–Знову наш атело?–допитую я, коли на телефон Еми вже в котре приходить повідомлення. Недавно вона розповідала про те, що відбувається в її житті, і про Діна з яким у неї почало щось з'являтись, і про те як мати підняла на неї руку, сказати що я була в сильному шоці. Ні, я не була, бо знала які у неї стосунки з матір'ю, правда не думала що ця сука, якій важливі тільки гроші, підніме руку на свою дитину, але враховуючи що Емі завжди все маскувала за посмішками у мене і не виникло підозр.
Цим вона була похожа на мене, завжди посміхалась і не показувала свою справжню сторону, де їй було боляче, вона також навчилась ховати це так, щоб всі подумали що в неї все в порядку.
–Ага, придурок написує і написує, ніяк не заспокоїться.–вона була не взахваті, що він взагалі їй пиши, після того як побачила його з дівчиною, яку він обнімав.
–Ну дай ж ти йому шанс.–І хоть я не була прихильницею стосунків, знала що подруга має до нього почуття ще з дитинства, тому надіялась що хоч у неї буле щастя.
Але я знала її, і те що вона не зізнається в цьому навіть під дулом пістолета. Вона була ще упертішою ніж я, але наші характери і справді були чимось схожі, тому я розуміла, що у неї буде довгий шлях, щоб нарешті визнати, що він і справді важливий для неї.
–Роуз, я тебе прошу.
–Ех, а де Ліза?–інша подруга, яка весь час пропадала, після свого "одруження"
–У неї сьогодні якісь подружні справи.– відповіла подруга пожавши плечима.
–Вот бачиш у неї є лічні справи, а у тебе...
–Роуз.–перебила мене подруга.
–Все все.– я підняла руки в знак поразки.–Більше ні слова, але Ем.–я хотіла залишити цю тему в спокої, але коли в неї знову прийшло повідомлення, в мені заграв інтерес.
–Ну що?–не охотно відповіла подруга.
–Там ще одне повідомлення.
–І що з того, не перше і не останнє.
–Ну подивись. – я подивилась на неї умоляючими очима і подруга таки здалась. Вона показала мені повідомлення, і мене навіть не бентежить як у неї підписаний хлопець, це в її стилі.
Придурок: Принцеса, я чекаю на відповідь.
–Бачиш нічого цікавого.–проте на телефон прийшло ще одне повідомлення, від чого я поперхнулась водою.–Що!!!–вона закричала, коли повернула телефон назад до себе.
Придурок: Або ти виходиш, або я їду до твоєї матері, знайомлячись зі своєю тещою.
–Ні він не посміє.–я відчувала як вона закипає, і боялась що зараз вона зірветься.
–А якщо...–починаю я
–Ні, ніяких якщо.–вона погрожує мені пальцем, і я вирішую здатись.
–Звісно, як скажеш.–остаточно здаюсь коли приходить повідомлення уже на мій телефон.
Невідомий:Ти дещо забула в моїй машині.
Дивлюсь на екран, обдумуючи хто це може бути, адже я ніколи не сідала в машину до незнакомої людини.
Я: Хто ти?
Невідомий: А це має значення?
Я: Ну якщо я запитала, то напевно має.
Невідомий: Так ти хочеш забрати свою річ, чи як?
Я: Якщо скажеш хто ти, тоді я подумаю.
Повідомлення прочитане, але відповіді немає, я обдумую всі варіанти, а тоді розумію що є одна людина в якої я була в машині, але я боюсь думати про нього, що говорити про зустріч.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зруйновані серця
Romance3 книга з серії "Хроніки серця" Життя ніколи не було прекрасним і юна Роуз це зрозуміла на собі ще в ранньому віці. В один день її казкове життя зруйнувалось, розсипалось на маленькі шматочки, біля її ніг, а все почалося коли біля її будинку зупини...