"Musíme si určiť podmienky," oznámila som potom čo sme si potriasli.
"Ale nehovor" zamrmlal a hodil sa na posteľ. Ukázal na kraj postele nech si tiež sadnem.
"Nikto o tom nesmie vedieť. Ani tvoj brat," pohrozila som. Zatváril sa začudovane.
Ako odpoveď mi dal nevrlé zavrčanie. Pozrela som sa naňho. Ležal na posteli ako nejaký posratý grécky Boh z Olympu.
"Môžeš na seba aspoň niečo hodiť? Toto je seriózna dohoda," zahriakla som ho. Nasrdene zafučal.
"Vyhrážaš sa mi a ešte mi rozkazuješ?" prižmúril oči.
"Vitaj vo vzťahu. Teš sa na manželstvo," sarkasticky som sa zasmiala. Dean sa s ďalším nevrlým zavrčaním postavil a prešiel ku stolu. Hodil na seba nejakú mikinu bez rukávov a zobral zo stola čistý papier a pero. Kreslo si potiahol ku posteli presne predo mňa. Sadol si, lakte si oprel o stehná a naklonil sa dopredu.
Spravila som to isté. "Spíšeme to. Nemám rád žiadne zadné dvere a podvody," utrúsil a veľkým písmom napísal na vrch papiera Podmienky.
Potom spravil niečo čo ma zaskočilo. Papier položil na moje stehno, aby sa mu lepšie písalo. Myslím, že som nachvíľu prestala dýchať. Jeho veľká ruka na mojom stehne.
Je zlé priať si, aby tam ten papier nebol?
Dofrasa spamätaj sa!
Odohnala som z hlavy všetky tie divoké predstavy a neprístupné myšlienky na moje stehno a jeho ruku. Dean zrazu zdvihol hlavu od písania a prezrel si moje tričko. Potom sa mi pozrel do tváre. Som si istá, že tam uvidel obrovský rumenec.
"Máš tričko môjho brata," skonštatoval. Nemôže tie satanské oči odvrátiť? Kým nechytím normálnu farbu?? Zrazu som mala nesmiernu chuť mu postrapatiť jeho havranie vlasy.
Čo to s tebou je?! Asi na teba niečo lezie.
"Žiarliš, láska?" povedala som sladkým hlasom. Zabralo to. Pokrútil hlavou a ďalej niečo čarbal na papier.
"Ak to má fungovať budeš musieť prestať flirtovať s mojím bratom," zareagoval.
"Ako prosím?" vyprskla som.
"Nerob zo seba prostú," oplatil mi môj tón," na zápase si z neho neodtrhla oči."
"Máš veľmi bujnú fantáziu, Dean Morrety," utrúsila som urazene.
"Počuj mám to u prdele. Kľudne sa s ním aj vyspi. Ale kroť sa aspoň na tento mesiac."
"Si takto ďaleko, aby som tvojim rodičom povedala, že sa chodíš mlátiť na ulicu. Takto ďaleko ty démon jeden," ukázala som na prstoch.
"Tá prezývka sa mi páči," uškrnul sa. "Už si sa vžila do role."
Vie tento chlap brať niečo aj vážne?
Dopísal a podal mi papier. Chcela som si ho zobrať a prečítať, ale podmienky zakryl rukou a podal mi pero.
"Nejaký problém?" zdvihla som obočie.
"Nepotrebuješ to čítať. Podpíš to a vypadni," zavrčal.
"Lebo ty na prvý pohľad vyzeráš ako niekto komu ľudia bezpodmienečne veria," utrúsila som a podpísala to. Čo tak také strašné môže byť? "Spokojný?"
Dean mi vytrhol papier z ruky, načabral tam svoj podpis a prešiel k počítaču. Zatiaľ som si lepšie obzrela jeho izbu. Vedľa postele bola na stojane postavená gitara. Fakt pekná gitara. Zdá sa, že už dlho nebola používaná.
YOU ARE READING
Liberty
RomanceRhein život sa pomaly, ale isto rozpadá. Chalan, o ktorom si myslela, že ju miluje to nemá v hlave až tak v poriadku. to je dôvod, prečo skončí v ochranárskych náručiach dvojičiek Morrety. A no... Povedzme, že len jedného z nich tá návšteva teší. ...