Розділ 26

33 3 0
                                    

pov:Лео

Час лікує, час оживляє, час заживляє рани кажуть люди, але це не так, час тільки нагадує що це було і ти не зміниш нічого, час тільки показує що ти можеш бути сильним, але продовжуватимеш носити рани та спогади як свій особистий важкий вантаж

Але я дав їй час тільки для того щоб вона заспокоїлась та прийняла правду. Два довгі важкі тижні без неї, без їх запаху, без її очей. Звісно моя людина наблюдала за нею тільки заради її безпеки. Я знав що батько вийшов на свободу і розумів що потрібно забрати Роуз в безпечне місце. Тому сьогодні відправив свого хлопця Іта щоб він забрав її. Але телефонний дзвінок заставив мене напружитись, щось не те я відчув це як тільки підняв трубку.

–Бос, її викрали.

Кров закипіла, бо я знав хто міг це зробити, тільки одна людина була одержима нею більше за мене. Мій батько.

                                 ...

За пару годин без будь якої інформації коли людина стоїть перед безпорадністю, ти починаєш помалу зходити з дистанції, робити не роздумані поступки, приймати рішення які зроблять тільки гірше, тому пошуки Роуз перейшли в руки Адама.

Проте після п'яти годин пошуків, вірні люди Адама перевернули кожен закуток нашого міста проте все марно жодної зачіпки не було.

–Ти повинен її знайти, щоб це не коштувало

‐Заспокойси, я знаю це і знайду її.– Адам запевняв Лізу що знайде Роуз, а я ж просто мовчав, моя холодна маска напевно що вперше спала, зараз я дивився в одну точку і знав одне тільки я винен в її викрадені
Прийшлось розказати друзям про те що нас з Роуз зв'язує і  про батька про те що було багато років тому.

–Лео, де твій батько може її втримувати–голос Емі вирвав мене з роздумів

–Незнаю в нього забрали все як тільки посадили, а я зробив все щоб під час ув'язнення він не зміг повернути собі нічого проте...– спогади врізались в пам'ять –В нас був будинок на окраїні міста після всього що сталось він залишився закинутим, а приблизно років три тому якийсь чоловік купив його, я так і не дізнався хто цей чоловік.

Шансів мало але я розумів що повинен схопитись за кожну соломинку і скласти все разом та знайти її щоб це не коштувало навіть ціною власного життя

Зруйновані серця Where stories live. Discover now