pov:Лео
У кожного є свої бажання, які так чи інакше можуть зруйнувати їхнє життя, проте ці бажання не з'являються просто так, за ними стоїть щось значно більше, щось що змінило їхнє життя, як по щелчку пальців, і воно більш ніколи не було попереднім.
Моє бажання калічити, з'явилось в той день, коли маленький хлопчик зробив вибір, та набрав номер на телефоні, вибір не вкористь своєї сім'ї, або принаймні того що від неї залишилось.
Вибір, який не залишив нічого живого в моїй душі, тільки темряву, та пустоту, яка розрушає мене вже десять років.
Тоді коли моє життя змінилось, жага до болю з'явилась. Зайвий адреналін не давав мені дихати, і я робив різні поступки, які шкоди всім, окрім мене, проте з часом я навчився це контролювати, випускаючи лише тоді, коли потрібно було калічити ублюдків, які і справді цього заслужили.
І саме зараз, коли я дивився на хлопця, який не так і давно підкатував до Роуз, мій контроль пропадав. Невідоме відчуття хотіло захистити її, і напевно воно з'явилось ще там, в підвалі. Тихий голосок шепотів мені, що варто прибити хлопця, або принаймні зламати йому пару ребер. Але я продовжував стояти та наблюдати за ним з іншого боку бара.
Маленька дівчинка, через яку я не можу себе контролювати, з своїми очима фіалками, вперше спокійно реагувала на мене, і навіть без паніки, але скоріше за все, це був алкоголь, а не якісь там її почуття.
Помста єдине, що заставило мене піти за неї і затягти в кімнату, проте коли я був настільки близько, а вона підняла ті очі, і вперше стояла спокійно, не задихаючись, я нехотів нічого, окрім як нахилитись, та поцілувати її поки вона б не задихнулась, від нестатки повітря, а зараз єдине моє бажання це задушити себе, за ці думки.
Помста відійшла на задній план, коли бажання володіти неї з'явилось, але я не міг, не тоді коли маю скелети в шафі, які остаточно доб'ють її і без того хрупкий стан.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зруйновані серця
Romance3 книга з серії "Хроніки серця" Життя ніколи не було прекрасним і юна Роуз це зрозуміла на собі ще в ранньому віці. В один день її казкове життя зруйнувалось, розсипалось на маленькі шматочки, біля її ніг, а все почалося коли біля її будинку зупини...