23. bölüm

35.1K 1.2K 125
                                    

Melek neredeyse göz devirecekti ki kendine zor engel oldu. Tekrar boğazını temizleyerek "Şimdi sorumu sorabilir miyim?" diye tekrar sordu.

"Sor bakalım. Bende merak ettim."

Melek biraz çekingenlikle dudağını ısırmaya başlamıştı. Bir anda adam sor diyince nedense çekinmişti. O dudaklarını ısırırken adamın bakışları da dudaklarına kaymıştı bunu fark etmişti Melek. Nedense kalp atışları aniden hızlanmaya başlamıştı. Yanaklarına bir sıcaklık hücum ediyordu. Adamın ona karşı bakışları değişmişti sanki. Hemen dudaklarını ısırmayı bıraktı ve "Hiç aşık oldun mu?" diye sordu aniden.

"Pardon ne?"

"Hiç aşık oldun mu diye sordum? Bunda anlaşılmayacak bir şey yok."

"Oradan bakılınca aşık olacak bir tipe mi benziyorum?" diye sordu hafif bir alaycılıkla.

"Buradan bakılınca sevdiği kadını koruyup kollayabilecek bir tipe benziyorsun!"

"Ama gene de aşık olacak bir adama benzemiyorum."

"Evet..." dedi genç kız hafif buruk çıkan sesiyle "Gene de aşık olacak bir adama benzemiyorsun maalesef..."

Adamın yüzünde sıcaklıktan uzak, hissiz bir gülümseme belirdi "Bunu anlamana sevindim" dedi daha sonra "Peki neden bana bu soruyu sordun?"

Genç kız bir an omuz silkerek "Hiç... Öylesine" dedi, daha sonra adamın maruz soru soran bakışları altında rahatsız olunca "Yani... Ne bileyim... Belki benimle evlenmek istememe nedenin geçmişte yaşadığın sonu mutsuz biten bir aşk hikayesidir sanmıştım. Ama şimdi düşünüyorumda..."

Melek duraksayınca Batuhan "Evet şimdi düşünüyorsunda...?" diye araya girdi.

"Kalbi kırılacak değilde... Kalp kıracak birine benziyorsun aslında."

"Kalbim kırılmadı," defi adam hiç düşünmeden. Arkasına yaslanmış, yorgun ve durgun bakışlarını boşluğa dikerek devam etti, "Ama kalp kırdım mı bilemiyorum. Kırdıysam bile bilinçli kırmamışımdır. Hayatıma giren kadınların duygularıyla oynamak pek bana göre değil."

Genç kızın o anda kalbi sıkışmıştı. Adamın 'hayatıma giren kadınlar' demesi hiç ama hiç hoşuna gitmemişti. Geçmişinde başka kadınların olması gerçeği midesine bir kramp gibi girmiş ve onu rahatsız etmeye başlamıştı.

"Çok mu ilişkin oldu?" diye sordu aniden biraz sinirle. Sesinden biraz kırıldığı belliydi ama iyi saklamıştı.

Adam kaşlarını çattı. Ciddi istifini bozmadan "Birkaç ciddi ilişkim oldu," dedi sadece.

"Peki neden bitti? Aralarında hiç evlenmek isteyeceğin bir kadın olmadı mı?"

Adamın yüzünde alay dolu sırıtma belirmişti. Bu kızın bir anda geçmiş ilişkileriyle ilgilenmesi gerçekten komikti.

"Her ciddi ilişkinin sonu evlilik değildir küçük kız," dedi adam eğlenerek "İlişkilerim olan kadınlar her zaman ne istediğini bilen kadınlardı. Ben pek senin gibi toy kızlarla uğraşmam. Duygularınız hassas olur. İlişkim bittiğinde ardımda aşkımdan yanıp tutuşan bir kadın bırakmak istemem."

İşte bu sözleri kızın gerçektende kalbini incitmişti. Onun gibi toy kızlar... adamın bu cümlesi beyninin içinde yankı yapıyordu. Demek ki onun gibi kızları çok çabuk aşık olan ve sonra da aşkından bezdiren toy bir kız olarak görüyordu. Sanki senin aşkından deliriyordum burada!

"Anlıyorum..." dedi kız başını biraz sertçe. Konuyu başka yöne çevirebilmek için tekrar soru sordu: "Bu senin için problem olmuyor mu?"

"Ne problemi?"

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin