Розділ 9

113 7 0
                                    

Заходимо в будинок і я відразу направляюсь до випивки, моя задача напитись, викликати таксі і поїхати додому спати. Вечірка відбувається в одної нашої знайомої, яка відразу підходить до нас, та починає щось говорити, але через музику її не чути.

Коли Емі відправляється на центер кімнати для танців, її уже злегка похитує, я ж поки що тримаю себе під контролем.

Обвожу всю кімнату поглядом, яка не дуже той маленька, раз сюда помістилось стільки народу, майже весь університет, та ще безліч незнакомих людей, хоча вечірка призначалась тільки для студентів. Погляд блукає по кімнаті, та по п'яним людям які танцюють, але це більше схоже на просто незрозумілі рухи, а хтось сидить на дивані, чи стільцях, граючи в ігри. А тоді мій погляд падає на пару, яка цілується і я відчуваю нудоту, яка підступає до горла, тому знову дивлюсь на те місце де танцює подруга, але її уже там немає.

Роздивляюсь усіх, проте Еми ніде немає, направляюсь на другий поверх, але розумію що будинок достаточно великий і я не знайду її.

Вирішую написати Лізі, незнаючи що робити, вона відразу пропонує приїхати, але розумію що якщо Емі в небезпеці, а вона точно знайшла якісь проблеми в такому стані, то Ліза навряд допоможе. Повертаюсь на перший поверх, досі не знаходячи подругу, на телефон приходить повідомлення у якому Ліза кидає номер, та пояснює що це Дін.

Спочатку думаю хто це, та тоді згадую хлопця з яким Емі дружила в дитинстві. Розумію що він і справді моя надія. Набираю його в той час як повертаюсь на другий поверх, та пробую відкрити двері, але кожна з них замкнена.

Коли Дін піднімає трубку, з п'ятого разу, і я готова його проклинати, я ж обмацала всі двері і жодна не відчинилась. Коротко об'ясняю ситуацію, а хлопець відразу відповідає що скоро буде, а тоді повертаюсь знову на перший поверх, та знову шукаю Емі. Моя паніка наростає від того, що вона була не тверезою, і з нею могло статись що завгодно.

Я починаю важко дихати, відчуваючи що воздуху не вистачає, а паніка з'являється, і неможу її придушити, але коли бачу в дверному пройомі Діна, машу рукою та радію, але моя радість зникає, а паніка знову з'являється, рука так і залишається в повітрі, коли за Діном заходить чоловік, якого я найбільше боялась побачити знову в своєму житті.

Зруйновані серця Where stories live. Discover now