Esemesky

1.2K 35 2
                                    


"Nechápem tomu, že verili viac tým nechutným klamárom ako nám," povedala som znechutene zatiaľ čo som hádzala loptičku o stenu. Doslova ako v base. A naši bachári boli tí doteraz tak milí rodičia dvojičiek.

"Ak sa jedná o bitky tam mne ani Deanovi už viac neveria," vzdychol si Easton a som si istá, že tiež si Deanovu izbu predstavoval ako väzenskú celu.

"Môžete mi vysvetliť, prečo nezaleziete do svojej izby? Aj tak neviem, prečo ste nasraný vy. To ja som ten, čo má problém," zavrčal Dean nevrlo. Nebol z našej prítomnosti nadšený.

S Eastonom sme sa mu nasačkovali do izby, keď nás Ivy poslala preč. Teda, mňa poslali ako prvú do kúta. S dvojčatami niečo riešili osobitne. Vedela som, že East je dosť otravný, aby šiel Deana otravovať až do jeho izby.

"O čom sa s vami rozprávali?" spýtala som sa.

"Padali slová ako Kazachstan a vojenská akadémia. Niekedy dokonca aj v jednej vete," objasnil East. "Drake práve obvoláva školy. Ak Dean ešte raz príde domov čo i len zo škrabancom, zbavia sa ho." 

Dosť drsné slová. Ale zdá sa, že ani jeden si to nebral moc osobne.

Dean sa vtedy postavil a šiel o oknu. 

"Kam si myslíš, že ideš?" vyletela som. Vonku bola tma a pochybujem, že ich klub bitkárov je aj polnočný klub.

"Ak mi nechcete vypadnúť z izby, vypadnem ja," otvoril ho.

"Chceš sa ísť potĺkať po uliciach a na každého kričať Hej, zbijem ťa!?" Easton zdvihol pobavene obočie.

"Nie, idem sa porozprávať s Tristanom," uškrnul sa a na tom úsmeve nebolo nič vtipné. 

"Zastav sa John Wick," rýchlo som vstala a potiahla ho za tričko naspäť dovnútra. "Ani nepomysli na to, že za ním pôjdeš."

"Neviem ako ty, ale ja sa nenechám zastrašovať," nachvíľu sa odmlčal. "Čo mi môžu spraviť? Dať dvojitého zaracha?" odfrkol si. Na jeho filozofií niečo bolo. Ivy a Drake nespomínali nič o vykrádaní sa z domu. Aj keď neviem, že či by ich môj malý postreh potešil. Nechala som si to pre seba. "Jediné čo musím urobiť je neschytať ani jednu ranu."

"To bude veľmi jednoduché vzhľadom na to, že sa s ním chceš mlátiť," zatiahla som sarkasticky. 

"Skús to s basebalovou palicou!" zhučal spoza mňa East. Dean naňho vďačne kývol hlavou a uškrnul sa pri mojom vytočenom pohľade. Zjavne preto, lebo prvý raz nie je proti nemu.

Na koho strane, dofrasa, si East?

"Nepovedal som, že sa s ním idem mlátiť," Dean sa tajomne uškrnul. "Nie som predsa barbar," dodá. Prižmúrim oči. Zrejme ide spraviť niečo zlé. Nejakú poriadnu kravinu. Ide mu ohádzať dom vajíčkami? Alebo toaleťákom?

"Idem s tebou," ohlásil nenútene Easton. Musela som sa naňho otočiť, aby mi došlo, že nemám len halucinácie. Vstával s postele.

"Zober tú basebalku. Bude sa hodiť," kývol k nemu hlavou. Easton ani nezaváhal. Rozmýšľam, čo robia, keď sa nehádajú podľa toho s akou chladnou hlavou tú palicu vzal. Asi chodili rozbíjať výklady.

"Fajn," zatiahnem. "Idem aj ja."

"V žiadnom prípade," povedia obaja naraz. Prebodnem ich pohľadom.

"Nechceme, aby sa ti niečo stalo," povie trochu previnilo Easton a jemne sa usmeje. "Niekto nás musí kryť."

"Jo a tiež si strašná osina v zadku. Rozptyľovala by si nás," prehodil Dean bez štipky súcitu. Povedal to na rovinu. Zdvihlo som obočie až k stropu. Som si istá, že Easton sa tváril podobne vyčítavo. Preto Dean neochotne precedil cez zuby. "Ale máš chutný zadok a striptérske prsia. Preto ťa mám tak rád."

LibertyWhere stories live. Discover now