Bordel večierok

1.3K 52 5
                                    

"Dean povedal, že si žena domácnosti," usvedčujúco naňho ukážem. Easton zdvihne jedno obočie a oboch si nás prezrie.

"No tak, bracho," rozhodí rukou Dean. "Je dofrasa tma. A ja nie som žiadna upratovacia služba."

"Practe sa von my pomôcť. Obaja. Za hodinu tu budú ľudia. A toto nie je to, čo chcem, aby videli ako prvé," výhražné na nás ukáže a odíde od dverí.

Ivy a Drake sú až do zajtra večera mimo mesto.

Potom mi to došlo.

"Počkaj, aký ľudia?!" vyskočím zo stola a rozbehnem sa na chodbu za Eastom.

"Doprdele Easton, nehovor, že usporadúvaš ďalší z tvojich bordel večierkov," aj Dean vybehol na chodbu a výhražné na brata ukázal.

"Bordel večierkov?" pozastavím sa nad Deanovym pomenovaním.

Easton sa lenivo uškrnul.

"Deanov vulgárny názov pre skupinu sofistikovaných ľudí diskutujúcich o živote," predniesol Easton s úškrnom.

"Inými slovami, všetci ožerú ako doga a tá polka, čo sa nesnaží zničiť dom vedie hlboké debaty a zmysle života, aké zo seba dostanú len smažky," opravil ho brat.

"Zatiaľ čo ty sa snažíš odkusnúť hlavu každému, kto sa pozrie škaredo tvojím smerom," urobil naňho grimasu.

"Ešte raz... Bordel večierok??" hovorím si to asi sama pre seba, keďže medzi chalanmi sa začína ďalšia Morrety hádka štvrtého stupňa.

"Mohli by sme tomu predísť, keby vždy nepozývaš tie najpochybnejšie individua tohto mesta... odkiaľ sa vlastne dopekla poznáš s tými potratmi?"

"Taktiež by sme tomu mohli predísť, keby sa viac socializuješ," zdvihol obočie a naširoko sa usmial.

"To, že si v telke počul nové slová ako socializácia a sofistikovaný s teba neurobí menšieho kreténa," reagoval na jeho hrdý úsmev.

"Samozrejme. Mali by sme sa radšej mračiť a vrčať na každého, kto sa na teba usmeje. Bože chráň, aby si sa začal ešte socializovať," stojím medzi nimi a začína mi byť fakt dlho.

"Nie som nesociálny. Jednoducho si myslím, že ľudia sú stupídny," mykne plecom.

"S tvojím nulovým temperamentom to je skvelé kombo. Gratulujem," zatlieska mu. "A prosím ušetri ma svojho vtipného prirovnanie o ďalších stupídnych ľuďoch."

Už som si založila ruky na prsiach a začala si poklepkávať nohou. Fajn, je na čas ich roztrhnúť.

"Dámy, dámy, prosím. Ozaj nie je najlepší čas na hádku," zdvihnem ruky medzi nich.

"Pretože Easton pozval ten bordel z ulíc do nášho domu. Áno, ja viem. Nepočúvala si celú túto hádku či čo?" vyštekne a po vcelku milom Deanovi, s ktorým som sa pred chvíľou bavila nie je asi stopy.

"Práveže počúvala. A nápadne mi to pripomínalo vymietanie diabla," utrúsim sama pre seba, keďže viem, že aj keby poviem, že viem ako oživiť Hitlera z mŕtvych, nepočúvali by ma.

"Ten môj bordel z ulíc aspoň nemá šarm nasraného dikobraza a sto deväťdesiat centimetrov kreténskosti," prehodil Easton akoby som v tom istom momente ani nerozprávala. Šokujúco.

"Radšej by som ten shakespearovský hnev nerozpútava..."

"Dofrasa, nie si tu, aby si hrala Švajčiarsko," vyštekne na mňa Dean. Prvý znak toho, že som si svoju prítomnosť tu len nepredstavovala.

LibertyWhere stories live. Discover now