоблякох с тези дрехи:
След което взех една раница и си сложих в нея пижамата и дрехи за през деня. Излезнах и си извадих от шкафовете една чанта за тоалетните принадлежности.
YOU ARE READING
Събрани От Съдбата: ДВОЙНА ИЗМАМА
Romance!!! ЗАВЪРШЕНА !!! Двете момичета постоянно си играеха било то със съдбата или момчетата около тях. Бела не искаше нищо обвързащо с който и да е. Тя не беше от хората които играят по правилата. Искаше да се забалява.. да взема от всичко по повече. В...