Якщо переді мною є вибір, піти на благодійний вечір, та весь час проводити в кругу людей, яких ти незнаєш, чи залишитись вдома, наодинці зі своїми думками, то зазвичай я б вибрала другий варіант. Навіть якщо ці думки добивають мене, але це краще ніж натовп незнайомих людей. Проте не тоді, коли моя подруга попросила мене прийти сюда, в той момент коли її голос тремтів.
Мій погляд ліниво проходиться по залі, яка виглядає неначе з казки.Біло-золоті відтінки, відіграють головну роль в інтер'єрі, здається, що золото по всюди, на колонах, які доходять до стелі, підлога, яка блищить і в ній відбиваються всі гості, на люстрі, яка виповнена, неначе з чистого золота, все в залі нагадує про статус присутніх людей.Жінки які одягнуті в вишукані вечірні сукні, і напевно що на ці сукні вони потратили все своє багатство. Чоловіки в ідеальних костюмах, деякі запрошують своїх супутниць на танець, а деякі розмовляють з іншими чоловіками.
Ліза стоїть поруч і я бачу як її тіло злегка тремтить, я помітила це ще в машині, але промовчала, бо причина її страху ясна мені дуже чітко. Вона боїться, що всі будуть говорити про неї, оскільки тепер вона дружина боса мафії, або як називає його Емі–монстер Адам, але я відчуваю, вона боїться ще чогось.
Проте я не можу обдумати все як слід, коли тяжкий погляд зупиняється на моїй спині, та обпікають мене. Я знала, що він тут, але і досі не готова до зустрічі з ним. Мурашки покривають мою спину, один погляд, і я уже тремчу. І мені навіть не потрібно повертатись, щоб дізнатись хто це, моє тіло уже знає. Воно реагує на нього значно швидше, ніж мій мозок.
І як тільки я повертаю голову, мої очі зустрічаються з холодним океаном. Лео стоїть в компанії чоловіків, серед них є і Адам, але вся його увага, виключно на гостях, в той час, як Лео зосереджений на мені.
Він окидає мене довгим, пристальним поглядом, та зупиняється на обличчю. Коли наші очі зустрічаються, тремтітя охоплює моє тіло. Його голубі очі, дивляться на мене так пристально, що здається неначе він бачить мене наскрізь, бачить справжню мене, мої секрети, те що я ховаю в глибині душі.
Мої думки перериває голос Лізи, проте я чую тільки деякі слова, вона продовжує про щось говорити, але мій погляд прикутий до чоловіка в іншій частині кімнати. В перше я не відвожу погляд, а продовжаю дивитись в його очі. Тільки коли на мій телефон приходить повідомлення, я перериваю наш контакт.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зруйновані серця
Romance3 книга з серії "Хроніки серця" Життя ніколи не було прекрасним і юна Роуз це зрозуміла на собі ще в ранньому віці. В один день її казкове життя зруйнувалось, розсипалось на маленькі шматочки, біля її ніг, а все почалося коли біля її будинку зупини...