"Jed?! Povedal mi, že som preňho posratý jed!" rozhodila som rukami Eastonovi na posteli. Od koša s prádlom, pri ktorom si vyberal košeľu na večer si ma premeral.
"Jed?" pochybovačne zdvihol obočie.
"Myslíš, že by som si niečo takéto zvládla vymyslieť?" prekrížim si ruky a zahľadím sa na strop.
"Možno to myslel tak..." odmlčí sa a pokrčí obočím. "Fajn, neviem ako to myslel," prizná. Ešte viac sa zamračím. Vtedy do okien zasvietili s príjazdovej cesty svetlá auta.
"Drake a Ivy sú naspäť," skonštatoval East. Potom zvraštil čelo. "Ty pôjdeš v tomto?"
"Záleží na tom? Aj tak svojím typickým pachom a vzhľadom všetkých otrávim. Ako jed," posledné slová som vypľula a zdvíhala sa s postele.
"Hej," zastavil ma a objal. "S Deanom sa to vyrieši. A keby nie, Dean má ešte jedného brata," odtiahli sme sa a nasilu som sa usmiala.
"Budem na to myslieť," zdvihla som ruku nad hlavu a zavrela dvere.
Teraz vážne. V tomto hábite nemôžem ísť za stôl ani keby ma nazval turbo záchodom. Zamierila som k svojej izbe, keď sa vtedy rozleteli tie predo mnou. Vyliezol z nich ten čiernovlasý diabol.
Otočila som hlavou, aby nevidel moje prevrátenie očí.
"Hej, Rhea. Musíme..." začal mrzuto. Vtedy som mu skočila do reči.
"Uhni, otrava pre potkany prechádza," obišla som ho bez jediného pohľadu. Do riti sa mu teda ryť nejdem. Skôr než stihol namietať som vbehla do svojej izby.
Natiahla som na seba niečo slušnejšie než tepláky. Keď som si umývala tvár, pípla mi správa od Eastona.
Easton: Kuchyňa, rýchlo. Vypytujú sa ma na včerajší večer a došli my výhovorky.
Vychádzala som z dverí a zarazila som do niečoho pevného. Do niečoho, čo ma odrovnalo. Doslova. Trieskala som sa na zem.
"Dávaj si väčší pozor," utrúsi Dean a podáva mi ruku.
"Prepáč, v prítomnosti kreténov vždy strácam rovnováhu," zašomrem a odignorujem jeho pomocnú ruku.
***
Večera bola dlhá a úmorná. Všetci sme sa museli zapojiť do zatĺkania tej včerajšej párty.
Teraz je ale ráno nedeľa ráno a ja mám úplné voľno.
Svedomito som si odbavila všetky hovory s Acom už včera. Môj mobil je na nabíjačke vypnutý a neplánujem ho dnes zapnúť. Acove hystérie si môžem vypočuť aj zajtra.
Dnešná výzva: Vyhýbať sa Deanovi Morretimu ako sa len dá.
"Ránko, East," zleziem dolu po schodoch a ponaťahujem sa. V dome je tak teplo, že som rozmýšľala, že zídem dole aj v spodnom prádle, ale on má na sebe aj tak dlhé tričko.
"Ránko," kývne mi hlavou a na chvíľu sa zahľadí na moje brucho, keď sa mi pri tom zdvihne tričko. "Na rňaja... Na raňajky sú buť cerálie alebo spečené wafle," zakoktá sa.
Vojdem do kuchyne. "Tvoje dielo?" pozriem sa tie spálené wafle a na všetky tie neupratané prísady na ne. Pokrčí plecami.
"V strede ich robenia mi došlo, že na ne ani nemám chuť. Tak som sa na ne vykašľal."
"Problémy boháčov," utrúsim. V dome je akosi ticho. "Kde sú všetci?" porozhliadam sa naokolo.
"Ivy a Drake sú v práci," mykne plecom.
أنت تقرأ
Liberty
عاطفيةRhein život sa pomaly, ale isto rozpadá. Chalan, o ktorom si myslela, že ju miluje to nemá v hlave až tak v poriadku. to je dôvod, prečo skončí v ochranárskych náručiach dvojičiek Morrety. A no... Povedzme, že len jedného z nich tá návšteva teší. ...