çok lay lay lom gelişen bir kurgu taslakta buldum esteizubillah diyerek başlıyorum 🙏🏻
Ben ileri ki bölümlerdeki baş karakterimizi düşündükçe aşık oluyorum🥲🥹 Hoşunuza gideceğine eminim bol bol bölüm atıyorum zaten bölümlerde çok uzun değil daha ne arıyorsunuz. Açın açın okuyun.
Bol bol yorum yapmayı unutmayınn sizi seviyoruumm.
...
Ezogelin çorbası: Kimsiniz?
Ezogelin çorbası: Ve neden aynı numarayı tam 69 kere aramışsınız?
Siz: Sonunda!
Siz: Kızım sen niye kafana göre gece gece dışarıya çıkıp telefonlarımı açmıyorsun?
Siz: İki gündür sana ulaşamıyorum.
Siz: Arkadaşlığımızı bi sorgulamadım değil.
Ezogelin çorbası: Ne diyorsunuz anlamıyorum.
Ezogelin çorbası: Şakaysa komik değil.
Siz: Sen mesajlaşırken ne ara türkçe konuşmaya başladın?
Siz: Random mu atıyordun yazı mı yazıyordun belli değil.
Siz: Ayrıca ne şakası? Gayet ciddiyim ben.
Ezogelin çorbası: Arkadaşınızla konuşma stiliniz beni şuan ilgilendirmiyor bir daha bu hattı rahatsız etmeyin.
Siz: Allah Allah.
Siz: Bir haftalığına şehir dışına gittin diye unutulduk iyi mi?
Siz: Demek ki neymiş? Tek kahpe Bizans değilmiş.
Ezogelin çorbası: Ya sabır.
Ezogelin çorbası: Anlamanız için tarif ettiğiniz arkaşınız gibi mi konuşmam lazım?
Siz: Evet
Ezogelin çorbası: bem ziwin arkdasinzi dgeilm
Siz: NE
Siz:
Siz: Arkadaşımı mı kaçırdınız?
Siz: Şaşırmadım. Ezo'dan beklenilecek hareket. Neyse zaten konuşacak konumuz kalmamıştı. Bu kaçırılma işi tam vaktinde oldu. Sağolun.
Ezogelin çorbası: Daha çok saçmalamaya başladın.
Ezogelin çorbası: Numaramı nerden buldun?
Siz: Cami minaresinden anons geçtiler.
Siz: Ayrıca akadaşımın kaçırılma ihtimali sizin onun telefonunu çalma ihtimalinizden daha fazla
Siz: O yüzden bence hiç nay nay nom etmeyin sevdiklerinizle vedalaşın.
Siz: Benim amcam polis(tehdit).
Ezogelin çorbası: Çok korktum, ne yapabilir mesela?
Ezogelin çorbası: Emin ol o polis amcandan önce benim seni bulmam 2 saniyemi bile almaz.
Ezogelin çorbası: Daha fazla hattımı rahatsız etmeyin. Komutan ağzıma sıçtı bu telefon sesi kimden geliyor diye.
Ezogelin çorbası: Umarım arkadaşınıza da tez zamanda ulaşırsınız iyi günler.
...
Arkadaşlar buna sadece kurgu diyip geçmeyin. Burada bir yaşanamamışlığın yazıya dökülmüş halini görüyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cennet Çiçeği/Texting
RandomLise öğrencisi kız ve kara harp okulu öğrencisi çocuk. "Acılarını anlatmana dayanabilirim ama acını sarmaya dayanamam cennet çiçeği." 161024