Dean POV
Bolo jej to úplne jedno.
Ani nehnula brvou, keď som jej to povedal.
Neviem prečo ma to vôbec prekvapuje.
Dolné dvere sa zabuchli a vytiahol som s pod postele svoj poloprázdny kufor. Za tie dva dni som doň horko-ťažko hodil dve tričká. Nechcel som odísť. Ale teraz ma popadol náhly záchvat balenia.
Neverí mi, nechce ma vidieť, dokelu ani si na mňa nepamätá. Bude lepšie ak naozaj vypadnem.
Kufor som mal pobalený do desať minút.
Teraz musím vypadnúť. Zabehať si, na tréning, kľudne aj do klubu bitkárov. Musím si vyčistiť hlavu.
Keď som schádzal dole schodmi, bola pri nich hodená taška. Spoznal som ju hneď. Rhea si tu zabudla tašku.
Viem, že to je jeden zo znakov bláznivého posadnutia, ale dostal som chuť tú tašku ovoňať, aby som zistil či vonia ako ona.
"O čom ste sa bavili?" spýtal sa z gauča Easton divným hlasom.
"O tom, že ju tvoja dotieravosť už nebaví," zamrmlem podráždene a zdvihnem zo zeme telefón, ktorý jej asi vypadol z tašky. Mal som v pláne ho tam vrátiť, naozaj, ale v tom sa jeho obrazovka rozžiarila.
Bola tam správa stará asi pol hodinu.
Od Tristana.
Ani som si neuvedomil ako, prehnala sa mnou taká zlosť, že displej telefónu praskol. Momentálne som na to kašlal. Kúpim jej nový.
Potiahol som obrazovku hore naklikal heslo. Ak sa pýtate, tak nie, nemám výčitky za to, že jej leziem do mobilu, aby som zistil čo ten kretén chce po mojej priateľke.
Teda bývalej.
Ale moje žiarlivé ja zaujala konverzácia hneď pod ním.
Môj kreténsky brat jej písal. Šiel som kliknúť na ich konverzáciu, ale to mi prišlo ako až moc veľké porušenie súkromia.
Keďže som ten múdrejší brat, táto situácia nie je problém.
"Hej, kretén. Zavolaj mi. Neviem, kde mám mobil," zakričím na Eastona a hodím po ňom vankúš, aby som tomu pridal na vieruhodnosti.
"Zavolaj si sám," hodí mi ho naspäť. Opriem sa o operadlo gauča a zapozerám sa naňho. Väčšinou ti zaberá. Toto nebude iné. Pár krát sa pozrie na mňa a potom znovu späť na telku.
"Fajn," vzdychne si a vytiahne mobil. Akonáhle si ho odomkne, tak mu ho vytrhnem z rúk.
Z prehľadávania jeho mobilu výčitky nemám.
"Pozrime sa čo tu máme," poviem sám pre seba, zatiaľ čo on sa zdvíha.
"Vráť mi to, dofrasa," zhúkne a snaží sa mi ho zobrať.
"Neotravuj, Greg Heffley," zamrmlem a ďalej sa sústredím na jeho mobil. Preskočím až k ich chatu a otvorím ho. Nemám čas to čítať podrobne, kvôli môjmu bratovi, čo krúži okolo riti. Prebehnem to očami.
Ten skurvysyn jeden.
"Ty skurvysyn jeden," zavrčím a otočím sa naňho. "Bol si na rande s mojou priateľkou?!" sotím doňho, že sa zapotáca tri kroky dozadu.
"Si retardovaný?! Neboli ste ani spolu!" prehliadne si ma ako šialenca. Ten pohľad si zaslúžim. Som šialenec. Obzriem sa a zoberiem basebalovú palicu, čo bola opretá pri dverách.
Nepýtajte sa, ako sa tu stále tie palice berú.
"To nemyslíš vážne," pokrúti hlavou a zahľadí sa na palicu.
YOU ARE READING
Liberty
RomanceRhein život sa pomaly, ale isto rozpadá. Chalan, o ktorom si myslela, že ju miluje to nemá v hlave až tak v poriadku. to je dôvod, prečo skončí v ochranárskych náručiach dvojičiek Morrety. A no... Povedzme, že len jedného z nich tá návšteva teší. ...