“Otuz yaşındaki yaşlı bir adamın karısı olmaktan hiç mi korkmuyorsun?”
Melek “Ne?” diyebilmişti başını yukarıya kaldırarak. İlk defa birisi bu soruyu sormuştu ona.
İlk defa… ve bunu soran kocası olacak adamın ta kendisiydi. Onun kendinden yaşça büyük olduğunu biliyordu. Ama kimse bunu dile getirmemişti. O bile bunu dile getirmeye korkmuştu. Hiç ses etmemişti.
Şimdi adam ona bunun hakkında ne düşündüğünü soruyordu.
Batuhan kızın yüz ifadesine dikkatle bakıyordu. Böyle bir şey duymayı beklemediği açıktı. Tam tekrar konuşacaktı ki kızın verdiği cevapla o da sustu kaldı.
“Hayır. Korkmuyorum.”
Adam alayla biraz gülümsedi.
“Demek korkmuyorsun? Canını yakabilirim bunu biliyorsun değil mi? Yapabileceğim şeyleri hayal bile edemezsin. Sen bizim yaştaki erkekleri tanımıyorsun küçük kız..” son sözlerini homurtular eşliğinde söylemişti Batuhan.
Bu kız onu sübyancı, sapık manyak, pedofil yapmaya baya niyetli gibiydi.
Melek başta kızardı. Bakışlarını sürekli kaçırıyordu.. bu adam evlilik şeysinden bahsediyor olmalıydı. Bunu şu an düşünerek kendisini germenin bir faydası yoktu..
Sonuçta er geç bütün genç kızlar o yoldan geçiyordu!
O da yapardı!
O kadar zor bir şey değildir yani... hem duyduğuna göre çoğu zaten erkek yapıyordu... o da uslu uslu otururdu işte.. yani yatar...
Aman!!!
Melek derin bir nefes aldı.
At bu düşünceleri şu an kafandan Melek! Kendine gel ve sakin ol... evet sakin... sakin!
Biraz boğazını temizleyerek başını yavaşça salladı “Ağamsın. Siz nasıl davranırsanız hakkınız...” dedi onun gibi yaşdaki erkekler muhabbetini es geçerek şu an gerçekten o konuyu konuşamazdı çünkü, anında düşüp bayılabilirdi!
“Ama... ama gene de...”
“Ama gene de ne?”
“Ama gene de bana kötü davranmamanızı umuyorum…” son sözleri oldukça yavaş çıkmıştı “Kötü biri değilsiniz bence...”
Batuhan başını salladı yavaşça. “Amcamın küçük oğlu Serhat,” dedi aniden, genç kız nedense irkilmişti o ismi duyunca “Ne yapıp edip babamı bu saçma evlilik fikrinden döndüreceğim ve senin onunla evlenmeni sağlayacağım.”
Melek duyduğu şeyle şoke olmuştu. Bir an için ne düşüneceğine şaşırmıştı.
Serhat’ı tanıyordu elbet! Azat ağanın kardeşinin en küçük oğluydu.
Ele avuca sığmaz vurdumduymaz bir insan olarak biliniyordu.
“Hem yaşça sana uygun. Daha 26 yaşında. Eminim sana iyi bir koca olacaktır.”
Batuhan anlatmaya devam ediyordu ama nedense Melek’in gözleri dolmuştu.
Bu adam onu hiç bir şekilde istemiyordu. Bunu kesin olarak anlamıştı. O buraya geldiğinde çok korkuyordu ama zamanla buraya öyle ısınmıştıki, artık evi burası olmuştu. Şimdi buradan da kovuluyordu sanki. Bu adama aşık olmasa da onu sevmese de gene de kocası olmasını kabul etmişti o.
Yıllar içinde bu gerçeği benimsemişti. Şimdi de bu adam gelmiş ona başka birisiyle evleneceksin diyordu. Herkes onu başından paçavra gibi atmaya çalışıyordu. Bu canını acıtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
ChickLitHikayeden kesit: Melek dehşete düşmüştü. Kocası onu takip ettiriyordu... Bu... iğrençti! Korkutucuydu. Saplantılı, takıntılı bir adam gibi onu takip mi ettiriyordu? "Beni takip mi ettiriyorsun?" diye sordu. "Onunla ne zamandan beri birliktesin?" ...