Oficiálne dievča

1.5K 58 6
                                    

Dean POV

Povedala, že som pre ňu ako muž z knihy.

Povedala to nahlas.

Aj potom, čo som jej ukázal kúsok mojej minulosti.

Aj potom.

Teší ma to ako nejaké posraté malé decko a desí zároveň.

Povedala, že sme len kamaráti. Ja som s tým súhlasil. Dohodli sme sa na tichom miery, ktorý vydržal slušných desať minút a skončil pri tom, ako som jej strkal jazyk do hrdla.

Znamená to, že chce byť len kamarátka s občasným vykusovaním? Alebo ma chce len využiť, dokým má čas? Nervózne sa pomrvím v kresle. Čo ak necíti ani zlomok s toho zmätku čo mám ja?

Krista pána, tristo kníh o mimozemšťanoch, ale nikto ešte nenapísal žiadnu vysvetľujúcu našu situáciu.

Čo vlastne dofrasa znamená byť priatelia, ktorý sa chcú na seba vrhnúť, ale majú len dva týždne dokým im skončí ich falošný vzťah?

Náhodou sa pristihnem pri tom, ako to nahadzujem do googlu.

Preberie ma to z premýšľania a poobzerám sa. Luis o niečom zaujate diskutuje s mojou Riley a Xan... Prečo sa na mňa ten kretén vyškiera...?

Nemôže mi vidieť do mobilu, však nie?

Preventívne vymažem písmenká z prehliadača a zavriem mobil.

Rýchlo si skontrolujem vrecká. Peňaženka aj kľúče od auta sú v nich. Nesadol som si do žiadneho z jeho veľmi originálnych vtipov. A aj tak sa na mňa uškŕňa.

Vytiahnem telefón a otvorím náš chat. Nastavoval to Luis. Neviem ako, nepýtajte sa ma, ale funguje to aj bez prirojenia wifi alebo signálu.

Dean: na co zazeras

Xander: Ak ti poviem, že si môj jed, tiež si ma vyložíš na linku?

Zapichnem do neho pohľad. On sa len uškrnie a začne niečo ťukať ďalej.

Xander: Vy dvaja by ste mali spolu baviť častejšie. Keď sa nehádate, alebo nevyzliekate tak ste menej nechutný.

Dean: vdaka za tvoju nevyziadanu radu. zajtra si poziciam auto a pojdeme spolu prejst par kosikov maciatok

Xander sa nahlas chlapčensky zasmial a odložil telefón. Lua a Riley to vyrušilo v debate.

"Neverila by si, aký vtipný dokáže tvoj priateľ byť," objasnil. Z nejakého dôvodu vo mne to oslovenie vyvolalo šteklenie v bruchu.

Jej priateľ.

Riley sa natiahla ku mne na kreslo a naklonila k môjmu uchu.

"Kedy máš ďalší zápas?" zašepká mi do ucha.

Dofrasa, prečo som sa toľké roky vyhýbal priateľkám? Alebo jej? Pred dvoma týždňami by som si Acovu sestru predstavil ako nejakú privilegovanú fuchtlu v ružovej teplákovej súprave a teraz chcem, aby mi šepkala do ucha až dokým s toho neumriem.

Na oplátku som jej venoval malý bozk na krk.

"Presne o tomto som hovoril," pokrčí nosom Xander. "Obetujem košík mačiatok za to, aby som si nemusel vyplachovať oči vždy, keď vás vidím."

"Ako?" začudovala sa Riley. Luis sa zamračil a vytiahol telefón. Skontroloval náš skupinový chat a potom sa uškrnul.

"Je nejaké šanca, že tu máte karty?" vzdychla si Riley. Na niečo som si spomenul. Postavím sa a podídem ku schodom hore. Zastavím pri treťom schode a vytiahnem z neho dosku.

LibertyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant